دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

✿ــــ✿

يك دختر خانم چهار ساله !

1393/3/31 14:18
104 بازدید
اشتراک گذاری

يادمه وقتى مى خواستى كاملا وارد چهار سالگى بشى من چقدر دلم براى سه سالگيت تنگ ميشد فكر مى كردم شيرين زبونيات تموم ميشه ولى من عاشقتم دخترم .... عاشق چهارسالگيتم .... عاشق فهم و شعور و حرف زدن و نقاشيات و استنباط هات هستم دختركم ...

خودت مى دونى دوست دارم بخورمت وقتى نقاشيات رو مى بينم وقتى بازى كردنت رو مى بينم حرف زدنات رو كه ديگه غشششششش .....

خيلى فهميده تر شدى نسبت به مسايل اطرافت گاهى وقتى از دست من يا بابا ناراحت ميشى مى گى كاش اصلا تو منو درنياورده بودى و من همينجور توى شيكمت مى موندم !!خنده

يا مثلا ديروز خواستى بابا ببردت پارك ولى نتونست تو هم ناراحت شدى و گفتى كاش اصلا تو با بابا ازدباج نكرده بودى ...!!!!قه قهه

يك حرفايى مى زنى گاهى كه من مى خوام لِهت كنم فشارت بدم حيف كه جيغت ميره هوا .... ته دلت كيف مى كنى از اينكه فشارت ميدم توى بغلم ولى الكى جيغ و داد مى كنى و مى گى مامان خواهش مى كنم اينجورى نكن ديگه ....!!!!

تازگيهام كه هى مى گى به من دست نزن !!!! فقط بوسم كن

امروز اومدم توى اتاقت كه ديدم كمد كفش و كيفات رو ريختى بيرون دارى همه رو مرتب مى كنى و مى چينى ..!!!!

اين اولين بارى بود كه بصورت خود جوش داشتى اتاقت رو مرتب مى كردى 

الحمدالله .....

شنبه ٣١ خرداد ٩٣

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد