دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

✿ــــ✿

همه دنياى من ....

1394/7/8 23:09
72 بازدید
اشتراک گذاری

عسلك دوست داشتنى من .... دختر قشنگم امروز هفتمين جلسه كلاس شنات رو رفتى خيلى قشنگ تونستى خودت رو روى آب نگه دارى نازدونه من .... يه احساس خيلى خوبى داشتم از اينكه دخترك نازم يه چيز جديد ياد گرفته 

كلى تشويقت كردم ذوق كردم و بغلت كردم ولى حالا حس مى كنم اضطراب دارى مى ترسى .... البته ترست فقط از اينه كه آب بره توى دهنت يا توى بينى ات اول يه عالمه باهات حرف زدم وقتى ديدم هيچ جور آروم نمى شى و دوباره اشكاى نازت سر مى خورن و ميان پايين گفتم باشه مامانى اصلا نگران نباش فردا به خاله مى گم اصلا وسطا نبردت خيالت راحت شد اشكات رو پاك كردى و خوابيدى

فردا جلسه هشتم هستش و احتمالا ديگه تا چند روز نبرمت تا دوباره علاقه نشون بدى

يادمه خودمم يه كم مى ترسيدم ولى بيشتر از عمق استخر نه از اينكه آب توى گلوم بره !!!

فردا آخرين پنجشنبه و جمعه دوران قبل از مدرسه ات هست عزيز دلم از شنبه ميرى توى يه محيط جديد گل من ....

خيلى دوست دارم مهربونم اينو فقط خدا ميدونه و تو دلم نمى خواد دل كوچيكت لحظه اى بلرزه  دلت رو با ياد خدا قوى كن جانِ مادر ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد