دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

✿ــــ✿

خانه داری...

1391/7/21 18:35
310 بازدید
اشتراک گذاری

اینا رو که می بینید لباسای تسنیم خانم هستند......نیشخند

چهارشنبه ١٩ مهر وقتی لباسا رو از روی بند جمع کردم گذاشتم روی مبل که مثل همیشه سر رسیدی...مژه

که مثلا کمکم کنی اما بر عکس همیشه که لباسایی که من تا می کردم دوباره باز می کردی ....

یا لباسا رو چمباله میکردی ....

این دفعه نشستی کنارم و لباساتو خودت تا کردی ....تعجب

لباساشو به صورت لوله ای تا کرده (ساندویچی) من قربون اون خونه داریت بشم دخترکم.....ماچ

21 مهر 91

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان نیایش
21 مهر 91 16:54
آفرین کد بانو
شبنم
21 مهر 91 19:51
سلام مامان تسنیم خانم کوچولوی کدبانو! ممنونم که برای دومین باز به وبلاگم اومدید و ممنونم بابت دعایی که یادم داده بودید..اگر امام رضا طلبید و رفتیم،چشم،سعی می کنم این دعا رو بخونم..
شبنم
21 مهر 91 19:59
خداااااااااای من چه باحال لباس هاش رو تا کرده فدای اون دست های موچولوش
خاله ی کوثر
21 مهر 91 23:13
سلام وبلاگ قشنگی دارید.به وبلاگ کوثر طلا سربزنید و اگه افتخار میدید بگین با چه اسمی لینک کنم


سلام ممنون از حضورتون . وبلاگ کوثر جان از این طریق نمیاد به چه اسمی بزنم تا بیاد ؟
ستاره زمینی
24 مهر 91 15:10
عزیزم کدبانویی شدی واسه خودت گلم . عاشقتم .ساندویجی تا کردی..
مامانی زهرا
26 مهر 91 15:04
افرین به دختر باسلیقه که حتما به مامانی رفته
مامی امیرحسین
27 مهر 91 20:35
خسته نباشی دختر با سلیقه ایشالله لباسای عروسیش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد