دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

✿ــــ✿

نی نی به تصویر گل من

1391/7/19 18:32
283 بازدید
اشتراک گذاری

٢٢شهریور بود که دیدم روی کاغذی که از روی زمین پیدا کردی داری نقاشی می کشی اومدم نگاه کردم گفتم ووووای .... چی کشیدی....؟؟سوال

گفتی این نی نی خنده... داره می گه من شیر نمی خوام (صدات رو هم کلفت کردی )....ابله

فکر کنم داشتی به در می گفتی که دیوار بشنوه....!!!!قهر

آخه من با شیر خوردنت هر روز داستان دارم...

می گی من شیر دوست ندارماسترسبد مزه ست.... هر روز با یه ترفندی بهت شیر می دم بخوری.... این نقاشی رو کشیدی که بگی نی نی هم شیر دوست نداره....متفکر 

چه دختری .......!!!!!! خدااااااااایا.......!!!!!!!!تعجب

فکر کنم یه کم نی نیه عصبانیه.....!!!!

19 مهر 91

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ستاره زمینی
20 مهر 91 11:12
افرین عزیزم .خوشگل کشیدی/

مامان گلی چکار کردی باتسنیم جون که مجبور شده این جوری تنفرش را از شیر نشون بده

فدای تو عروسک خوشگل.


یه مدت تسنیم خیلی به غذا ها ایراد می گرفت می گفت اینو نمی خوام اونو دوست ندارم و .....
ولی خدا رو شکر با قصه گفتن و صحبت کردن در مورد نعمتهای خدا و اینکه چه طور به دست ما رسیده الان بهتر شده...
یک دوست
21 مهر 91 0:44
سلام با تشکر از وبلاگ زیبا و پر مهر شما اگر تو زندگی دنبال کارهای خلاقانه و شگفت انگیز هستید اگر ثبت یه خاطره زیبا و ماندگار تو زندگی خودتون و کودک دلبندتون براتون ارزش داره حتما یه سر به سایت ما بزنید www.shahrekhatere.com چیزهای زیبایی برای شما داریم که تا به حال توی ایران مشابه اونهارو ندیدین
مامان نیایش
21 مهر 91 16:59
عجب دخملی عجی نی نی ای
شبنم
21 مهر 91 19:57
فقط یه کم عصبانیه؟؟ معلومه که دختر خانم تون با شیر اصلا میونه ای نداره ها
مامان آمیتیس
25 مهر 91 6:33
چقدر قشنگ نقاشی میکشی تسنیم جون
شيرين مامان جانان و آوا
3 دی 91 14:22
آفرين به تسنيم خوشگلم! چه خوشگل كشيدي !!! بوس بوس!!


سلام مامان دوتا فرشته ....
محبت دارید...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد