دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

✿ــــ✿

تفاوت

1393/6/28 16:13
102 بازدید
اشتراک گذاری

از الان كاملا مشخصه كه نسلهامون با هم تفاوت داره ....

نسل من يعنى همسن و سالهاى من ، توى بچگيمون وايبر نداشتيم .... البته خيلى چيزا رو نداشتيم و خيلى چيزا رو درست نمى دونستيم و هيچ وقت انجامش نمى داديم ....

ولى الان همون كارا خيلى عادى شده ...

از الان حس مى كنم اين تفاوت رو .... 

يك دختر بچه حدودا ٥ ساله روى كاغذ يه قلب قرمز مى كشه و ميده به مامانش مى گه دوست دارم .....

كارى كه من وقتى كه دبستان بودم ، يا نه فكر مى كنم راهنمايى بودم كه بچه هاى مدرسه براى هم قلب مى كشيدن ....

كه البته مامانجون ( مامانم ) بهمون گفته بود قلب كشيدن براى كسى خوب نيستشايد منظورش براى بچه هاى مدرسه بوده ولى حالا دختر فسقلى پنج ساله بنده اين قلب قرمز رو كشيده و بهم مى گه دوست دارم ......

اين بار دومشه كه اين كار رو كرد دفعه قبل چند روز پيش بود كه با خودكار يه قلب روى كاغذ دفترچه يادداشتش كشيد و بهم داد و گفت دوستت دارم 

اما دختركم يادت باشه كه نبايد به هر كسى قلب بدى عزيزكم 

 

الحمدالله

جمعه ٢٨ شهريور ٩٣

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد