دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

✿ــــ✿

بهشت ِ ما سه نفر !

1393/4/12 14:30
100 بازدید
اشتراک گذاری

روياهات درباره بهشت همچنان به راهه... يه دفعه پرسيدى وقتى ما بريم بهشت سه تاييمون پيش هم هستيم ؟

 گفتم انشالله عزيزم .... ما سه تايى بايد هم مواظب خودمون باشيم و هم مراقب همديگه باشيم  تا حرف شيطون رو گوش نكنيم ، گولش رو نخوريم ، تا سه تايى با هم بريم بهشت !

حالا از اون روز تا يه كارى مى كنى يا حرف گوش نمى كنى و من عصبانى ميشم از دستت ..... تا اخمام ميره توى هم، مى گى عصبانى نشيا وگرنه سه تامون با هم نميريم بهشت !!!!!!!تعجبقه قهه

يك همچين دختر به فكرى هستى شما .......

يك چيز ديگه هم بهت گفتم ......

يه دفعه سراغ جايزه هاى فرشته ها رو گرفتى كه هر شب كنار تختت ميذاشتن

گفتى چرا فرشته ها ديگه بهم جايزه نميدن من كار خوب مى كنم

واقعيتش يه لحظه موندم كه چى بهت بگم گفتم خب ميارن بازم برات ..... كه خودت به دادم رسيدى وروجكم 

گفتى برام نگه ميدارن توى بهشت بهم بدن ؟؟

منم ديدم چه عالى چرا خودم اين موضوع رو بهت نگفتم براى همين قشنگ برات توضيح دادم كه ما هر كار خوبى كه بكنيم و حرف خداى مهربونرو گوش كنيم خدا هم جايزه اش رو برامون ميذاره توى بهشت مثلا يه كار خوب كنيم خونه ميده بهمون يه كار خوب ديگه اسباب بازى و .......

خيلى خوشحال شدى چون قبلش همه اش دلت شور ميزد كه اگه بهشت بريم خونه و وسايلمون رو نمى تونيم ببريم !!

الانم كه ماه رمضون هستش بهت گفتم هر كار خوبى كه بكنيم خدا به جاى يه جايزه چند تا جايزه ميذاره

 

خداى من ما رو بنده مطيع خودت قرار بده ......

ما رو مورد لطف و كرم خودت قرار بده.....

الحمدالله .....

پنجشنبه ١٢ تير ٩٣

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد