دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

✿ــــ✿

شبی که او تنها شد ....

1392/12/27 16:33
196 بازدید
اشتراک گذاری

و اما  ....

از فروردین سال گذشته که شما را با سلام و صلوات راهی اتاق خودت نمودیم تا همین هفته پیش بنده آواره ای بیش نبودم !

جایزه و داستان و صحبت و ... هیچ کدام ذره ای اراده پولادینت را تغییر نمیداد و ما نمی دانستیم چه جوابی به این استدلال قوی بدهیم ....

" من ترسو ام .... هر کس یه طوریه . یکی می ترسه یکی نمیترسه من وقتی بزرگ بشم تنها میخوابم الان یه ذره بزرگم ...!!!!! "

حتی چنان با بحران روبرو شده بودیم که کاملا قصد عقب نشینی و بازگشت به مواضع قبلی خود را داشتیم چون این اواخر حتی رضایت به خوابیدن در تختت را هم نمی دادی و حتما باید به فاصله میلیمتری از من می خوابیدی ...

در چنین شرایطی بود که الطاف خداوند شامل حالمان شد و پشه های ارجمند به دادمان رسیدند ...!!!!

در یکی از شبها که پیش من خوابیده بودی روی زمین توی اتاقت ,پشه ها( حالا نمی دانم یک پشه بود یا چند پشه ) حسابی دلی از عزا در آورده و هر دوی ما را نیش باران نمودند ابرو

صبح فردا بود که بی اندازه ابراز ناراحتی از خارش بدن می نمودی و همین جور مشغول خاراندن و گله وشکوه از دست این پشه ها ....

به یک باره از دهان مبارکمان این سخن بیرون پرید " فکر کنم پشه ها هر کس سر جاش نخوابه رو نیش میزنند "

ابتدا این سخن را بسیار جدی نگرفته و فردا شبش هم پیش من خوابیدی ولی صبح که بیدار شدی .....

واویلا .... یک ریز مشغول خاراندن خودت بودی و ....

البته منم این وسط بی بهره نمانده بودم ولی خــــــــــــــب , شما تحملت اندک و پوست لطیفت طاقت نیش پشه را نداشت ... (بمیرم که چقدر اذیت شدی مادر .... )

هر دو از این وضعیت به ستوه آمده بنده اعلام کردم دیگر اینجا نخوابیده و به اتاق خودمان نقل مکان می کنم !قهر

بدون ناراحتی گفتی " پس یواشکی برو تا من نفهمم "

خلاصــــــــــــــه .... شب روی تخت خودت خوابیدی و من تا سحر در اتاقت بودم ولی بعد از نماز به اتاق خودمان رفتم 

دو , سه شبی به همین منوال بگذشت و هیچ بهانه ای نگرفتی و من مانده ام از همکاری پشه های محترم که وقتی دخترکمان روی تختش خوابید اصلا نیشش نزدند ابله

تا سه شنبه گذشته که دکوراسیون اتاقت را دگرگون ساختیم و کلا رختخواب خودمان را جمع نموده و نیست و نابود کردیم و با خیالی آسوده در اتاق خودمان خوابیدیم و از پشه های گرامی هم هیچ خبری نشد ....

پشه های عزیز لطفا ضایعمان نفرمایید ....!!!!!گاوچران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (32)

فرشته
27 اسفند 92 16:56
الهی فدات بشممممممممممم خیلی باحال بود خداروشکر که پشه ها باعث خیر شدند
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
خدا نكنه عزيزم ... بله ديگه .... پشه هم خيلى بدرد بخوره در اين نظام خلقت !!
مامان نیایش
27 اسفند 92 17:20
حالا الان باید قربون صدقه ی پشه ها بریم یا دخملی یا مامانیعزیزم ما هم دقیقا همین برنامه ی شما رو داریم با یان تفاوت که چون از اول یعنی قبل از تولد شازده خانوم به سفارش آقای فروشنده ی محترم مبنی بر اینکه تخت نوجوان بگیرید حتما چراکه دیر زمانی مجبور خواهید شد با طفلتان در آن بخوابید همین کار را کردیم و الان دیگر هیچ بهانه ای مورد قبول پرنسس نیست چرا که ما لاغر و کوچکیم و کنار دخملی روی تختش جا میشویم و همون طور کج و کوله هم که بخوابیم باز هی آن طرف تر میرود و جا باز میکند برایمان و ما هم گاهی تا صبح از فرط خستگی کنارش خوابمان میرود و برا ینماز صبح که همسری بیدار میشود ما را هم به زور از روی تخت دخملی بلند میکند نماز که میخوانیم در تخت خودمان تا می آید خوابمان ببرد ناله ی دخملی بلند میشود که کجایی مامان چرا اینقدر زود رفتی من هنوز خوابم نبرده حالا ببین من چرا این جوری شدم چرا اینجوری دارم حرف میزنم ببین تو رو خدا اثر نگارش توئه ها نه چیزه دیگه بانو
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
واى چقدر خنديدم .... خيلى با حال نوشتى ...!!!!! واى واى واى دقيقا ...!!. نيايشو باش مى گه هنوز خوابم نبرده !!! نه خدا رو شكر تخت تسنيم نيمچه نوجوانه و من روش جا نميشم وگر نه كه كارم در ميومد تختش ١٦٠ سانته حالا على الحساب من يه هفته اى ميشه دارم راحت مى خوابم فقط شبا يكى دو بار ميرم بهش سر ميزنم كه روشو عقب ننداخته باشه ولى نمى دونم چرا نگرانم دوباره بهونه گيرياش شروع شه
مامان نیایش
27 اسفند 92 17:23
اون یکی کامنته خیلی طولانی شد گمانم اومدم باز بگم که آره این طوریه دیگه واقعا اون اواره و سرگردان رو خیلی خووووووب اومدی خوووووووب یعنی آرزوی یک خواب اروم شبانگاهی رو. بینهایت دارم که خانومی تازه زمزمه های این رو داره که من یه نی نی تازه میخوامفکرکن تو رو خدا یعنی دیگه چی از ما میمونه با دو تا از ایناراستی پشه ها که نمیدونم الان از کجا یعنی پیداشون شده هنوز که هوا خیلی سرده منو نیایش رو هم حسابی بوس بوسی کردن اما بی فایده بود در مورد مشکلمون چون نیایش هر جا می خوابید چه با فاصله ی میلی متری از من چه تو تخت خودش تو اتاقش بازم دست از سرمون بر نداشتن و ....طفلی حسابی کلافه شده بود یه شب میگفت بریم رو مبل بخوابیم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
بهش بگو اگه نى نى بياد ديگه من نمى تونم بيام پيشت بايد به اون برسم بهش شير بدم و بخوابونمش .... بالاخره از يكيشون كوتاه مياد ديگه يا از نى نى داشتن منصرف ميشه يا به تنها خوابيدن رضايت ميده آره والا اين پشه ها كه فرشته نجات من بودن فقط خدا كنه دوباره سر و كله شون پيدا نشه كاسه كوزه هام به هم بريزه !!
مامان نیایش
27 اسفند 92 17:24
چه قدر حرفیدم دلم براتون تنگ شده بود نمیدونم چرا حال و حوصله و وقت نوشتن از نیایش پیدا نکردم تا الان اومدم تبریک بگم عید رو بهتون و امیدوارم سال خیلی خوبی در انتظارتون باشه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
نه بابا .... خيلى خوشحال شدم دوست خوبم و خيلى هم خنديدم منم براتون سالى پر از خير و بركت آرزو مى كنم
مامان سونیا
27 اسفند 92 21:25
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
خيلى ممنون همچنين براى شما و خانواده محترمتون
مامان سونیا
27 اسفند 92 21:26
ایول به این پشه ها انگار معرفتشون از ادمای این دوره زمونه بیشتره و شما رو ضایع نکردند
مامانی
27 اسفند 92 22:31
بالاخره این پشه های مزاحم یه جایی به درد خوردن
مامان محمدمهدی
28 اسفند 92 8:06
انشاءالله که پشه ها از طرف خدای مهربون اومده باشن برای نجات شما از آواره گی خداروشکر فقط مراقب باشید که مبادا با کوچکترین سهل انگاری دوباره همه چی مثل اول نشه :یعنی کاملا مراقبت و پافشاری در حفظ وضعیت موجود کنید و کوتاه نیایید حتی برای یک شب
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
درسته ... ممنون عزيزم
علامه كوچولو
28 اسفند 92 9:21
منم هرچي فكر ميكنم ميبينم اين پشه ها فقط امداد الهي بودند....اخه پشه توو اين فصل سال كجابود؟چرا فقط رو رمين نيش ميزدند و رو تخت نبودند؟ خداروشكر اين پروسه هم به خير گذشت... سال نوتون مبارك التماس دعا
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
بله فقط يارى خدا بود اميدوارم پايدار بمونه ممنون محتاجم به دعاى خير دوستان
مامان امیرمحمد
28 اسفند 92 12:54
خدا را شکر که این پروژه هم بخیرگذشت،با نظر آرام جون موافقم این پشه ها فقط امدادالهی بودند
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
اوهوم .... موافقم
مامان امیرمحمد
28 اسفند 92 12:54
از خداوند منان برای شما و خانواده محترمتان در سال جدید روزی حضرت مریم،تقوی حسین،قلب خدیجه،عفت فاطمه،جمال یوسف،حکمت لقمان و ملک سلیمان و عاقبت بخیری را آرزومندم،ببوس تسنیم قشنگم را
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
خيلى ممنون گلم همچنين براى شما
علامه کوچولو
28 اسفند 92 15:16
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
ممنون بر شمام مبارك
□■□ مامان آینده یه فسقلی □■□
29 اسفند 92 2:20
احسنت به این همکاری پشه های ارجمند و شما مادر نمونه و تسنیم عزیزم، بس که خانومههههه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلاااااااااام عزيززززززم ... حالت چطوره ؟ خوش مى گذره ؟ واقعا كى فكرشو مى كرد پشه اينقدر مثبت عمل كنه !! قربونت برم عزيزم
امیر مهدی و عمی
1 فروردین 93 0:51
سلام عزیزم سال نوتون مبارک انشاله سال خوبی داشته باشید. از بابت استقلال دختری و بازگشت پیروزمندانه شما به اتاق خودتون صمیمانه تبریک میگم.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام سال نو بر شما هم مبارك بله ممنون..... اگر مستدام بمونه ...
سمیرا
1 فروردین 93 9:13
پس دیگه پشه هارو نکشیم,یه روزی به درد میخوره خداروشکر...سالتون فاطمی...التماس دعا...
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
آره توى يه شيشه نگه داريم براى روز مبادا ....!!!!!!!؟؟ ممنون عزيزم از شما هم التماس دعا
مامان محمد و ساقی
2 فروردین 93 12:43
من میمیرم برای پشه های همکار سلام خوبین سال نو مبارک ایشالله سال خوبی داشته باشید عجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب بسیار بسیار خوشمان امد از این پشه های همکار ایشالله ضایع نشی
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام فكر كنم لازم باشه دوباره يه سرى به اتاق تسنيم بزنن چون اين دخترك ما دوباره داره زمزمه بيا پيش من رو هى هر شب تكرار مى كنه !!! نمى دونم چى كار كنم ..... ممنون عزيزم انشالله سال خوبى براتون باشه
مامان محمد و ساقی
2 فروردین 93 12:45
"پس یواشکی برو تا من نفهمم" تسنیم جوووووووووووووووووووووووووووونم ولی خداییش خارش بعدش خیلی بد تابستون ما هم این مشکل رو داریم پشه ها هجوم میارن همیشه غروب به بعد باید در و پنجره بسته باشه یا توری ها رو بکشیم تازه بعضیشون از توری هم رد میشن خدا به داد برسه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
آره خيلى بده ..... من نمى دونم چرا پشه ها يه راست اول سراغ من ميان البته اين دفعه استثنائا دو تامون رو حسابى نيش زدن
مامان محمد و ساقی
2 فروردین 93 12:45
سال خوب و خوشی رو براتون ارزو می کنم دوست جوووووووووونم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
همچنين براى شما دوست خوب و نازنينم
بهار
3 فروردین 93 0:46
قالب های رایگان و کاملا سفارشی برای کوچولوتون.
مهتاب
3 فروردین 93 12:42
واقعا جل الخالق من همیشه به این فکر میکردم که خدایی که هیچ چیز رو بیهوده نیافریده علت افرینش این جانوران موزی چیه که من دقیقا تو این پست شما مبحث افرینش را اموختم با تشکر خانوم معلم عزیزمراستی نازنینم سال نو رو بهتون تبریک میگم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
تازه اين يه كاربردش بود كه من كشف كردم بقيه اش رو ديگه زحمتش رو يكى بكشه !!!! ممنون عزيزم سال نو شما هم مبارك
مامان گلها
3 فروردین 93 13:38
بالاخره پشه ها یه جا مفید واقع شدن خیلی جالب بود
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
آره اين پشه رو نبايد همين جورى بهش نگاه كرد !!!!!!
مامان گلها
3 فروردین 93 13:38
باز نوروزی دیگر و باز فاطمیه‌ای دیگر و باز سالی جدید و بهاری دیگر در راه و باز امامی‌ منتظرتر از روزی دیگر و امسال نوروزی فاطمی داریم در نوروز فاطمی ایامتان خدایی و متعالی . . .
سمیرا
4 فروردین 93 13:06
سیدخصوصی
مامان محمد و ساقی
4 فروردین 93 23:52
سلام دوست عزیزم بابت کامنت های قشنگت ممنوووووووووووونم تلگراف هم داری تسنیم جان رو ببوس تبریک عید گفتم؟
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام قربون محبتت يك دنيا تشكر آره فكر كنم گفتى عزيزم
مرضيه (مامان محمد مهدي)
5 فروردین 93 9:27
اينجاست كه متوجه ميشيم آفرينش هيچ موجودي در جهان بي حكمت نيست سال نو مبارك انشاالله سال خوبي پيش رو داشته باشيد
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
بعععععله .... نكته اش همين جا بود !! ممنون شما هم سال خوبى داشته باشيد
زهرا - گل بهشتی من
6 فروردین 93 9:55
تبریک میگم این موفقیت رو.قبل از اینکه دوباره پشه ها هوس برگشت بکنن اقدامات پیشگیرانه انجام بدید.
مامان آمیتیس و علی
10 فروردین 93 2:45
سلام مامان تسنیم جون... عیدتون مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشید تسنیم جونو ببوسید
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام حال شما ؟ خيلى ممنون همچنين براى شما ... تشكر خانمى
ما( من و گاهی بابا )
10 فروردین 93 9:56
سلام عزیزم انشاالله سال خوبی داشته باشی چه پشه های همکاری!
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام انشالله براى شما هم .. بعله ديگه .... خدا حفظشون كنه !!!!
● مامان آینده یه فسقلیییییی ●
14 فروردین 93 11:37
اسم گل دخملی رو برداشتین از عنوان وبلاگ؟
مامان محمد و ساقی
14 فروردین 93 23:03
سلام عزیزم خوبی کجایی؟نیستی؟ تسنیم جونی خوبه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام خوبيم ممنونم ازت فعلا هستيم همين دور و برا تشكككككر ....
ننه علي
16 فروردین 93 1:02
سلام سال نومبارك بانو حال واحوالتون خوبه؟ پشه هاي عزيز كه ضايع نكردن الحمدلله؟
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام سال نو شما هم مبارك شكر خدا خوبيم نه فعلا همه چيز رو به راهه الحمدلله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد