دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

✿ــــ✿

از نقاشی های تسنیمم ...

1392/7/17 19:58
723 بازدید
اشتراک گذاری

از بین نقاشیای جدیدت این چند تا رو خییییییییلی دوست دارم :

این نقاشی بسیار زیبا که من عاشقشم رو با ماژیک کشیدی . از چپ به راست :

اون لباس آبیه منم . اون فینقیلیه خودتی و بالای سرتم که فرش کف اتاقه البته زیر پامونم فرشه که دقیقا رنگ فرشمون کشیدیش نیشخند حتی ریش ریشای فرش رو هم کشیدی دلبرکم قلب بالای سرت مامانجونن و کنارتم خالدی ( خاله ) جونته .... این نقاشی رو یه روز که مامانجون و خالدی اومده بودن خونه مون کشیدی لباس منم آبی بود ...

 

این نقاشیتم با پاستله . عکس منو کشیدی اون که روی سرمه چادرمه نه موهام ...!!

بغل دستم هم خونه کشیدی و اون بالاش کوه و خورشید و آسمون از خود راضی

قهقهه این نقاشی هم من و باباییم با شما , مشغول تماشا کردن تلویزیون ...

سمت چپی باباست  سمت راستی منم اونی هم که از سر و کوله مون بالا میره حضرت عالی هستی ...

اون مربع سیاه هم تلویزیونه !!! نمی دونم چرا تلویزیون خاموشه پس ....!؟نیشخند

زمین صورتی که زیر پامونه هم روفرشی صورتیه است ....!!!

این نقاشی هم با پاستل کشیده شده ...

پی نوشت : هر چی که از نقاشیها گفتم توضیح خودت بود .

عاشق نقاشیاتم و از دیدنشون خیلی ذوق می کنم عسلکـــــــــــــم قلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (43)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
17 مهر 92 20:11
اول؟؟؟


بــــــــــــله ...
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
17 مهر 92 20:17
وااااااااااااااااای جیگگگگگگگگگگگگگگر.........

منم عاشق ِ نقاشی هاتم تسنیم جونم... با اون چشم های باحالی که میکشیییییییییی :

با اون رنگ آمیزی ماهرانه ت

با اون دقتت توی محیط اطراف حتی رنگ هاااااا

خییییییییییییییلی نقاشی ِ با ماژیک خوشگله!

چادر ِ مامانیو چه باحال کشیدی آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآفرین به تووووووو

گل دخمل ِ نازززززززززززززززززززززززززززززززززز


آره چشما رو خوب اومدی ...!!!
منم اونی که با ماژیک کشیده رو خیلی دوست دارم ...
خودم نفهمیدم چادرمه خودش گفت ...
خیلی ممنووووووون تک خاله کوثر جوووووونی ناززززززنینم
علامه کوچولو
17 مهر 92 20:21
به به
همچین مادر هنرمندی باید چنین دختری هم داشته باشه
واما نتیجه گیری روانشناسی من ازین نقاشیها:
1- مامان جونی بر خلاف شما و خالدی تپلند
2-شما همیشه پشت به تلویزیون برنامه میبینین اول حدس میزنین الان چی در حال پخشه بعد تلویزیون روشن میکنین
3- چشمان درشت تسنیم جان بیشتر به پدرشان رفته
4-شما همیشه فرشتون رو با لباستون ست میکنین
و اگه احیانا فرش رنگ لباس پیدا نکنید روفرشی پهن میکنید
5- ماژیک زیباتر از پاستل رنگ آمیزی میکند
6 ما از نقاشیهای مادر هم فیض میبریم یا خیر؟البته از نوع تابلوییش
7- مگه من بچه م که به جای شیر بهم دوغ میدی من تابلو خواستم نقاشی تسنیمی میدی
8-در پست بعدی منتظر رونمایی از هنرهای خودتان میباشیم


... وای که چقدر خندیدم ازنتیجه گیریات ...!!!!
من تپلم ...!!! ای خـــــــــدا ....[قهقهه} پشت به تلویزیون ....!!!!
خدا وای مردم از خنده ....
وااااا.... تو منتظر تابلو های نقاشیمی ...؟؟
باشه حالا یه کاریش میکنم ....
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
17 مهر 92 21:52
این پشت به تلویزیون رو من هم میخواستم بگم!

ای ول به مامان ِ علامه جون با این دقتش


واااااى ..... آره مُردم از خنده ....
امیر مهدی و عمی
18 مهر 92 10:59
سلام
خوشگل خانم نازنین مثل همیشه عالی
دست مامانی درد نکنه کلکسیون بسیار زیبایی از نقاشی های تسنیم جونی گذاشتی یکدفعه اى دل آدمو آب میکنی
ولی انصافا تسنیم جون عالی کشیده
واما امان از دست "مدیریت وبلاگ" با این نتیجه گیری هاش بیخود نشده که مدیریت از بس که با دقته
حالا ما نفهمیدیم این مدیریت عزیز صاحب تابلو شدن یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ههههههههه.... ببين من سه ساعته دارم فكر مى كنم ببينم اين " مديريت وبلاگ " كيه يعنى ....!!!!
دوباره رفتم پستم رو نگاه مى كنم دوباره برگشتم كه يه دفعه يااااادم اومد منظورت مامان علامه كوچولو ....!!!
اِوا .... سلام يادم رفت
حالا فعلا از ما تابلو مى خواد ديگه !!!
عمه جونى خيلى ممنون از لطف و محبتت ، مرام و معرفتت
زهرا (گل بهشتي من)
18 مهر 92 11:19
عزییییییییزم.کاملا مشخصه که چقدر این بچه تیز و دقیقه.هزار ماشا الله.
آرامش و حس خوب با خانواده بودن تسیم قشنگم هم مشخصه.
خدا خانواده تونو پایدار و پربرکت کنه.



نظر لطفته تشكر
ممنونم از دعاى زيبات
مهتاب
18 مهر 92 12:18
سلام دخمل خوشگله خیلی نقاشیهات خوشگل بودن افرین نازنینم مامانی شما هم احیانا نقاشین که مامان علامه کوچولو ازت تابلو میخواد ؟ به ما هم بسرید خوشحال میشیم راستی تسنیم جونم عاشق اسمتم احسن به مامانی که اسم به این قشنگی برای دخملی انتخاب کرده


خيلى ممنونم ازت مهتاب جون
يه چيزايى كشيدم ...
خيلى ممنونم ازت عزيزم
ممنونم كه پيشمون اومدى
مامان طهورا عسلی
18 مهر 92 12:25
واااااااااااااااااای خالدی این شکلیه؟


... يه دفعه ديگه هم اگه يادت باشه يه خالدى طلايى كشيده بود!!
مامان نرگس
18 مهر 92 12:41
آفرین به خانم کوچولوی هنرمند
مامانی دخترتون واقعا" هنرمندهخیلی قشنگ کشیده


خييييييييلى لطف دارى مامانى نرگس جونم
مامان فاطمه زهرا
18 مهر 92 12:47
چقدر قشنگ نقاشی میکشی تسنیم جون افرین به این همه خلاقیت خانمی خصوصی دارین


خيلى ممنونم عزيزم
جوابشو گذاشتم
مامان فاطمه زهرا
18 مهر 92 14:24
دوباره خصوصی


امیرمهدی و عمی
18 مهر 92 19:11
سلام ازماست
اوا مادر به این زودی جلال و جبروت "مدیریت" رو فراموش کردی؟
البته یک معذرت خواهی از "مدیریت" بابت آیکون بکار رفته در نظر بالا هدف استفاده از این این بود که از دست نی نی وبلاگ بخاطر شباهت این دو تا شد این

این" مدیریت "عزیز نمیدونم چرا کم پیدا شده خبری ازشون نیست؟


ببخشيد اشتباه از ما بود ... يه لحظه البته يادم رفت بعد سريع ...!!!
نه بابا هستش ... همين دور و براست
سمیرا
18 مهر 92 20:04
میگم ماشاءالله هزار ماشاءالله این دخمله نقاشیه واسه خودشا
چقدر ریزبینه,حتی تا اون رنگا
الهی من قربونت برم عزیزم
خدا حفظت کنه تسنیم جونی
بانو خصوصی


خيلى ممنونم ازت عزيزم
خدا نكنه گلم
ميام پيشت
فرشته
19 مهر 92 0:29
ماشاالله به این دختر هنرمند
فدای توووووووووووووووو


نظر لطفته عزيزم
خواهر فرناز
19 مهر 92 0:47
تسنیم جونم من روزت را تبریک نگفتم؟باور کن به همه تبریک گفتم
خوب دوباره میگم
چشمه بهشتی ام تسنیم زندگیم روزت مبارک

چه نقاشی هایی کشیده خیلی خوشگلن آفرین به این همه دقت

واقعا چرا |آیا؟!!!!!!شما جلوی تلویزین خاموش مینشینید البته پشت به تلویزیون خاموش چی میبینید؟
نه واقعا من از شما میپرسم !!!!

هزاران بوس برای تسنیم جونم
برای شماهم هزاران قلب


چرا بابا تبريك گفتى توى پست پايينى تازه فكر كنم اولين نفر بودى كه تبريك گفتى اگه اشتباه نكنم
ما پشت سرمونم چشم داريم آخه ...!!!!
خييييييلى ممنونم ازت عزيزم
ستاره زمینی
19 مهر 92 9:12
سلام عزیزم ماشالا چه خانوم شدی با این نقاشی های قشنگت


سلاااااااااااااااااااام ستاره زمينى جان
خوش اومدى عزيزم
سمیرا
19 مهر 92 9:34
خانم گل خصوصی


چششششششم
مطلع عشق
19 مهر 92 12:10
سلام مامانی مهربون......
خوبید؟!!!! سیده تسنیم گلتون خوبه؟!!!
ماشاءالله به نقاش کوچولوتون
ممنونم که این مدت منو فراموش نکردید و بهم سر زده بودین
انشاءالله به زودی اینترنت خونه خودمون وصل میشه و بازم دوباره برمیگردم
خیلی دعامون کنید مهربون


عززززززيزم ... سلام
دلم خيلى برات تنگ شده . حالت خوبه ؟ خيلى به فكرتم
ايشالله ... منتظرتونم
سمیرا
19 مهر 92 13:46
خصوصی خانمی


چشششششم
امیرمهدی و عمی
19 مهر 92 22:07
سلام



سلااااااااام عمه خانمى ..... از اين ورا ...
مامان تسنیم
20 مهر 92 8:37
عزیزم چه نقاشی های مهربونی
چه خوشگل دستاتون را به هم دادین
نقاشی هاش را که میبینی می فهمی چقدر تو خونتون محبت و عاطفه زیاده
مامانی راستی چرا میری از خونه بیرون پوستت سبز میشه؟؟؟


خيلى ممنونم ازت ... نمى دونم والا .. پوست صورتم با لباسم سِته !!!
راستى كاشف به عمل اومد كه توى نقاشى تلويزيون اون زرده كه بالاى سرمونه درِ خونه ست !!! دستگيره اش هم معلومه !!
مامان محمدمهدی
20 مهر 92 9:11
سلام
آره واقعاً هم نقاشی هاش زیبا و عالیه.چون با محمدمهدی تقریبا همسن هستن اینو کامل لمس و درک میکنم.محمدمهدی اصلا یه مجموعه نمیکشه و کاملا پراکنده نقاشی میکنه و یا اصلا فکر کنم فکرش به کشیدن فرش و تلویزیون و این چیزها نمیفته.فقط هیولا میکشه و ماشین و یا خیلی دیگه ارفاق کنه منو میکشه که البته آدم کشیدنشون شبیه همه

سلام گلم
تسنيم هم تازه شروع به كشيدن مجموعه كرده اگه يادت باشه نقاشياى قبليش فقط يه آدم يا يه چيز تك بود ولى گنده كه همه صفحه رو مى گرفت ....
اى جانم هيولا مى كشه

خب مى دونى ما با هم خيلى مى شينيم نقاشى مى كشيم هم علاقه مند شده هم ياد گرفته هر چيزى رو مى تونه بكشه
ستاره زمینی
20 مهر 92 12:20




مهتاب
20 مهر 92 12:31
مامانی تسنیم جونی اجازه میدهید که شمارو لینک بنمایم ایا بنده وکیلم؟


اتفاقا منم مى خواستم همينو بگم ....
دل به دل راه داره همينه ديگه
خيلى ممنونم از لطفت منم لينكت مى كنم عزيزم
مامان سيد محمد سپهر
20 مهر 92 13:31
سلام خيلي قشنگ كشيده از نقاشي هاش خوشم اومده


سلام خانم خيلى ممنونم ازت
مامان سيد محمد سپهر
20 مهر 92 13:33
چه نقاشي هاي نازي...خيلي خوشگل و بانمك كشيده..


تشكككككر....
مامان سيد محمد سپهر
20 مهر 92 13:34
مامان سادات با پست جديد به روزيم


چشششششم عزيزم حتما ميام
مامان نیروانا
20 مهر 92 13:44
عزیزدلم سلام ببخش اینهمه تأخیر منو. این پست رو نخوندم فقط گفتم اول جواب سؤالت رو بدم یه وقت سرگرم کاری نشم یادم بره.
توی tisagol.comسر بزن حتماً پیدا میکنی. اگه رسیدم خودم برات میگردم کدش رو میدم. ببوس تسنیم نازنینم رو


سلاااااام مامان نيرواناى عزيز
من اونجا رو گشتم فقط تاج و چوب دستيشو ديدم بال هم يه نمونه داشت كه انگار تموم كرده بود نوشته بود موجود نيست
ممنونم ازت خانمى
❤دو نیمه قلبم❤
21 مهر 92 0:32
من عاشق نقاشیهای تسنیم جان هستم
خیلی دقیق میکشه
اون نقاشی اولی کاملا" زنونست خیلی خوشم اومد
شما رو خیلی جالب میکشه
آفرین تسنیم جون.


عزززززيزم ممنونم
چشمات قشنگ مى بينه
خيلى تشككككر
مامان نیروانا
21 مهر 92 12:51
عزیزدلم، از خود تیساگل پیگیر بال فرشته شدم برا فرشته کوچولوی نازت. گفت بَد باره برای ارسال، دیگه نمیاره. بازم توی سایتها و موتورهای جستجو دارم برات سرچ میکنم. اگه دیدم حتماً بهت خبر میدم عزیزم. مرسی از نظر لطفی که همیشه بهم داری. فدای تو و فرشته کوچولوت با اون نقاشیای قشنگش.


چرا زحمت كشيدى عزيزم قربون محبتت . يه دنيا تشكر
مامان حانیه
21 مهر 92 23:30
سلام مامانی خوبید تسنیم گلم خوبه؟؟؟ خیلی نقاشیهاش قشنگه من که واقعا لذت بردمیادم انداختی توپست بعدی چندتا از نقاشیهای حانیه روهم بذارم


سلااااااام حال شما ؟
خيلى ممنون ما خوبيم، شكر
آخخخخى حتما بذاريد خيلى نقاشى بچه ها رو دوست دارم
مرضيه (مامان محمدمهدي)
22 مهر 92 9:10
ماشاالله چه دخمل نازي داريد، خدا حفظش كنه
نقاشيهاش هم بسيار جالب بود


خيلى ممنونم ازتون لطف كردين تشريف آوردين
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
22 مهر 92 9:54
چه نقاشی های خوشکلی
چه قدر خوب تفسیرشون میکنه معلومه که نقاش ماهری بشه در آینده


سلام عزيزم
خيلى ممنونم ازت
زهرا (گل بهشتي من)
22 مهر 92 10:37
سلام.من برای اون پستی که حذفش کردی یه نظر گذاشته بودم به شرح ذیل:"واقعا عالیه....نمیدونستم با چه خانم هنرمندی دوستم...افتخار کردم به دوستی باشما.دست شما درد نکنه....خوش به حال تسنیم."
اما نمیدونم چطور شده بود که اشتباهی تو نظرات یه وبلاگ دیگه رفته بود....معذرت!


سلام عزيزم
لطف دارى شما حالا اين قدرم كه شما تعريف كردين نبود
ممنونم از محبتت
آخخخخخى .... آره يه دفعه هم براى من همچين اتفاقى افتاد
مامان تسنیم
22 مهر 92 11:02
ای بابا من تازه اومدم با مانیتور 19 اینچ اثرات هنریت را ببینم با موبایل نه میشه درست دید نه نظر گذاشت
چرا زود برشون داشتی؟


ببخشيد عزيزم فكر كردم با موبايل ديدى ....
شرمنده به خدا
مامان طهورا عسلی
22 مهر 92 19:38
واقعا که.....

قهر قهر نا روز موعود...

من امروز فرصت کردم بیام اون پست رمز دار رو بخونم
اومدم دیدم نیست




هر کس به طریقی.......

ببخشيد بابا ....
دعوام مى كنى ....
با موبايل برات گذاشتمش
مامان نیایش
23 مهر 92 10:12
واااااااااااااااااااااااااای گلم چه نقاشی های خوشگلی کشیدی عشقم آفرین موفق باشی هميشه تسنیم نازم


ممنونم ازت دوست عزيزم
شما هم موفق و سلامت باشيد
مامان نیایش
23 مهر 92 10:17
دوست خوبم مامان تسنیم گلم ممنون که همیشه بهممون سر میزنی خیلی محبت داری خیلی دوستتون داریم منو نیایش ببخش تاخیر منو چند روزی سفر بودیم برای عروسی پسر خاله ی شوهرم رفته بودیم تهران و حسابی درگیر سعی میکنم بیشتر بیام ولی همون روزایی هم که نیایشی مهد میره خودمم هم کار دارم بیشتر اوقات و وقت نمیشه بیام ولی دلم اینقدر تنگ میشه برای شما دوستای گلم تسنیم گلم رو ببوس 


مامانى گل نيايشم ايشالله كه هر جا باشيد سلامت و شاد باشيد
ايشالله خوش گذشته باشه
آخخخخخخى كاش با خبر ميشدم تهران اومديد
اميدوارم تهران بهتون خوش گذشته باشه
امیر مهدی و عمی
23 مهر 92 14:12
سلام عزیزم
در این ساعات و دقایق ما رو هم به یاد داشته باش
التماس دعا.


سلام عمه نازنين
به يادتون بودم
ما(من و گاهی بابا)
23 مهر 92 19:52
خوب شدااا ! ما فهمیدیم خونتون چه شکلیه !!!مخصوصا فرشاتون


ههههههه....
مامان سونیا
23 مهر 92 21:06
صدای پای عید می آید.
عید قربان عید پاک ترین عیدها است
عید سر سپردگی و بندگی است.
عید بر آمدن انسانی نو
از خاکسترهای خویشتن خویش است.
عید قربان عید نزدیک شدن دلهایی است
که به قرب الهی رسیده اند.
عید قربان عید بر آمدن روزی نو و انسانی نو است
این عید مبارک
.
.



ممنونم ازت
بر شما هم مبارك
مامان سونیا
23 مهر 92 21:07
ایول داره این خانم سادات یک پا پیکاسو واسه خودش
عجب توضیحات نابی هم دار در مورد کارش خوشگل خانم


نظر لطفته
خودش مى كشه بعد مياد تعريف مى كنه
Mamani ye Zahra
27 مهر 92 8:11
Nagash koochooloo , sefaresh ham gabool mikonid ayaaaaa????
Kheili gashang keshidi khale , makhsoosan ba majik , AFARIN


خیلی ممنونم دوست خوبم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد