دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

✿ــــ✿

دستور غذایی

1392/4/5 22:29
301 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم غذا درست میکردم

تسنیم : مامـــــــــــــــــــــــان , برای من یه غذایی درست کن ...

من : دارم برای شما غذا درست میکنم دیگه ...از خود راضی

تسنیم : توش برای من هویج بریز با تخم مرغ و روغنم بریز و بریز .... بعدشم عسل  بریـــــــــــــــز بذار اون تو (اشاره به قابلمه ) تا بپخته بشهابله بعدش بیار من بخورم نیشخند

من :تعجبخنده چه غذایــــــــــــــــــــــــــــــــی ....!!!

 

 شکلکهای جالب آروین

 

امروز برات دَف دَف (دفتر) نقاشی گرفتم بهم گفتی :

مامان بده ببینم تاریخش مال کِیه !!!

من : تعجب تاریخ دفتــــــــــــــــــــــــر قهقهه

 

شکلکهای جالب آروین

 

خیلی کارتون آنِ شرلی رو دوست داری رفتی از بین عروسکات یه عروسک مو نارنجی پیدا کردی و با خوشحالی گفتی :

مامان ببین من عروسک آنِ شرلی دارم نیشخند

اوج عروسک بازی ...

یعنی دیگه داری توی عروسک غرق میشی زبان 

عروسکی که دستته آنِ شرلی شماست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

زینب السادات(مامان تسنیم)
5 تیر 92 23:41
اوووووووووووو چقدر عروسک بازلایتر بیچاره هم که اون زیر داره له میشه
وای من هم عاشق جودی ابوت هستم
خوب دخملمون استعداد آشپزی داره حالا یه ذره مزه ها را خوب ترکیب نمیکنه خوب



فقط یه ذره ...!!؟؟
یاد اون ماهی و دنت افتادم
خواهر فرناز
6 تیر 92 0:00
غذا که توش عسل باشه؟!!!!
تاریخ دفتر نقاشی؟!!!!
خوب راست میگه شاید تاریخش گذشته باشه گاغذاش پودر بشه تو این دوره زمونه هیچ چیز عجیبی وجود نداره
راستی تسنیم جون سری بعد حتما کشور ساختشم چک کن تولید داخل بخریاحمایت از تولید ملی حرف اول همه ماست کیفیت ایرانیاخیلی بهتر از کشورهای دیگه هستند
عروسک آنشرلی را ببین

خیلی با حال گفتی ...!!! حالا اصلا دفتر که تاریخ مصرف نداره که !
من نمی دونم این چیو خونده برای خودش
دفتر خارجی هم مگه داریم؟ اینا همه ایرانین دیگه
مامان آینده یه فسقلی
6 تیر 92 0:29
زززززززززیزم، چه غذای پر ملاتی هم سفارش داده

خوووو مامانی باااااااید درست کنی...

ووووووییییی، دف دف... چه بامزه ... مامانی لو رفتی معلومه هر چی دستت بیاد، سریع میپری و تاریخشو نیگا میکنی ، این طفلی هم عادت کرده

آن شرلی پیدا کردنت رو قرررررررررربون تسنیم گلی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
اینقدر عروسک ها رو نیگا کردم ببینم از کدومش خوشم میاد،،، دیدم ا وا ... عاشق اون میمونه شدم

پر ملات ..؟!
خوب مواد خوراکی رو که میخوایم بخریم تاریخشو می بینیم دیگه !
میمونه ..؟؟
عززززززیزم می دونی اون میمونه چه جوریه؟
آویزونش میکنن توی اتاق بعد در اتاق که باز میشه یا یه صدایی بلند میشه میمونه می خنده و میگه I LOVE YOU
مامان طهورا عسلی
6 تیر 92 12:22
بالاخره اسم اون غذا چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟

منم که شکمو.......


یعنی میتونی همچین غذایی رو بخوووووری ...!؟
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
6 تیر 92 12:31
کجااااااااااااااااااایی؟؟؟


برات گفتم ...
مامان آینده یه فسقلی
6 تیر 92 15:01
پس

I LOVE YOU




مامان نرگس
6 تیر 92 15:02
آپم گلم


اوووومدم
مامان نرگس
6 تیر 92 16:21
ببخشید عزیزم اشتباه شد


پیش میاد گلم
مامان سونیا
6 تیر 92 17:05
عجب غذایی سفارش داده این خوشگل خانم مامان امتحانش میکردی ببینی چی از اب درمیاد

وای چقدر عروسک من فکر میکردم فقط خونه ما همیشه انقدر پرشده از عروسک بیشتر از صدتا عروسک بازم به محض اینکه میرسیم جلوی مغازه اسباب بازی فروشی بازم دخملی درخواست خرید میده

ان شرلی سونیا هم ازین ان شرلی داره و اسمش رو گذاشته سوگل خیلی هم دوستش داره


امتحانش مى كردم ...؟
همه خونه هايى كه يه فسقلى وجود داره همين طوره
هر چى هم بزرگتر ميشن بدتر ميشه
اين تسنيم اينقققققققدر خورده فرمايش داره ....!!!! اوووووووووف ...
خيلى من جدى نمى گيرمش
امیر مهدی و عمی
6 تیر 92 20:08
ماشااللهمنو این تطبیق هر موردی با شرایط خودشون کشتهتورو خدا اسفند برای دختر عموی گلم فراموش نشه
راستی هوش تسنیم جون بی کی رفتهاگه حیثيتی نمی خواد جواب بدیگرفتی چی گفتم کهآخه خودم عمه ام دیگه


به نظر من بچه هاى الان همه شون نابغه اند
يك كارايى مى كنند كه آدم ميمونه واقعا
مامی امیرحسین
6 تیر 92 21:23
مامان خانومی لابلای عروسکا ، تسنیمو نشونم میدی؟!!


بذار امير حسين اين قدريا بشه .... اونم گم ميشه
علامه کوچولو
7 تیر 92 8:30
سلام بانو
من یه بار دیروز صبح اومدم که تازه پست گذاشته بودی و نشد پیام بذارم
یه بارم دیشب اومدم که وسط کار صدام کردند و رفتم و بعدش هم در یه عملیات انتحاری لب تاپم به غصب رفت اون وقت اگه شما زور بازوانت میرسه که از آقاتون چیزی پس بگیری رو منم حساب کن
به هرحال امیدوارم تقصیر این گناهکار روسیاه رو عفو نمایید

×××××××××××××××
در ضمن برم سراغ اصل مطلب:
از قدیم میگن مامانو ببین دخترو ببر:خوووو حتما خودت غذاهاتو این طوری درست میکنی که دخترنازمون هم یاد گرفتهچرا ایراد میگیرین حالا عسل بر هردرد بی درمان دواست چیکار داری بذار حتی رو قرمه سبزیش هم بریزه بخوره واللا
تسنیم جان دوره ما فقرا تموم شد که رو دفتر کاهی مشق مینوشتیم و نقاشی میکشیدیم آخر سر نمیدونستیم از چه رنگهایی استفاده کنیم تا رو کاهی خودشو نشون بده دفترهای الان مادام العمرند برو حالشو ببر
اینقد ازین عروسکها دوست دارم که دلم میخاد هر بار کهمیرم برای خرید به جای ماشین الات ازین چیزا بخرم برا محمدباقر اما آقاجونش با بر چسب دخترونه بودن اجازه نمیده
ایهاالناس !به کی بگم منم یه روزی دختر بودم و عقده دارم
×××××××××××××××
ببین عزیزم من نمیام نمیام اگه هم بیام از خواب صبح جمعه ام میزنم پرو پیمون میام


عفو نمو ديم حالااااااا ....

يادم اومد اين محمد باقر جان ما ٤ صبح بيدار باش ميده
از اين غذاهاااااااا .....!!!!!!!!!!!!!
ههههههه..... خيلى بامزه گفتى
ديدى روى دستمال كاغذى هم تاريخ مصرف مى زنند ؟؟؟ از اون جهت
الههههههههى بميرم برات كه نمى تونى از اين اسباب بازيها بخرى
چى مى كشى واقعاااا .....!!!!!
من كه خيلى حال مى كنم اينقدددددددددر كيف داره !!!!!!
حالا هى دلتو آب مى كنم
عروسك پوليشيا كه دختر و پسر نداره كه يه مشت جك و جونوره بخر عزيزم بخر حالشو ببر
ايييييييييييييش همش ماشين و تفنگ و هواپيما و .... اصلا حال نمى ده
تازه من دلم لك زده تسنيم يه ذره عروسك بازى بيشتر بكنه از اون عروسك خوشگلاااااا براش بخررررررم
ببين منم يه جواب دادم بهت اساسى
جمعه خوبى داشته باشى
راستى عمليات انجام شد؟؟ لب تاپت رو پس گرفتى ؟؟؟
مامان آمیتیس
8 تیر 92 10:49
سلام من آن شرلي مو هويجي رو هستم منم مثل تسنيم جون اونو خيييييييلي دوست دارم


مو هويجى ..! من جودى ابوت رو بيشتر دوست دارم!
Mamani ye Zahra
9 تیر 92 1:37
Ajab dastoor pokht e jalebi hatman bayad be sabt beresoonim.
Rasti man ham,ashege Ane Sherli hastam makhsoosan ahangesh .


به ثبت رسوندن رو موافقم
ولى اول يه دارطلب مى خواد كه بچشه ببينه چه مزه ايه !!!
امیر مهدی و عمی
9 تیر 92 13:13
سلام سلام
مامانی مهربون خوب هستید؟
چه خبرا؟



سلاااااااام مهربون
حال شما
شكر خدا ، سلامتى
مامان نیایش
9 تیر 92 14:33
عزززززززززززززززززززیززززززززززززززززززززززززم
تاریخ دفتر ! نیایش هم تاریخ انقضای همه چی رو میخواد چک کنه ولی فقط خوراکی ها رو این دفتره خیلی با مزه بود کلی خندیدم
یه عروسک مثل تو داره نیایش که اسمش رو گذاشته یسنا چون یسنا ی مهدشون رو دوس داره اسم عروسکش رو گذاشته یسنا ولی عین همینه دقیقا دقیقا قربون تو و آن شرلیت عشق من شیرین زبون


براى تسنيم خوراكى و غير خوراكى نداره !!! تاريخ همه چيز رو چك مى كنه!!
ماجراى عروسك نيايش رو براى تسنيم گفتم دقيقا كرد و گفت اِ..... اسمش يسكاست ؟؟؟؟؟
اين مطالب رو هم انگشت كوچولوى تسنيم تايپ كرده ميگه با انگشت من بنويس
مامان نیایش
9 تیر 92 14:34
راستی برای خالی نبودن عریضهیه پستی همین جوری گذاشتم فعلاوقت نمیکنم دلم میخواد بیام و مفصل بنویسم تازه هیچی هم یادم نمیمونه


كجااااااايى خانم ؟؟
ما كه يه نيايش و يه مامانش بيشتر نداريم
الان ميام پيشتون
مادر کوثر
9 تیر 92 15:46


عزیزمممممممممممممممممم

قربون خودش و عروسکاااااااااااااااااااااش


عزززززززيزم
خدا نكنه ...
حالتون خوبه شما مادر و دختر؟؟
ستاره زندگی
9 تیر 92 22:02
قربون آشپز کوچولوی خودمون

ما هم نفهمیدیم حالا دفتر برای کی خریدید


خدا نكنه عزيزم
دفتر نقاشى تسنيم بود ديگه....
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
10 تیر 92 8:18
صبـــــــــــــــــح بخیر عزیزم ...


تو چه جورى به اين زودى بيدار شدى ؟؟
البته تسنيم هم همون موقع بيدارم كرد ولى چشمام وا نميشد
الی مامی آراد
10 تیر 92 8:34
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 290رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون میشم
مامان محمد و ساقی
13 تیر 92 13:06
وای من هم از این ان شرلی ها دارم
خیلی خوشگله.الان دلم میخواد بغلش کنم

گذاشتمش تو انباری.میدونی چرا؟از بس که ساقی عروسکهای منو خراب کرد اینو قائم کردم تا نبینهآخه من کلی عروسک داشتم قبل از به دنیا اومدن ساقی


اِ..... راست مى گيد ؟ چه جالب ....
منم داشتم بعضى هاشو دادم تسنيم ، بعضى هاشم ندادم بهش گفتم اينا مال منن نبايد دست بزنى!
گاهى قاچاقى مياد يه دقيقه برش مى داره ، كاهى هم اجازه مى گيره بوسش كنه!
مامان محمد و ساقی
13 تیر 92 13:07
آخی دف دف
ساقی میگفت دستر
حالا دیگه یاد گرفته بگه دفتر
آفرین از کوچیکی به تاریخ انفضا توجه دارهاز مامان گلش ياد گرفته
اون غذا رو پختی؟


دستر ...!!!
غذا رو ..؟ كى بخوره اونوقت من يا خودش؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد