دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

✿ــــ✿

هنرمند کوچولو ...

1392/2/9 22:04
262 بازدید
اشتراک گذاری

همون طور که آیپد رو گرفتی دستت و داری عکس یه بابانوِل را بهم نشون میدی  گفتی :

مامان ...! این پدر بزرگه که برامون کادو میاره رو تا حالا دیدی ....!!!تعجب

پدر بزرگه کلاه دِرمز (قرمز) پوشیده دسکش دِرمز پوشیده ....

من قبلا کوچیک بودم دیده بودمش ....  قهقهه

 ****

تا حالا اتاق دشویی و اتاق حموم به گوشِت خورده ....!!!!

دیروز داشتی اتاقهای خونه رو می شمردی ...نیشخند

_ اتاق من ..   اتاق شما ...  اتاق حموم ...!! اتاق دَشویی ...!! اتاق بابا ابله

****

بستنی چوبی شکلاتی

 

:

و این نقاشی که خیلی برام جالب بود توضیحی که خودت در موردش دادی ...نیشخند

وسط یک درخته که بالاش یه پرچم کشیدی سمت چپ یه نی نیه که دستشو گذاشته به درخت میخواد بره بالا و پرچم رو برداره ...از خود راضی

سمت راست هم برگ کثیفه که روی زمین افتاده و یکیشونم سوت کثیفه که افتاده روی زمین ابله

بالای درخت هم خورشیده

_ بالای صفحه نقاشی هم به خط خودت نوشتی : برای نقاشی نقاشی ...قهقهه(شبکه پویا )

فکر نکنم توی عکس افتاده باشه

_ نی نی رو با مداد توسی کشیدی به خاطر همین کم رنگ شده خیال باطل

 

 پی نوشت : 

 تسنیم :مامان ... دسکِشمو ندیدی ...؟؟

مامان : توی کِشوتو ببین همون حاست ...

تسنیم : آخه هر چی پیدا کردم نبود ...!!!!قهقهه

این تریپت منو کشته مــــــــــــــــــــــــــــــــــــادر ...ابله

پی نوشت بعدی : موفق به عکاسی با این تریپ بامزه ات شدم ..قهقهه

آخه این همه لباس خوشگل داری .... این چــــــــــــــــــــــــــــــیه ....!!!!!؟؟؟؟؟قهقهه

تازه توی اون دستت هم دستکش صورتیه که توی عکس نیوفتاد

لنگه دستکشتم هر چی گشتم پیدا نکردم ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
9 اردیبهشت 92 22:48
من:

خوبی؟!!!

هههههههه ... دست تسنیم درد نکنه، خستگی ِ امروز رو از تنم درآووورد، آخه چقدر این دخمل شیرین و بامزه ست... مثه مامانش

وای خدا، همسری هم نقاشیشو دید و یه لبخند ملیح زد و رفت ...

این بستنی که خیلی خوشمزه ست البته یه شباهت کوچولویی هم به تبر داره،
دسته ش وسط نیست خـــو ..

خخخخخخخخخخ ... اتاق آشپزخونه هم داریم ها ... نداریم؟!! آهان راستی، از نظر شما هر چی در داره اتاقه... آره؟!!! عزززززززززززیزم.

هر چی پیدا کردم نبود... حالا بالاخره پیدا کردی یا نبود؟!

نیایش : چه باحاااااااااااااااااااااااال ... تیریپشو ...
خدا رو چه دیدی خواهر، یهو دیدی همین تیپ میشه تیپ 2013 ...

فکر کردی این تیپ های عجق وجق از کجا میان؟!!! خب همینجوری یهوووییی میشن دیگه!!

مامانی، ...جون لنگه دستکششو هر چی پیدا کردی، نبود؟ .... یا اینکه هر چی گشتی پیدا نکردی؟!!!


دارم میخندم] همسری میگه: چی شده؟! بگو تا ما هم بخندیم....
گفتم: گفتنی نیست، دیدنیه!!!




منم :
تبررررررررر.......!!!!!!!
بستنى به اين خوشمزگى ......!!!!! طرح جديده در آينده كاله از روش مى زنه ....
اووووووو گفتى نيايش ، الان تو هتل داره در يخچالو باز و بسته مى كنه .....!!
راست مى گى وااااالا ....
خودش اين جورى گفت ، من و باباش انقدر خنديديم كه نگو .....
گفت : دسكِشمو هر چى پيدا كردم نبود ......!!!!!!!
لطف كردى اومدى
ღ تــــــک زن عموی کوثر جونی ღ
9 اردیبهشت 92 23:20
مراحل چهــــره های من وقتی میبنم نظرم شده نظر اول :



،

بعدش:



و

در آخر:



* مدیونی اگه تو دلت بگی: " چقدر هم خودشو تحویل میگیره! "





ههههههههه......!!!!!
:
خواهر فرناز
10 اردیبهشت 92 0:33
ای جانم با این شیرین زبونیات
خدا حفظت کنه ایشالا
عزیزمی هر چی پیدا کردی نبود خیلی باحال گفتی تسنیم جون
نقاشیاش را ببین چه خوشگله
خوب تک خاله مگه چیه اینم مدل بستنی 2013 شایدم 2015 باشه
بـــــــــــــــــــــــــــــوس



اين هم ممكن است خوب .....!!
ممنون خااااااانم
مامان محمدمهدی
10 اردیبهشت 92 7:45
عزیزم
ژستش منو کشته قربونش
چقدر خوب نقاشی میکشه این خانوم کوچولو! ماشاءالله.
آهان یادم باشه تو خونه مون بجای دو تا 4 تا اتاق داریم


ههههههه.... الان خوشحال شدين خونه تون چهار خوابه شد .....؟؟ :
تشكر مامان عزيز محمد مهدى
علامه كوچولو
10 اردیبهشت 92 8:30
سلاااااااااااام من بعدا سرفرصت ميام نظر ميذارم
فعلا اينو داشته باش:











برو كامنت بعدي!



باشه عزيز جان
علامه كوچولو
10 اردیبهشت 92 8:30
جبرئیل آمده بود ..
علی و جمله ملائک بودند ..
و محمد، عرق وحی به پیشانی داشت ..
و خدا داشت ترنم می‌کرد !!
در میان سخنانش، غزلی نغز سرود ...
نام آن شعر نکو ، "حضرت زهرا" بود!
********************
سلام بانو! عيدت و روزت مبارك


اين روز عزيز بر شما هم تهنيت باد
ستاره زمینی
10 اردیبهشت 92 10:49
موش نخورتت رشته من با این حرفای شیرینت



ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
10 اردیبهشت 92 10:59
____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██
_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██
██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██
██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██
██♥◊◊_______◊________◊◊♥██
_██♥◊◊______________◊◊♥██
__██♥◊◊___________◊◊♥██
____██♥◊◊_______◊◊♥██
______██♥◊◊__◊◊♥██
________██♥◊◊
___________██♥◊◊
_____________██♥◊◊
_______________██◊

آســـــــــمانی پر گل

دشـــــــــــــــــــتی پر ستاره

تقدیم به تویی که بهشــــت زیر پایت است ...

♥ روزت مبارک بانو ♥


خيييييييييييييلى ممنون ....
خيلى قشنگ بود عزيزم
روز تو هم مبارك بانوى محترمه
ستاره زندگی
10 اردیبهشت 92 11:24
سلام مامانی بی مشغله
اصلا فرصت ندارم که بشینم تا برسه آپ کردن
امتحان خودم وستاره واسباب کشی و.....تا22 خرداد در گیرم



سلام به روى گلت
وااااااى ....... اسم اثاث كشى رو كه آوردى تا تهش رو خوندم .....!!!
خدا كارات رو آسون كنه عزيزم
ستاره زندگی
10 اردیبهشت 92 11:25
ولی با این وجود امروز آپ کردم که نگی پارسال دوست و....
با همون رمز قبلی منتظرتونم


باشه حتما ميام ....
برم رمز رو پيدا كننننننننننم ......
ستاره زندگی
10 اردیبهشت 92 11:29
اتاقها رو خیلی قشنگ معرفی کرده



ستاره زندگی
10 اردیبهشت 92 11:30
روز مادر وتولد حضرت زهرا رو به شما تبریک میگم


ممنونم مادر عزيز
بر شما هم مبارك
زینب السادات(مامان تسنیم)
10 اردیبهشت 92 15:45
میگم چه دنیای شیرینی داری با این دختر شیرین زبون
هر تیکه ماجرایی که مینویسی کلی انرژی داره
راستی اتاق بابا کجاست؟



اتاقى كه بابا توش مطالعه مى كنه ديگه به نام بابا شده
مامان سونیا
10 اردیبهشت 92 17:47
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است

زیباترین خطاب "مادر جان" است

"مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

روزت مبارک مادر . . .



ممنونم بابت تبریک قشنگتون بر شما هم مبارک
علامه کوچولو
10 اردیبهشت 92 18:33
سلاااااااااااااام
سادات مهربونها عیدتون مبارک یادتون نره از مادرتون برا ما هم عیدی بخوایین*

میگم خوش بحالتون هر کدومتون یه اتاق دارین اتاق من...اتاق شما...اتاق بابا....!!!اتاقهاتون شماره هم داره ؟کلیدشو به هم میدین یا شخصیه؟
بستنیشووووووووووووووفکر کنم از این بستنی میوه ایهای طرح داره به جان خودم دقت کن طرح گل داره
راستی نمیدونستم ملیتتون ایرانی نیستپرچم کدوم کشوره؟
*****************
در ضمن خنده نداره که میگه هر چی پیدا کردم اما دسکش توش نبود
این چه تیپیه مادر!!!!فردا نری تو خیابون ملت رو آواره پاساژ و مغازه ها کنی بگن ما این تیپی میخاییم
بعدشم سه روزه دارم دنبال کلاه محمدباقر میگردم نگو روسر تسنیم جانه بی زحمت همونو پرتش کن بیاد ننه من این همه راهو نیام[ادم فرصت طلب]
ههههههههههه دستکشارو برا این تیپش میخواست


سلااااااام مامانی جونم عید شما هم مبارک
روزتونم مبارک
انشاالله همه از دست خانم عیدی بگیریم

برای هر کی یه اتاق نامگزاری کرده ...
اتاق مطالعه و کتابخانه رو به باباش اختصاص داده و اتاق خواب رو به من .... چون من اغلب روی تخت یا آیپد دستمه یا کتابی مجله ای چیزی ....
پرچمش که اصلا رنگ نداره سفیده نمادی از صلح و دوستی ....
بستنیشم که گفتم طرح جدید کاله ست از دختر من خواهش کردند براشون طراحی کنه
اِ اِ اِ ....!!!! این کلاه محمد باقره ....
اینجا چی کار میکنه ..؟
خواهر مواظب وسایل پسرت باش اینور اونور میری جا میگذاره .... بیا ببرش میذارمش همینجا ....
مامان نیایش
12 اردیبهشت 92 10:56
عزززززززززیززززززززززززززم
چه قدر تو نمکی شدی دختر
دلم میخواد بخورمت با این کارات
وای این تریپشو به قول نیایش چه با حال میگم نیایش هم همه لباس ها رو رو هم میپوشه چه عشقی هم میکنه خیلی با حالهوااااااااااااااای نقاشی ها ش رو ببین چه با حال
دوستون دارم




از لباس پوشيدناى اينا نگو كه من از خنده غششششششش مى كنم
فكرشو بكن اينو پوشيده ميگه من اين لباسا رو پوشيدم بريم خونه على كوچولو ....
مادر کوثر
12 اردیبهشت 92 15:16


شیرین زبونم

بامزه ی خوشملم

دختر نانازی

جیگـــــــــــــــــــــــــر



عززززززززيزم
تشكر از حضور گرمت

ما(من و گاهی بابا)
12 اردیبهشت 92 15:53
خعلی خوش تیپه !


هههههههه....
تيپ تسنيم به كنار .... خعلى شما منو كشته ....!!!!!!!
امیر مهدی و عمی
14 اردیبهشت 92 12:37
سلام عزیزان
وای که چقدر قشنگ گفتی مامانی
واقعا اون تریپت منو کشتهههههه
ولی همین تریپها میشه خاطره
مگه نه؟؟؟
مامانی خودتون خوبید؟
این مدت اینترنتمون یک خورده سرما خورده بود
ما هم یک مقداری از دنیای مجازی دور موندیم
راستی قالبتون مجددا مبارک باشه


سلام عمه خانمى
شما خوبيد ؟ بالاخره پست جديد از آقا سيد كوچولو گذاشتيد ؟
تشكر عزيزم
مادر کوثر
14 اردیبهشت 92 21:15
اواااا واسه چی باید شماره بدم؟

خانوم من ازدواج کردم!



از دست توووووووووووو

آخه من کجام کمرنگ شدههههههههه؟؟؟؟؟؟

من که هر روز پای نتم

یا وبلاگ یا سایت



هــــــــر روز ...!!!
مادر کوثر
14 اردیبهشت 92 21:16
خصوصی رو ببین



خیلی ممنون وااااای ....
مامان محمد و ساقی
14 اردیبهشت 92 22:57
سلام
ببخش من اینطوری میرم و میام
از تیپ دخملی خندم گرفت.خیلی خوب به خودش رسیده
ساقی به اون بابانوئل میگه گرمز پوشیده
نقاشیش خیلی قشنگه


سلام عزيزم ....
راحت باش خانمى
چه بامزه همه بچه ها به قرمز مى گن گرمز تسنيم مى گه درمز ....
ممنونم ازت
مامان محمد و ساقی
14 اردیبهشت 92 22:57
چه اتاقهای باحالی دارینا
دوتاش مثل ماست.همون دشویی و حموم


چه اشتراكاتى .....
مادر کوثر
15 اردیبهشت 92 7:25


پست سحرگاهی


هووووووووووراااااااا.......!!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد