دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

✿ــــ✿

از زبان تو .... از دل من ....

1393/3/17 14:35
91 بازدید
اشتراک گذاری

دختركم ....

اى بهترينم ، اى ثمره وجودم ، با تمام سلولهاى وجودم دوستت دارم و همان قدر كه دوستت دارم نگرانت هستم .....

نگران آينده ات ، نگران سلامت روحت ... سلامت ايمانت ... سلامت جسمت ... 

مى ترسم از اين روزگار ، از اين زمانه كه عجيب كثيف است و ناجوانمرد....

دختركم ، عشقم ، فريب ظواهر زيباى دنيا ( منظورم از دنيا ، كارهاى دنيايى است ، تفريحات و راحت طلبى دنيايى ست ) را نخور مطمئن باش دنيا جاى راحتى و خوش گذرانى نيست كه اگر بود امامان معصوم ما كه بهترين انسانهاى اين كره خاكى بوده اند و هستند و خواهند بود سزاوار راحتى بودند

از همه چيز مهمتر ايمانت است به اين ريسمان محكم بچسب در آن صورت خدا با تو خواهد بود دختركم مراقب وسوسه هاى شيطان باش

دوستت دارم دلبرك چهار سال و هفت ماه و سيزده روزه من

*********************

ديشب از من يك خواسته اى داشتى...... يك امر محال را از من طلب كردى!

از اتاقت به طرف من دويدى كنارم ايستاده و آروم زمزمه كردى :

" مامانى .... وقتى من بزرگ شدم تو پير نشو .... خواهش مى كنم ...."

بغلت كردم بغض گلويم رو فشرد بوسه اى به گونه هايت زدم 

الحمدالله......

شنبه ١٧ خرداد٩٣

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد