دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

✿ــــ✿

و … اینک ۱۴ آذر ۱۴۰۱

1401/9/14 7:48
316 بازدید
اشتراک گذاری

همین موقع ها بود که حاضر شدم و با بابا روانه بیمارستان شدم …. منتظر اومدنت بودم … دیگه چیزی نمونده بود که تسنیم خواهر دار بشه ….

صبح ۱۴ آذر …. یک صبح سرد پاییزی …. یادمه فرداش چه برفی اومد …

حدودای ظهر بود که سفید برفی من اومد به این دنیا در حالی که دستای خانم دکتر رو میخواست بخوره ….. وروجک نازم ❤️

وقتی دیدم حسابی سرخ و کوچولو بودی …. یه عروسک ناز با لبهای قرمز ….

کوثر نازم …

هفت سال از اون روز گذشته و حالا تو کلاس اولی خونه ی مایی

نماز خوندن رو تا حدودی بلدی  آیة الکرسی رو بلدی

چهار تا از دندونهای اصلیت در اومدن  هفته پیش دوشنبه هم پنجمین دندونت افتاد …

گل خندون من ….. تولدت مبااااااارک ❤️

از خدای مهربون برات سلامتی و شادابی میخوام دخترکم …. از خدا میخوام که موفق باشی درست فکر کنی و راه درست رو انتخاب کنی😉🥰😘❤️ 

عاشقتم زیبای هفت ساله ی من ، جان دلم ❤️❤️❤️
 

*** عکسها بعدا اضافه شد

قدکوثر سادات در ۷ سالگی ۱۲۰ سانت

وزن  ۱۸/۷ کیلو گرم

شماره کفش ۳۰ فکر کنم ! کفش کادو تولدت ۳۱ گرفتم اندازه اش خیلی بزرگ نیست خوبه حالا نمیدونم الان ۳۰ یا ۳۱ هستی!

الحمدلله ….

۱۴ آذر ۱۴۰۱

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد