دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

✿ــــ✿

گفتنی های تسنیمی

1392/4/23 12:39
220 بازدید
اشتراک گذاری

یک روز بعد از ظهر با هم استراحت می کردیم

تسنیم : مامان ببین خورشید داره گروب (غروب) میکنه ! از خود راضی

من : اِ ....!!تعجب ( پیش خودم گفتم به به این نیم وجبی چه چیزایی بلده )

خورشید غروب می کنه یعنی کجا میره خورشید؟

تسنیم : میره توی یه سوراخ گنده بخوابه ...!

من : تعجب اینو از کجا یاد گرفتی ؟

تسنیم : توپولوها از من یاد گرفتن نیشخند

من: تعجبقهقهه

 

 

فقط یک جمله کافی بود از دهن من بیرون بیاد تا شروع یک نمایش از طرف حضرت والا استارت بخوره

تو عروسک منی

شروع کردی به در آوردن ادای عروسک زبان

اول که خودت رو مینداختی توی بغلم بدون اینکه تکون بخوری با یک لبخند زیبا به سقف نگاه میکردی لبخند

دیدم این جوری نمیشه توی شکمت باتری گذاشتم که تکون بخورینیشخند

تا باتری گذاشتم نشستی و به چپ و راست تکون تکون می خوردی و دستات رو مثل عروسک بالا و پایین میبردی 

دهنتم مرتب باز و بسته می کردی و از خودت صدا در میوردی قهقهه

چند دقیقه ادامه دادی ولی بعد دوباره تلپی افتادی ....آخ

گفتی :شارژم تموم شد (همون باتری)

یه باتری نو برات انداختم و دوباره شروع کردی....

این کار چند بار تکرار شد

 

یک دفعه که باتریتو عوض کردم . همه اون کارا رو میکردی فقط صدات در نمیومد . به چپ و راست میرفتی و دهنت باز و بسته میشد ولی بی صدا ....

بهم گفتی : بگو چرا آهنگش نمیاد ؟؟

قهقهه اینقدر خندیدم که اشکام در اومد ...  بعد همین جور منو نگاه کردی ابرو و گفتی : چرا گریه می کنی ؟

من : قهقههقهقهه

بعد از کلی خندیدن گفتم : چرا صدات در نمیاد ؟

جواب ندادی ...

گفتم : فکر کنم عروسکم خراب شده نیشخند چند تا آروم زدم به پشتت بلکه صدات در بیاد ولی فایده نداشت

دوباره باتریتو عوض کردم صدات دراومد خندهاز خود راضی

فکر کنم باتریش تقلبی بود . تاریخش گذشته بود ! نـــــــــه فسقل من ؟نیشخند

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مامان آینده یه فسقلی
23 تیر 92 13:33


از دست ِ شما مامان و نی نی ...

که من چقدر خندیدم از این تقلبی بودن ِ باتری ... هههههههه

تسنیم گلی تاریخ باتری رو نیگا کن، همینجوری که تاریخ دفتر نقاشی رو میخواستی ببینییییااااااا

فدای این مادر و دختر .......

مراقب خودتون باشین ....

نی نی وبلاگ، بدون ِ شما صفا نداره ...

التماس دعا




قربونت برم عزیزم
خیلی لطف داری ...
آره به بچه باتری تقلبی انداختن !:از شما هم التماس دعاD
امیرمهدی و عمی
23 تیر 92 14:50
سلام مامانی
ای جونم حسابی خوخالب زوندم مطشحال شدم از یبا و شیرین این عروسک
چقدر خوشحال شد که بلاخره ازتون خبری شد ما که هرچی هم سر میزنیم از شما خبری نمیشه
التماس دعا در لحظات زیبای افطار مارو فراموش نفرمایید
عروسک قشنگ من


سلام عزيزم
ببخشيد عمه جوني من مسافرتم با موبايل ميام سر ميزنم ولي كامنت نميشه گذاشت با موبايل
ايشالله برگردم جبران ميكنم
خواهرفرناز
23 تیر 92 15:01
جیگر من با این شیرین زبونیاش
خیلی باحال بود
تسنیم توهم مانند فرناز به درد بازیگری میخورین
الهی دور هر ۲تاتون برم


ههههههه... ! بازيگري رو خوب اومدي ، موافقم !
فرناز جونم رو ببوس
مامان سونیا
23 تیر 92 16:47
عجی از دست این دخمل چه عروسک شیطونی


باتری تقلبی مامانی شما هم کمتر از عروسکت بلا و شیطون نیستیا

نماز روزتون قبول ما رو هم دعا کنید این ماه مبارکی


سلام مامان سونيا جون
طاعاتتون مقبول
ممنون از لطفت
ببخشيد من با موبايل اومدم پستت رو خوندم نتونستم نظر بذارم ايشالله برگردم ميام
سالگرد ازدواجتون مبارك
خونه تون هم مبارك ايشالله به سلامتي و خوشي
ستاره زندگی
24 تیر 92 15:02
خورشید خانم میره توی یه سوراخ گنده!!!!!!!1

عروسک خانم مامانی اگه دستم بهت برسه میدونم چطوری بخورمت


به به ... سلام مامان ستاره جان
قبول باشه طاعات و عبادات و التماس دعا
ممنون از لطف و محبتت من مسافرتم ايشالله برگردم ميام پيشت
مامان سيد محمد سپهر
25 تیر 92 10:57
سلام عزيز دلم خوبي محمد سپهر در تيتراژ شبكه آموزش !
از دست نديد حتما تيتراژ برنامه "بازباران"را از شبكه آموزش ببينيد ......"


سلام دوست عزيز
خيلي ممنون كه خبر داديد
چشم حتما ميبينم فقط ساعتش رو نگفتيد
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
26 تیر 92 10:45
ای تسنیم شیطون



ببخشید بهتون سر نمیزنم مسافرتم
الانم یه دقیقه یه نت گیر اوردم
مامان طهورا عسلی
26 تیر 92 11:49
باتریش سولفاته شده بوده.....


توپولی ها کی هستن؟؟؟؟؟


خیلی بامزه بود. امان از دست این بچه های امروزی که هم باهوشن و هم خلاق....


اووووووو.....!!!! مامان طهورا جونی انگار اصلا برنامه کودک نمیبینیاااااا ...!!!!!
توپولوها برنامه ایست که قبلا صبح ها شبکه 5 می گذاشت بعد که پویا اومد صبحها شبکه پویا میگذاشت ... الانم که تموم شده دیگه نمیذاره ...
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 تیر 92 20:04


دوستت دارم زیااااااااااااااااااد ...


ممنون عزيزم
ستاره زندگی
28 تیر 92 4:46
این دیگه چه سفری هست وسط رمضون که تموم نمیشه،دلمون تنگید



خيلى با مزه اياااااا .....!!!!!
برگگگگشتم حالا ....
Mamani ye Zahra
30 تیر 92 0:50
Afarin be Tasnim e honarmand ajab ejraye zibaee . Ba hooshi ye bache haye in zamoone mesal zadani hast
rasti pas kojaeed? khabari azatoon nistdelemoon baratoon tangide


سلام دوست نازنينم
ممنونم از لطفتون
بيشتر از دو هفته مسافرت بودم
شرمنده ميام پيشت
مامان آینده یه فسقلی
30 تیر 92 1:25
دلتنگتم شدیداااا




دل به دل راه داره شديد...
ما من و گاهی بابا
31 تیر 92 23:57
بچه ها خودشون ی پا فیلم ان:-)


آخ گفتى .....!!!!
فرشته
1 مرداد 92 15:44

چقدر بامزه بود


مامان محمدمهدی
2 مرداد 92 11:14
ای جونم


مامان محمد و ساقی
4 مرداد 92 23:18
سلااااااااااااااااااااااااااااام
وای اینقدر خوشحالم تونستم وبت بیام.آخه باز نمیشد.میگفت با مرورگرهای دیگه بیا و من نداشتمشون
حتی تو پست صابتم هم برات نوشته بودم که نمیتونم وبت بیام
امان از دست این تسنیم شیرین زبووووووووووووووووووووووووون
توپولوها از من یاد گرفتن
خدا حفظت کنه گلم

سلام عزيزم
شرمنده كه توى زحمت افتادى
منم دو هفته نبودم مسافرت بودم بخاطر همين نتونستم بيام پيشت
ولى من توى اين مسافرت به يك نتيجه اى رسيدم كه غذاها و به خصوص دستپخت شماليها واقعا محشره
توى اين دو هفته كه شمال بودم دو كيلو چاق شدم حالا چى كار كنم ؟!!!
مامان نیایش
6 مرداد 92 13:46
الهی الهی عروسک قشنگ مامانی چه قدر با مزه بود این نمایش عروسکی تون کلی خندیدم قربون این دخملی


عزيزم ممنونم
قربونت برم ايشالله هميشه خندون باشى
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
6 مرداد 92 14:14
نظراتمونو چرا نمی تاییدی؟




خيلى زياد شده بود
حسش نبود كم كم جواب دادم و تائيد كردم
فرشته
7 مرداد 92 18:36
سلام به روز کردم بیا پیشم


سلام دوست عزيز
به به اومدم خانم
خواهرفرناز
9 مرداد 92 16:57
Maman goli kojai.?
Chera post mosaferat ra nemizari?montazerim


ایشالله بعد از شبهای احیا ...
منصوره مامان زهره
27 مرداد 92 0:29
شیرین زبون!!!


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد