دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

✿ــــ✿

نقش نقاش من

1393/3/28 22:43
137 بازدید
اشتراک گذاری

كاشكى مى تونستم نقاشيات رو اينجا بذارم اينقدر قشنگ مى كشى كه دلم مى خواد بخورمت هم خودت رو هم نقاشيات رو

چند روز پيش روى تخته وايت بردت با هم داشتيم نقاشى مى كشيديم من يه مغازه اسباب بازى رو كشيدم كه يه خانم چادرى با بچه اش اومده بودن خريد

دقيقا فرداش يه نقاشى كشيدى يه مامان چادرى با دخترش ! دلم ضعف رفت برات بهارِ منمحبت

بعد از اون ديدم يه خانمى رو كشيدى با پيرهن بلند و راه راه كه ناراحت بود چهره اش اونطرف تر هم يه آدم كه با ماژيك سياه كشيده بوديش و رنگش هم نكرده بودى ( همه نقاشيت با ماژيك بود) يه حالتى بود انگار پشتش رو كرده بود و داشت ميرفت و يه نگاهى هم به پشت سرش مى كرد

اول كه اصلا اون آدمه توجهم رو جلب نكرد چون يه جورى كشيده بوديش كه اول نفهميدم اون آدمه فقط ناراحتى اون خانم توجهم رو جلب كرد كه چرا خانم به اين نازى با لباس خوشگلش ناراحته ..!!!

گفتم چرا اين خانم ناراحته ....؟؟؟؟؟؟

و چنان جوابى دريافت كردم كه تا الانم هنوز گيج و ويجم !!!!!گیج

گفتى " اين خانمه ناراحته كه اون آقاهه باهاش ازدواج نمى كنه ' !!!!!!!!!!!

تازه اينجا بود كه نگاهم به آقاهه افتاد .......

يعنى چى اونوقققققققققت ....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الحمدالله ......

چهارشنبه ٢٨ خرداد ٩٣

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد