دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

✿ــــ✿

فداى شكل ماهت

1393/2/9 20:25
51 بازدید
اشتراک گذاری

ديشب خوب نخوابيدم و با كمبود خواب مواجه شدم چند روزه . چون شبا درست خوابم نمى بره صبحها هم كه كله صبح ( هفت و نيم هشت ) جيش شما ما رو از خواب بيدار مى كنه ! بعد از ظهر هم كه .......

عمرا اگه بذارى من بخوابم !!!!

همه اين عوامل باعث شد امروز با سر درد بدى از خواب بيدار بشم حالم اصلا خوب نبود اومدم صبحونه ات رو حاضر كنم با هم نشستيم به صبحونه خوردن ...

_ ببين تسنيم نمى ذارى من درست بخوابم الان حالم خيلى بده سرم درد مى كنه ...

_ حب من دوست ندارم تو بخوابى .... من تهنا ميشم اون وهت ناحارت ميشمااااا ......

_ اگه تو هم نذارى من بخوابم من همينجور سرم درد مى گيره درد مى گيره مريض ميشم تحملم كم ميشه اونوقت يه كارى بكنى من فورا عصبانى مى شم چون حالم بده اونوقت خودت ناراحت ميشى كه چرا همه اش من عصبانيم ...!!! آدم وقتى مامانش رو دوست داره بايد مواظبش باشه تا استراحت كنه تا حالش هميشه خوب باشه و بتونن با هم بازى كنن ، با هم بيرون برن ....

_ باشه مامانى من خيلى دوستت دارم من مى ذارم استراحت كنى ...

_ خيلى ممنون عزيزم .... ببين وقتى تو يه جات درد مى گيره يا مريضى من چقدر ناراحتم چقدر مواظبتم كه زود حالت خوب شه ناراحت ميشم مريض باشى ....

_ خب منم دوست ندارم تو مريض باشى ... اصلا هاشك همه مريضيات ميومد توى من ....

_ نه قربونت برم ... درد و بلات به جونم عزيز مامان . فدات بشم من ... فقط تو بذار من يه كم استراحت كنم باشه قربونت بشم ؟

_ باشه مامانى ...

سه شنبه ٩ ارديبهشت ٩٣

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد