دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

✿ــــ✿

نقاشی از نوع 2013

1392/2/2 18:57
270 بازدید
اشتراک گذاری

یه مدتیه که کمتر به سمت مداد رنگی ها و دفتر نقاشیت میری . کمتر یعنی نه اینکه نری ولی خوب سرعت دفتر تموم کردنت یه مقداری کمتر شده به برکت وجود آی پد ..!نیشخند

قبلا ماهی یکی دو تا دفتر تموم می کردی ولی الان از قبل از عید تا حالا برات دفتر نخریدم ..از خود راضی

الان نقاشی هات رو توی آی پد می کشی ...

به قول خودت یه نی نیه که باد موهاشو برده ....قهقهه

ماشالله همیشه نقاشی هات گنده ست نمی دونم چرا ولی توی یک صفحه نقاشی تو حداقل دو تا چیز جا می شه ! همه چیز رو بزرگ میکشی آدمها ... کوه و درخت و ...

پی نوشت :

تسنیم : مامان چرا رفته بودیم آمل هاپوِ مواظب بع بعی ها بود ...؟؟سوال

من : خوب هاپو باید مواظبشون باشه تا گرگا و روباها نیان بخورنشون .

تسنیم : نه ......! نمی شه هاپو مواظبشون باشه ...منتظر

من : پس کی مواظبشون باشه ؟؟

تسنیم : خوب باباشون مواظبشون باشه ....!!!!خیال باطل

تعجب  تعجب  تعجب

 پی نوشت بعدی : امروز عصر با هم نشسته بودیم و پویا تماشا می کردیم ...

یه دفعه یهت گفتم : تسنیم میدونی چند روز دیگه تولد مادرم زهرا (س) ست و اون روز رو بهش روز مادر هم میگن ... بعد همه میرن برای ماماناشون کادو میگیرن و ازشون تشکر میکنند ...فرشتهماچ

ما هم باید بریم برای مامانجون کادو بخریم ....

هنوز حرفم تموم نشده بود که گفتی : برای منم باید بگیریا ....مژه

گفتم : چی بگیرم ...؟

گفتی : برای منم باید کادو بگیری ....نیشخند

چند لحظه بعد ...تعجب

گفتی : دو تا کادو بگیریم ....  یکیش برای من یکیشم برای مادرم زهرا (س) ..  باشه؟؟.نیشخند

گفتم : باشه ....قهر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
2 اردیبهشت 92 16:23
خب دیگه، مگه نمی دونین ... امسال حماسه ی اقتصادی واسه همه به حقیقت بیوسته،
مگه در جریان نیسیتین؟! همون گوجه ها و بادمجون ها و اینا خونه خواهرم و دماوند و اینا

آآآآآ ... این چیه؟! چقدر ریزه... بذار برم ذره بین رو بیارم ببینم چی رو نقاشی کشیدی رو Ipad

......

اِ اِ ... چه نی نی خوشملی کشیدی... موهاشم که فشن زده ... ...

ههههه ...

دیگه دیگه، علم بیشرفت کرده و اینا ...

بچه های دهه 80هستن دیگه

ما دهه ی شصتی ها رو کاغذ کاهی با ذغال نقاشی می کشیدیم

کلی هم از خوشحالی ذوق مرگ میشدیم...

اووووووووو ...

ذهنِ این بچه هنوز با اون درس دامداری درگیره ها ... ببین چه کردی مامانی ِ تسنیم جون.
... جونم




دفتر خریدن رو میگی ....؟؟!!!
بله دیگه ...! بچه رو آیپد میکشه کم خرج تر ...
دفتر نقاشی من میخریدم 1000 تومن الان شده دو . دو و نیم ...!!!
بابا دیگه ..... کاغذ کاهی که مال دهه پنجاه بود ...
والا ما هم از همین مداد رنگی ها داشتیم ... آیپدو بگی حالا یه چیزی ...
بله .... هنوز تو موضوع درگیره ...

ممنون عزیزم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
2 اردیبهشت 92 16:43


اولین نظر مالِ من شد .....

اما خیلی امیدی نداشتم به تاییدش ... گفتم حالا حالا ها تایید نمیشه ...

جا خوردم یهـــــــو


هههههههه .... تسنیم رو خوابوندم دارم نفس میکشم ....
گفتم تائید کنم که الان میای مچ گیری ....
مامانی زهرا
2 اردیبهشت 92 16:55
بچه ی امروزی که میگن همینه
راستی مامانی گل میشه اسم این برنامه نقاشی رو که روی آی پد هست رو بهم بگی



بله عزیزم نگاه می کنم میام بهتون میگم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
2 اردیبهشت 92 17:15
نه دیگه، دوره ی مچ گیری تموم شد

آخه برنامش شما هم داری و از اون طرف میای و مچ ما رو میگیری

انتقام


نه بابا ....!
abbas
2 اردیبهشت 92 19:41



امیر مهدی و عمی
2 اردیبهشت 92 20:34
سلام مامانی
نه بابا پیشرفت به کجاها که نرسیده
ولی خداییش به صرفه تر ها
نازنین دختر خیلی قشنگ کشیدی
مامانی روز زن هم پیشاپیش مبارکتون باشه ولی کادوی تسنیم جونی فراموشتون نشه
امیر مهدی ما هم در تمام عیدها کادو میگیره حالا چه روز زن باشه،مرد باشه کلا در حال کادو گرفتن دیگه
این هم از اثرات یدونه بودنه

سلام
خيلى ممنونم خانمى
بله از عيدى گرفتنش مشخصه ....
حالا بزار تا يدونه ست كيفشو بكنه اين ناز پسرى

مامانی زهرا
2 اردیبهشت 92 23:03
مامانی مهربون ممنون که به سوالم پاسخ دادید از طرف من و زهرانازنازی تسنیم نازنینم رو ببوسید


خواهش مى كنم عزيزم
ممنونم ، شما هم زهراى گلم رو ببوسيد
علامه كوچولو
3 اردیبهشت 92 7:43
سلاااااااااااااااااااام
ههههههههههي كودكي كجايي كه يادت بخير!ما چطوري بزرگ شديم بچه هاي الان چطوري بزرگ ميشن[ايكون يه مادر حسرت به دل]
ولي چه خوب ميشه كم كم بچه ها تكاليف مدرسه را با آي پد انجام بدن بعد ذخيره كنند ببرند مدرسه
**********************
اون وقت چرا نگفته مامانهاشون مواظب باشند
الااااااااااااااهي اگه بچم بدونه كه بابائه هم از خطر در امان نيست كلي افسرده ميشه
**********************
مامان زرنگه من كه ميدونستم نقشه داشتي تا تسنيم متوجه شه و برات كادو بخره اما هدفت به سنگ خورد حالا بايد يه كادو اضافه هم بخري

سلااااااااااااااااام
واى راست مى گيا .... فكرشو بكن اصلا بچه ها كتاب و دفتر نبرند مدرسه فقط يه آيپد بگيرن دستشون برند هههههههه...... چه با حال ميشه .....
خوب مامانا كه زورشون به گرگا نمى رسه ...
بچه ام مى بينه توى خونه اگه سوسك بياد باباش بايد بكشتش از اون جهت ...... هههههههههه..... ( الان آيكون چشمك )
****************
بله .... فكر كنم گاومان زاييد آن هم سه قلو ....!!!!
علامه كوچولو
3 اردیبهشت 92 7:43



ممنونم ازت ....
مامان محمدمهدی
3 اردیبهشت 92 8:50
سلام
فکر کنم اینکه نقاشی بچه بزرگ باشه نشانه ی خوبیه.این مطلبو فکر میکنم قبلاً خونده بودم اما کجا نمیدونم.حالا اگه پیدا کردم بهت میگم.
منم پارسال همین بساطو با محمدمهدی داشتم.بهش گفتم روزه مادره و باید برای من کادو بگیری.زد زیر گریه که نخیرم باید برای من کادو بگیری.همین الان پاشو بریم کادو بگیریم


سلام دوست عزيز
به نظرم همين طوره ... منم نمى دونم يه جا شنيده ام يا خوندم اما اصلا يادم نمياد حالا اگه پيدا كردين ممنون مى شم ازتون
اى بابا .... اون وقت كادو براش چى گرفتين ؟
عجب بچه هاين تو رو خدااااا.....
مادر کوثر
3 اردیبهشت 92 10:00


عزیزمممممممممممممممم

چه نخاشی خوشتلی

بفرس برا شبکه پویا

امروز هم کوثر نخاشی تشیده که بفرسم پویا از تو اسکنر. دفترشو گذاشته رو اسکنر و میگه بفرسش تو کامپیوتر دیگه

به به

روزتون پیشاپیش مبارک

اِ ..... راست ميگياااااا..... ! همينو بدم خوبه ....؟
هر نقشه اى كشيدى براى ما هم كلاس بزار .....
كل دفترو اسكن كردى .....؟!
بر شما هم مبارك از الان كادوها و ......
مامان تسنیم
3 اردیبهشت 92 10:08
ماشاالله خوشگل نقاشی میکشه
راست میگه ها باباشون چرا مراقبشون نیست مثل بقیه حیوونها؟؟؟؟


خوب آدما لوسشون كردن ديگه .....!!! اونم فقط بخاطر جيب خودشون ....
وگرنه توى طبيعت كه سگ ها بيكار نيستند دنبال گوسفندا راه بيفتن .....!
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
3 اردیبهشت 92 10:37
بیا وبلاگم، رو صفحه وبلاگم، کلیک راست کن، انگار که مثلا می خوای مطلبی رو کپی کنی...

ببین چه پیامی بهت میده؟!

البته اگه با مرورگر Mozilla Firefox هستی ها


نه نيست .....
تازه الانم با آيپدم ......
خودت بگو چى كار كردى دوباره ....!!؟؟؟
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
3 اردیبهشت 92 11:01
ههههههه ... بیا نظرات رو بخون، مامان نیایش که دیده

من کاری نکردم، دیشب همینجوری به همسری گفتم که یه کاری کن قابلِ کپی نباشه مطلب هام، اومد اینجوریش کرد


وايسا يه خورده ديگه ميام ....
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
3 اردیبهشت 92 11:15
اِ ...

پست ِ ثابتِ کی کوچیک شد ...؟!!!

خدا خیرتون بده


تازه فهميدى .......!!!!!!!!!
خيلى وقته ..... اوووووووووووو .... وَه
مامان نرگس
4 اردیبهشت 92 3:51
سلام
ماشالا چه خوشکل کشیده.
من شما رو تو لینک دوستام قرار دادم.
من تازه شروع کردم بنویسم ایشالا از شما دوستای خوب چیزای خوب یاد بگیرم.


خیلی ممنونم خانمی ...
انشالله موفق باشید ...
مامان نیایش
4 اردیبهشت 92 10:17
شیــــــــــــــــــــرین زبون
دلم میخواد بخورمت عسل
نیایش هم بعضی وقتا یه حرفای زور ی میزنه به خدااااااااااا
آخه جیگر هاپو باید مواظب باباشونم باشه دیگه
چه نقاشی خوشگلی ولی مامانی هیچی مثل رنگ های واقعی ذهن بچه رو خلاق و شکوفا نمیکنه نذار تو رو خدا زیادی با این آی پد بازی کنه خوب نیس
نیایش هم خیلی بزرگ میکشه نقاشی هاش رو
فدای تو که میخوای برا ی مادرت زهرا س هم کادو بگیری قربونت برم من عزیزم


وای ... به به مامان نیایش گلم ....
درسته عزیزم خیلی بازی کردن با آی پد خوب نیست ...
توی انتخاب بازیهام خیلی دقت دارم که ایجاد خلاقیت داشته باشه ....
عزززززیزم .... خدا نکنه ...
ممنون از لطف و نظرتون
خواهرفرناز
4 اردیبهشت 92 11:55
وای چه نقاشی خوشگلی
آفرین به تسنیم جون
خوب بچه راست میگه یکی برای خودش که سیده باید بگیریدیکی برای مادرش زهرا
منم کوچولو بودم کادو میگرفتم
از وقتی فرناز اومده بابایی به مامان من وفرناز میده
باحاله نه؟!!!!!!!
بیچاره بابایی


بــــــــــــله دیگه از اون جهت اگه حساب کنیم ....
آخـــــــــــــی راست میگی چه بامزه ....
پس چرا ما نمیگرفتیم ...؟؟
آسمان
4 اردیبهشت 92 17:10
دوره زمونه ما از این چیزا نبود که خواهر! والاه !


ديگه كم كم جاى دفتر و كتاب رو هم مى گيره ....!
صبر كن تا ببينى .... به بچه هامون نرسه ديگه به نوه هامون حتما مى رسه ....
مامان آرین
5 اردیبهشت 92 17:28
این کامنت دونی چقدر قشنگه :دی
دلم می خوات مثه این گوسفنده بخندم
ولی از بازیش سر نیاوردم


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد