دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

✿ــــ✿

كوزت ، آدم كوتوله ....!!؟؟؟

1393/8/24 10:40
84 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پيشا فيلم سينمايى آدم كوتوله ها رو گذاشت  الانم مِمُول پخش ميشه بخاطر همين از حيوون بودن دست برداشتى و مى گى من آدم كوتوله ام !!

كارتون بينوايان رو براى بار چندم پخش كرده اصلا بهش توجه نمى كردى ولى اين بار آخرى يه كمش رو ديدى نمى دونم چرا  از اسم كوزت خوشت اومده  بهم مى گى من كوزتم !!!!! به من بگو كوززززززت .....!!!!!

خوردنى هستى مثل هميشه خيييييلى دلم مى خواد مثل بچگيات بغلت كنم لهت كنم باهات وٓر برم و سر به سرت بذارم ..... ولى تو ديگه بزرگ شدى تا يه كم مى خوام بغلت كنم سوء استفاده مى كنى ، خودت رو لوس مى كنى .... بعدم همه اش مى خواى اين بازى ادامه داشته باشه جيغ مى زنى ، گريه مى كنى بخاطر همين بايد سعى كنم اين بازيا رو كمتر بكنم ولى خيلى دوست دارم ..... دوست ندارم بزرگ بشى ، وحشت دارم .... اين سال آخريه كه توى خونه پيش منى  و من دلم شور ميزنه يعنى از سال ديگه ... ديگه هيچ وقت روزا پيشم نيستى غير از آخر هفته .... نمى دونم چرا اين موضوع اينقدر برام غم انگيزه ....

 

الحمدالله ....

شنبه٢٤ آبان ٩٣ سه روز مونده به تولد مامانجون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد