دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

✿ــــ✿

مغز متفكر !

1393/4/23 17:15
100 بازدید
اشتراک گذاری

_ مامانى ..... آخه ماه رمضون از كجا اومد ؟ الان تابستونه؟ آهان يعنى تابستونا بايد روزه بگيرى ؟؟ اون موقع گفته بودى بعد از ارديبهشت چيه ؟سوال

تازه متوجه شدم اينقدر سوال درباره ماه رمضون مى كنى براى اينه كه توى ماههاى سال كه اسماشون رو برات گفته بودم اسمى از ماه رمضون نبرده بودم در واقع من فقط ماههاى شمسى رو برات گفته بودم نه قمرى !

بهت گفتم ما يكى ماههاى شمسى داريم كه همون فروردين و ارديبهشت و .... و يكى ديگه هم ماههاى قمرى كه ولادت امامامون ، شهادتاشون همه اون تو هستش اسماشونم محرم صفر ربيع الاول ربيع الثانى جمادى الاول جمادى الثانى رجب شعبان رمضان .... اينا توشه مثلا محرم ميشه لباس سياه مى پوشيم ، روضه ميريم ... ماه رمضون كه ميشه روزه ميگيريم ..

طبق معمول يه چند بارى برات توضيح دادم و تو هم فقط گوش ميدادى ....

حالا نمى دونم اگه فرق ماههاى شمسى و قمرى رو پرسيدى چه جورى برات توضيح بدم ...!!!!!خندونکخجالت

 

الحمدالله ....

دوشنبه ٢٣ تير ٩٣

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد