دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

✿ــــ✿

وَروِش ....!!!!

1392/1/20 20:32
360 بازدید
اشتراک گذاری

وَروِش یعنی ورزش به زبون تسنیمــــــــــــــــــــــــــــــی از خود راضی

تسنیم : مامان ......

من : بله ...

تسنیم : بیا با هم بریم وَروِش کنیم تا پوستمون نرم بشه ....!!!!!!!نیشخند

من : جــــــــــــــــــــــــــــــــــــانم ..... تعجب  تعجب

دوشنبه 19 فروردین 92

*******

اومدی سر لوازم آرایشم

 در make up رو باز کردی و گفتی :

بزار ببینم مارکش چیه ...

بعدم آوردی جلو بینت بوش کردی و دوباره گفتی :

مارکش خوبه ...!!!تعجبعینک

سه شنبه 20 فروردین 92

******

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (36)

مامانی زهرا
19 فروردین 92 20:14
سلااااااااااام تسنیم گلی .چطوری جونم عید خوش گذشت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟عکسهات که خیلی قشنگ هستند فدای شیرین زبونی تسنیم جونم
مامانی مهربون اگه براتون زحمتی نیست حتما پست جدید ما رو مطالعه بفرمایید


سلام مامانى خيلى ممنون خوبه
تشكر عزيزم
چشم حتما ميام
آسمان
20 فروردین 92 2:32
حالا پیدا کنید پرتقال فروش را
وروش کنید تا پوستتون نرم بشه


حالا واقعا ربط داره وروش به پوست ؟؟؟؟!!!!!!
علامه كوچولو
20 فروردین 92 9:54
جووووووووووووووووووونم فقط مونده بود متخصص پوست بشي فكرشو بكن:كشاورز،دامدار،متخصص پوست


تسنيم دييييييييييييگه .......
مهندس كامپيوتر رو جا انداختيد ( چشمك)
مامان( فاطمه، گل بابا)
20 فروردین 92 9:59
سلام دوست عزیز سال نو بر شما هم مبارک باشه. ممنون که سر زدین.


سلام خانم سال نو شما هم مبارك
سلامت باشيد
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
20 فروردین 92 10:20
خـــــــب پس، تا شما میرین یه وروش کنین تا پوستتون نرم بشه، ما هم همینجا می مونیم و می خندیم


نخند خانم پاشو وَروِش كن .....
جات خالى يك وروشى كرديم كه نگو ......
دوتايى ،الان پوستم خيلى نرم شده. هههههههه....
ما(من و گاهی بابا)
20 فروردین 92 12:38
ای جااان
چقدر خوشم میاد از این فکرهای دخترونه


عززززيزم، ممنون از نگاهتون
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
20 فروردین 92 13:55
آره خب، چرا که نه ... باشه.

حالا مواظب باشیین آیپد آبگوشتی نشه


ههههههههه.....
فاصله امنيتى حفظ ميشه خيالت راحت .....
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
20 فروردین 92 14:40


ناهار خوردن تسنیم گلـــــــــــــــی تموم نشده هنوز ؟




چرا همين موقع هاااااا بود كه تموم شد ( چشمك)
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
20 فروردین 92 14:53
اگه آمار ِ بازدید ِ امروز رفته بالا، خیلی ذوق زده نشید ها

کار ِ منه،

بـــس که صفحه وبلاگتون رو Refresh کردم ببینم ناهار خانوم خانوما تموم شد که نظرات رو تایید کنید یا نه؟!

خیلی واسه تایید نظر، ناز می کنید بخدا


فداى تو ........
آخه بچه ندارى كه بدونى ...
هى كار پيش اومد دييييييييييييگه .....
شرمنده اگه بدونى چى كار كرده بود اين تسنيم ..........
بگذريم ،. حالا اومدم تائيد كنم نظرات رو با اجازه
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
20 فروردین 92 15:51
....


چرا اين آيكونهاى شكلك يهووووووووووويى اين جورى شد
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
20 فروردین 92 16:05
حالا من امروز گیر دادم به اینجا ...

تسنیم گلی؟ حالا 1 ... 2 ... 3 ... 4 ... وروش کن
_________________oBBBBB8o
_____o8BBBBBBBBBBB__BBBBBBBBB8________o88o,
___o8BBBBBB**8BBBB__BBBBBBBBBB_____oBBBBBBBo,
__oBBBBBBB*___***___BBBBBBBBBB_____BBBBBBBBBBo,
_8BBBBBBBBBBooooo___*BBBBBBB8______*BB*_8BBBBBBo,
_8BBBBBBBBBBBBBBBB8ooBBBBBBB8___________8BBBBBBB8,
__*BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB8_o88BB88BBBBBBBBBBBB,
____*BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB8,
______**8BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB*,
___________*BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB8*,
____________*BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB8888**,
_____________BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB*,
_____________*BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB*,
______________*BBBBBBBBBBBBBBBBBB8,
_______________*BBBBBBBBBBBBBBBB*,
________________8BBBBBBBBBBBBBBB8,
_________________8BBBBBBBBBBBBBBBo,
__________________BBBBBBBBBBBBBBB8,
__________________BBBBBBBBBBBBBBBB,
__________________8BBBBBBBBBBBBBBB8,
__________________*BBBBBBBBBBBBBBBB,
__________________8BBBBBBBBBBBBBBBB8,
_________________oBBBBBBBBBBBBBBBBBB,
________________oBBBBBBBBBBBBBBBBBBB,
________________BBBBBBBBBBBBBBBBBBBB,
_______________8BBBBBBBBBBBBBBBBBBB8,
______________oBBBBBBBBB88BBBBBBBBB8,
______________8BBBBBBBBB*8BBBBBBBBB*,
______________BBBBBBBBB*_BBBBBBBBB8,
______________BBBBBBBB8_oBBBBBBBBB*,
______________8BBBBBBB__oBBBBBBBB*,
______________BBBBBBB*__8BBBBBBB*,
_____________8BBBBBB*___BBBBBBB*,
____________8BBBBBB8___oBBBBBB8,
___________8BBBBBB8____8BBBBBB*,
__________oBBBBBB8____BBBBBBB8,
__________BBBBBBB8___BBBBBBBB*,
_________oBBBBBBB8___BBBBBBBB,
_________8BBBBBB8____BBBBBBB*,
_________BBBBBB*_____8BBBBB*,
________oBBBB8_______BBBBB*,
________oBBB8________BBBB*,
______8BBBB*_______*BBBBBBBB8o

.
آخه از دست تو ..............
خييييييييييييييييييييلى با حالى بابا.......

ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
20 فروردین 92 18:31
آیکون نظرات دقیقا ساعت "23:'15:12 اینجوری شد

من از کجا بدونم آخــــــــه ...







حالا ما هم که عــــــــُــــــقده ای از شکلک








خوب گفتم شاید دیده باشی ....
ولی خیلی با حال شده هااااا ....
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
20 فروردین 92 18:50
حالا نی نی وبلاگ اینهمه زحمت کشیده و این آیکون ها رو همینجوری ریخته این وسط، خـــب یکی بیاد بگه: چرا کد امنیتی رو بر نمی داری... ؟

ایششششششششششششش ...

بد جوری رو اعصابه


آره والا گل گفتــــــــــــــی ....
اصلا به چه درد میخوره این کد امنییتی ...؟؟؟
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
20 فروردین 92 18:55
و چـــقدر خوب می شد اگه این پست ثابتــــون کمی کوتاهـــتر می شد ...

بابا ...

اِسکـــرول موســِــمون ترکـــید بس که چـــــرخوندیمش تا بیاییم پایین

خخخخ ... میگما:
این چیه دیگه؟

دلم از هر چی نی نی بود، رفت ...




این قدر تنبل بازی در نیار ....
این یه نرمش برای انگشتات برای پوستت هم خوبه ....
نرم میشه ....
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
20 فروردین 92 19:17
اینقــــــــدر حواسمون به تایید نظرات پرت میشه که حالا سه ماه ِ میخوام بهت بگم:

این گل آفتابگردون اون بالای بالا، خیلی خوووووووووووشگله ...





ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
20 فروردین 92 20:16
میگن کد امنیتی واسه تست سواد آدم هاست...!!!

دِ آخه یکی نیست بگه،

آدم بیسواد اصلا نمی دونه دکمه power کامپیوتر کجاست؟!

آخه تو قسمتِ نظرات چطوری اومده ؟




واااااا الان اونجا چــــــــــــــــــی کار میکنی ....؟؟؟؟؟
خییییییلی ناقلایی
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
20 فروردین 92 20:17
کِرم ِ آلوئه ورا عرضه شده به بازار واسه چی...؟!!!


واسه نرم شدن پوست دیگه.


نه خوب چرا پول خرج می کنی ...
وروش بکن وستت نرم میشه ...
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
20 فروردین 92 20:20
تا نشستی پشتِ رول ... منم هی نظر می فرستم ...

شما هم هی تایید کن

یه نوع وروش هستش ...

تااااااااااااااازه ...

باعث ِ لطافت و نرمی ِ پوست هم میشه ...

( دکــــــــــتر تســــــــنیم )




الان تو نشستی داری نظر میزاری منم نشستم دارم تایید میکنم تسنیم هم نشسته داره گریه میکنه ...!!!
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
20 فروردین 92 20:22
تک خاله اینجا، تک خاله اونجا، تــک خاله همه جاااااااااااااااااا




گیر داده هااااااا ....
میگه همش به بابا زنگ بزن که بیاد خونه ...
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
20 فروردین 92 20:23
آهان راستی، یادم نبود " حماسه اقتصادی" رو ...

اوه اوه ... بحث سیاسی شد ...

خخخخخخخخخخ ...



اما خداییش همه شکلک ها به کنار، این شکلک هم به کنار


راست میگی یه چیز دیگه ست ....
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
20 فروردین 92 20:23
برو خواهر ...

به دخملیت برس ...


نه بابا .....
تشریف داشته باش ....
آروم شد خودش ..... رفت ....
از این خواهدیت هیچ خبری نیستااااا ....!!؟؟
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
20 فروردین 92 20:28
آره، خیلی مشـــــــکوک میزنه

صبح داشتیم تلفنی با هم حرف میزدیم، گفت: پشت خطی دارم و رفت ...

هنــــــوز ازش خبری نیست


خونه جديد بهش ساخته شديدا .....
سرشم گرمه حساااااااابى ...
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
20 فروردین 92 20:37
ما بریم واسه تدارک ِ شام ...

الان همسری از دانشگاه میاد و مثه گرسنه ست و شام می خواد ...




خيييييييييلى خوش گذشت ....
شب خوبى داشته باشى
مامان محمدمهدی
20 فروردین 92 22:51
ای جانم!قربون این دخمل شیرین زبون


خيلى ممنون دوست مهربونم
مامان محمدمهدی
20 فروردین 92 23:10
سلام خانوم
من مطمئنم نصف شب پیش همیدیعنی اگه بخواد غیر این باشه غیر عادیه!
من کلاً سخت نگرفتم در این خصوص.محمدمهدی شبها با من رو تخت ما میخوابه.بعد از خواب میبرمش سرجاش.گفته بودم خوابش سنگینه (بحث دستشویی).اما ساعت سه چهار دوباره پیش خودمونه.پا میشه میاد پیش من و دوباره باباش منتقل میشه به پایین تخت.
خیلی سخت نگیر دوستم.اگه مقاومت کرد برای جدا خوابیدن بهش اضطراب نده آرامش مهمترین عنصر ضروری کوچولوهاست.و بقیه چیزها فرعن.البته این نظر منه که شاید درست هم نباشه


سلام
يعنى يك درصد هم احتمال نميدادم امشب كامنتم رو بخونيدا .....!!!!!
چون هميشه ميبينم روزها از سر كار مياين وب
نه .... اصلا من اجبار نمى كنم
نمى دونم تا صبح چى پيش مياد
حق با شماست منم همين نظر رو دارم و سعيم به عمل كردنشه
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
21 فروردین 92 0:00
نه، من با کامپیوترم، کادر چت باز شد، شما رو silent بود
هههه هههه ههههههه ... وقتی واسه یه بنده خدایی بفرستی، حسابی تفاوتش معلوم میشه
اگر دیدی دیگه جوابتو نداد، بدون مشتی زده بودی تو صورتش در غیر اینصورت، همون چشمک خودمون بوده


شكل چشمك بود كه آخخخخخخخه .....!!!!!
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
21 فروردین 92 0:01





به جاى اينكه اراى منو در بيارى بيا چت .....
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
21 فروردین 92 0:33
کادر نی نی گپ باز شده و من هم رو حالت Waiting هستم خب


منم که هستم خوب ...
نوشته هام نیومده ..؟؟؟
مادر کوثر
21 فروردین 92 15:48




بدو بیا بغلم که خیلی با نمکیییییییییییییییییییی



کجا کجا؟؟؟ با شما هستم مامانی



برو کنار



تسنیم جون میخواد بپره بغلم




بزار صداش کنم .....

تـــــــــسنیــــــــــــم .... بیا مامان کوثر می خواد بغلت کنــــــــــــــــه ....!!!

یه دقیقه صبر کن تا بیاد ...

آهان میگه دارم پویا میبینم نمیتونم بیام ....

الان چی کار کنم ...؟؟؟


مادر کوثر
21 فروردین 92 16:07
خب من همینجوری هستم



تسنیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

پویا بسه دیگه زود باش بیا

وگرنه مامانی رو بغل میکنماااااااااااااا




ببین وروجک نیومدی

مامانی هم از خدا خواسته

حداقل یه ماچ بده




تازه الان به زور منو هم برده نشونده پای پویا ....
الان قاچاقی برگشتم ...

میبوسمت هزار بار ..
مادر کوثر
21 فروردین 92 16:12
تسنیم ببین چقد مامانیت بغل منو دوس داره

قاچاقی اومده که بپره بغلم

تازه ماچ هم میده



کوثر هم داره داد میزنه که برووووووووووووووووو برام پرتلااااااااااااق بیار. همون پرتقال خودمون

راست میگی ....
پس حالا که داری میری پرتقال بیاری برای تسنیم هم بیار با هم بخورند ...
مامان نیایش
21 فروردین 92 16:37



ستاره زمینی
23 فروردین 92 11:16
ای جانم ورزش کنید پوستمون نرم بشه ای وروجک شیرین زبون.خاله جون همینطور که دارم مینویسم نی نی تو شکمم فقط مشت میکوبه اصلادلش نمیخواد من بشینم الهی فداش بشم.


عززززززززيزم .... خيلى ممنون كه بهم سر زدين
انشالله كه به سلامتى دنيا بياد
ستاره زندگی
24 فروردین 92 11:22
به به مامان و دختر ورزشکار
با پوستهای لطیف و نرو
دختر منم تا بیکار بشه میگه برم کمدت رو مرتب کنم!!



راست ميگى ......!!!!!!
مامان محمد و ساقی
25 فروردین 92 20:04
یعنی من هلاک این زبونتم تسنیم جانم


قربونت عزیزم ....
مامان آمیتیس
31 فروردین 92 12:32




niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد