دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

✿ــــ✿

وای ... مادرم ....

1392/12/16 21:30
169 بازدید
اشتراک گذاری

این ایام شدید دلم هوای مدینه را دارد ...

هوای خانه کوچک مادر ...

هر چه مصیبت است , اکنون زمان آن است ...

هر چه غربت است , اکنون زمان آن است ...

اکنون زمان کوچه و چادر خاکی است ...

اکنون زمان آتش و دود و خون پهلوست ...

صدای ضربه سیلی عدو را می شنوم ...

صدای ناله یا ابتا , را می شنوم ...

دلم گره خورده به درب سوخته ...

 

دو ماه و چند روز است مصیبت آغاز شده 

دو ماه و چند روز است , مادرم بی پدر شده 

خدا خودش رحم کند ....

 

این روزها تو هستی که مرا هوایی کردی دختر 

تویی که مرا به یاد التماسهای زینب (س) می اندازی 

هر روز صیح که موهای پریشان و گره خورده ات را شانه میزنم ,  ناخوداگاه 

یاد دختر چهار , پنج ساله مادر می افتم . 

یاد دستان ورم کرده مادر می افتم ....

یاد دختر چهار , پنج ساله ای که قرار است چند روز دیگر بی مادر شود ...

بی مادری سخت است ...

دلم می لرزد ....

امان از دل مادر ....

 

چگونه مجسم کنم دختر چهار , پنج ساله ای به دنبال تابوت مادر می دود ؟

چگونه مجسم کنم جسم بی روح مادر را صدا میزند ولی جوابی نمی شنود ؟

چگونه می تواند بى صدا كنار مادر گریه کند ؟

خانه بی مادر را چگونه تحمل کند ؟

ام المصائب است , عمه سادات

از کودکی غم فراق و جدایی را آموخته ...

ولی کاش نمی دید مادرش را بین در و دیوار ...

کاش ناله های مادر را نمی شنید ....

کاش مجبور نبود هر روز قاتلین مادر هجده ساله اش را ببیند ...

خدایا ....

چه غمی است ...

چه دردیست ....

فقط تو می دانی عظمت اندوه این مادر و دختر را ....

 

جان مادر ...

این روزها کمتر بگو دوستت دارم ...

کمتر بگو تنهایم مگذار مادر ...

کمتر بگو همیشه پیشم بمان ...

دلم آتش میگیرد از این جملاتت دخترم ....

  بيش از اين بى تابم مكن ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

سمیرا
16 اسفند 92 21:51
هرجور باشه شما با ماها فرق داری سید ولی... التماس دعا...
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
چه فرقى ...؟ ولى ...؟ محتاج دعاتم
موذن
16 اسفند 92 22:13
سلام با تبریک میلاد فرخنده عقیله بنی هاشم با مطلب " قابلیت های ینقاق را باور کنیم " به روزم و منتظر نگاه سبزتان هستم شاد و تندرست باشید بهترین آرزوهایم تقدیم تان
مامانی
17 اسفند 92 0:20
اشکمون دراومد بانو
مرضيه (مامان محمدمهدي)
17 اسفند 92 10:34
انشاالله به زودي قسمتتون بشه و البته قسمت همه آرزومندان امان از دل زينب
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
انشالله ....
مامان گلها
17 اسفند 92 16:24
چقدر دلم گرفت، چقدر سخته دوری مادر از دختر.... متن بسیار زیبا و غم انگیزی بود همین چند لحظه پیش نرگسم با باباش رفتن جایی دلم خیلی براش تنگ شده، این مطلب رو که خوندم بیشتر دلگیر شدم السلام علیک یا فاطمه الزهرا السلام علیک یا زینب کبری
مامان نفس طلایی
18 اسفند 92 21:15
اللهم عجل لولیک الفرج ................... التماس دعا
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
آمــــین ... از شما هم التماس دعا
مامان سيد محمد سپهر
19 اسفند 92 10:36
سلام خانومي ..من دلم هوس مكه و مدينه كرده ...خدايا مي شه ..انشاء الله قسمت همه دوستداران حضرت زينب (س) بشه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
انشاالله ....
خواهر فرناز
19 اسفند 92 11:31
سلام دوستای گلم خوبین امروز اتفاقی با یه فروشگاه اینترنتی آشنا شدم البته قبلا هم آشنا بودم ولی امروز دقیق رفتم توسایتشون ودرست بررسی کردم دیدم چه قدر چیزای خوبی داره وبه راحتی توی خونه نشستی وسفارش میدی برات بیارن دم خونه دیدم ایده خوبیه که به شما دوستای گلم هم اطلاع بدم گفتم اینجا آدرسشا برای شمادوستای گلم بذارم تا شماهم ازش اگه دوست داشتین استفاده کنید برای اینکه وارد سایتشون بشین تشریف بیارین وبلاگمون امیدوارم خوشتون بیاد ازشو کلی احساس راحتی وآرامش بهتون هدیه کنه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
ممنونم عزیزم
خواهر فرناز
19 اسفند 92 11:32
وای نگو دلم گرفت خودم غم باد بودم الان درحال ترکیدنم واقعا وقتی به این صحنه ها فکر میکنم دلم میترکد بچه های بیگناهی که هرروزه به خاطر ناجوان مردی ناجوان مردان یتیم میشوند خدایااز شرهمه انها به تو پناه می آورم پیشاپیش شهادت حضرت فاطمه راتسلیت میگم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
بر شما هم تسلیت باد
ننه علي
19 اسفند 92 20:49
فاطميه فاطميون در غمند روكبودو سينه سرخو در همند..
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
الهى كه از فاطميون باشيم
زهرا - گل بهشتی من
20 اسفند 92 9:52
دلم لرزید بانو. التماس دعا.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
محتاجم به دعا خانم
سمیرا
21 اسفند 92 7:14
سیدجون خصوصی
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
وااااى .... خدا خيرت بده عزيزم نمى دونى چقدر خوشحال شدم
خواهر فرناز
21 اسفند 92 20:53
خصوصی
فرشته
22 اسفند 92 19:26
یاالله التماس دعا خواهرجان...
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
محتاجيم به دعا خانم
مامان محمد و ساقی
22 اسفند 92 22:56
ای واااااااااااااااااااااااااااااااااای چقدر غمگین امان از دل زینبجگرم خون شد در همین مورد برو خصوصی
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
واى از مصيبت اهل بيت عليهم السلام درباره خصوصيتم ميام پيشت گلم
مامان محمد و ساقی
22 اسفند 92 23:02
ای جانم به این دختر با احساس دخترا همیشه به این چیزا فکر میکنن...دوست داشتن...تنها نموندن...همیشه با مادر موندن وای خداااااااااااااااا خدا همه مامان و دخترا رو برای هم حفظ کنه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
واقعا دختر مثل برگ گل ميمونه لطيف و نازك انشالله ..... فكرشم دردناكه .... جدايى يك مادر از دختر كوچكش
مامان امیرمحمد
26 اسفند 92 11:56
چه زیبا و غم انگیز،بی مادری سخت است،امان از دل مادر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد