دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

✿ــــ✿

بوسیدن

1392/2/7 18:26
182 بازدید
اشتراک گذاری

من واقعا موندم در عقل یک بچه سه ساله ....

فکر می کنم کلا سر کارم ...!!

 

امروز داشتم برای ناهار کتلت دزست می کردم . یکی دو تا از کتلتها که آماده شد آوردم توی اتاقت که یه کم بدم بخوری.

یه کم خوردی و دهنت پر شد بعد گفتی دیگه نمی خوام . بقیه اش رو  خودم خوردماز خود راضی  رفتم آشپزخونه تا بقیه شون رو سرخ کنم ...

چند دقیقه ای نگذشته بود که صدات بلند شد ...

_ مــــــــامــــــــــــــــــــــــــــان من بازم کباب می خوام ....

از همون جا گفتم وایسا تا حاضر بشه هنوز نپخته است ....

اومدی توی آشپزخانه

_ نه ... آخه من الان می خوام به من کباب بده دیگه ...

گفتم : خانمی هنوز نپخته ست . شروع به دادن کنفراس در مورد عواقب خوردن گوشت نپخته , کردم ...

اصلا انگار نه انگار ....

اونقدر سر وصدا کردی که خسته شدم و افتادم به جون کتلتهای بیچاره که تکه های پخته شده اش رو برات جدا کنم ...

توی قاشق گذاشتم و بهت دادم ...

آروم شدی ولی نخوردیشون !

گفتم پس چرا نمی خوری ؟؟

_ نه ... من نمی خواستم بخورمشون می خواستم بوسشون کنم .....!!!!

حالا من موندم با کتلتهای تکه پاره شده توی ماهی تابه ....!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

علامه کوچولو
7 اردیبهشت 92 19:14
سلاااااااااااااااااام

یعنی این همه مصر بوده فقط برای اینکه ببوسشون



امیر مهدی و عمی
7 اردیبهشت 92 19:41

ای جانم نازنین من



ممنونم عزيزم
مامان آینده یه فسقلی
7 اردیبهشت 92 20:55
بچه های دهه هشتادی و هزار دردسر ...




مامان نیایش
7 اردیبهشت 92 21:32
وای الهی من فدات شم اینقدر مهربونی ما هم با این بوس کردنه همه چی ماجراها داشتیم انگار اقتضای سنشونه
تا آخر خوندم کلی خندیدم
اون همه سر و صدا راه انداختی که بوسش کنی فکر کنم اگه نیایش پیشت بود کلی لذت میبرد از اینکه دوستی داره که اینقدر باهاش تفاهم دایه
قربون تسنیم گلی نازم برم من منم میخوام بوست کنم نمیخورمت جیگر هر چند که تو دوس داری خورده بشی عسلی
راستی قالب وبلاگت خیلی خوشگل شده باز این مامانی یه کارایی داره میکنه ها
باز مردم میگن تقاضای رمز نکنید لطفا چه چیزا نه ببخشید چه باحال


اِ اِ ....!!!!! پس نيايش هم همين طوره ....!!! چقدر جالب
اين تسنيم كه كشته منو با اين بوسيدناش ... مثلا ميره شمعدونا رو بر مى داره مى بوسه ميزاره سر جاش ...
لوازم آرايشمم همين طور مى گه اجازه مى دى ببوسمشون ؟
كار از محكم كارى عيب نمى كنه خووووووووب .....
ممنونم عزيزم ازت سفر بهتون خوش بگذره
مامان محمدمهدی
8 اردیبهشت 92 8:00
خواهر هممون از دست این وروجکا سرکاریم


سرکاریم اساســـــــــــــی ....
مادر کوثر
8 اردیبهشت 92 8:30


واقعا گاهی احساس حقارت میکنم در برابر این مدل دستورات این وروجکا


آخ آخ آخ ....
حقارت و بیچارگی ....
مامان محمد و ساقی
9 اردیبهشت 92 14:34
جالب بود


ممنون
ستاره زمینی
10 اردیبهشت 92 10:45
وروجک اینم یه بوس از من به لپت...



ممنونم ازت عزيزم
رسيد به لپش ....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد