دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

✿ــــ✿

در آستانه 62 !

1393/9/25 11:10
80 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا ایستاده ای .... نزذیک به 62 ماهگی ! فقط چند روز فاصله داری .....

نمیدانم چرا این روزها شدیدا دلم میخواهد لهت کنم ! بچلونمت ! بخورمت ! 

این وسط جیغ است که میکشی و قهقهه های شیرینت که بد جور میچسبد به دلم !

گاهی فکر میکنم به آینده ات .... وحشت همه وجودم را میگیرد .... یعنی من مادر خوبی برایت هستم ؟ خواهم بود ؟ دوست خوبی هستم برایت تا برایم حرف بزنی ؟ 

میترسم دختر ..... میترسم .....

اگر بینمان فاصله افتاد چه ؟ اگر دوست خوبی برایت نبودم و رهایم کردی چه ؟ اگر به دیگران پناه بردی چه ؟

من تحملش را ندارم .....

من آن روز میمیرم !

دوست دارم دنیا را به پایت بریزم بس که عاشقت هستم دردانه من ....

زمانه بد زمانه ایست !!

خدایا من و دخترم به آغوش گرم تو پناه میاورم .... الطافت را از ما دریغ نفرما ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد