دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

✿ــــ✿

و ... امروز جهارم آبان 91

1391/8/4 12:10
336 بازدید
اشتراک گذاری

و خداوند تسنیم را آفرید و عشق را به من هدیه کرد...   

یک هزار و نود و پنج بار خورشید به طاق آسمان چسبید و فرود آمد...

ومن در این مدت مادر بودم...

مادر...

چه حس شیرینی است مادر شدن و چه زیباست مادر نامیده شدن...

ترنم صدایت در عمق وجودم تسکین است...

آرامش همه دردهایم...

بگو مادر...

بگو مادر تا احساس کند همه وجودم صدایت را...

بگو روح من بگو....

با من حرف بزن ...

با من بگو ازرویاهایت.. از شادیهایت.. از خدایت..

و من انعکاس کلماتت را در وجودم حس میکنم...

عطر وجودت سه سال است که مرا مجنون کرده.. بوی تو...

بوی بهشت است و چه شایسته است تو را

تسنیم

خواندن...

حوریه ای از اعماق بهشت....

از چشمه ای منسوب به مادرت زهرای اطهر(س)

تسنیم با عطر بهشت...!

بارالها....

شاکرم تو را که بوی بهشت را نصیبم کردی ....

شکر... شکر... شکر...

حمد وسپاس تو را که خالق بهشتی و خالق چشمه تسنیم...

ای همه وجود من...

بیشتر از آنکه تو محتاج آغوش من باشی من محتاجم...

چقدر خاطره انگیز است در آغوش گرفتن دختر سه ساله ...

قابل وصف نیست آغوش تو ...

و نفس کشیدن از بوی تو...

بوی بهشتم...

سیده بهشتی ام...

تو از نسل زهرایی (س) و زهرا (س) تو را مادر است....

تو را از بدو تولدت به او سپردم...

همانطور که مادرم

 عشق مادرم زهرا (س) را در من زنده کرد

و با این عشق مرا پروراند...

زنده باد این عشق در درونت....

ای نور زندگی ام...

تو چون گیاهی در پرتو نور خورشید آب می نوشی و قد می کشی...

و من شاهد جوانه زدن برگهایت هستم....

شاهد رشدت...

شاهد خانم شدنت...

شاهد سه ساله شدنت...

مبارک باشدت این سه سالگی...

مبارک باشدم این مادرانگی....

 

مژده دهید جان را بوی سه ساله می رسد

دختر شیرین مرا خنجر و سیلی می رسد

 صلی الله علیک یا رقیه بنت الحسین(ع)

پنجشنبه چهارم آبان ٩١

نهم ذیحجه ١٤٣٣

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

زینب السادات(مامان تسنیم)
5 آبان 91 16:16
وقتی فرزندت شش ماهه میشود غم بزرگی دلت را میگیرد ...
وقتی دخترت سه ساله میشود نیز...


تولد دختر عموی گل ما مبارک خودش و مامان گلش

خیلی ممنون مامانی جون عزیزم...
دقیقا همین طوره...

حسينيه علي اصغر
5 آبان 91 21:39
بسم الله الرحمن الرحيم ++++ گل غنچه اي از سلاله حيدر بود افسوس كه مثل لاله اي پرپر بود آن ظهر عطشناك چه غوغايي كرد آن مرد كه نام كوچكش اضغر بود ++++ سلام خوبي به روزم و منتظر در سايه شاهزاده علي اصغر باشيد
سپیده
6 آبان 91 9:06
http://koodakeman91.niniweblog.com/
مامان زهرا کوچولو مسافر کربلا
6 آبان 91 17:02
تولدت مبارک چشمه بهشتی !
در سایه الطاف الهی تندرست و شادکام باشید.


خیلی تشکر مامانی مسافر کربلا...
مامان مهربون فاطمه
6 آبان 91 18:06
سلام گل بانو....فدای محبتت...ممنون که هستی....قربون این دختر خوشکلت برم....هزارساله باشی خاله...راستی رمز رو هم خصوصی گذاشتم...بووووووس برای تسنیم گلم


خیلی ممنون مامان مهربونم....
مادر کوثر
7 آبان 91 8:58
چرا نظر من برای این پست ثبت نشده؟؟؟

عزیزم دختر نازگل و زیبا تولدت مبارک
مامانی خیلی عالی و با احساس نوشتی
واقعا لذت بردم




مامانی جون من همه نظراتم را تائید کردم این تو دیگه نظری نمونده....
یه بوس برای کوثر جونم....
مامان محمد و ساقی
7 آبان 91 12:45
سلام عزیزم.ممنون که پیش ما تشریف آوردید.من خوشحال میشم ساقی دوستی به همسن و سال خودش داشته باشه.
تولدش هم مبارک باشه.ایشا... همیشه در پناه جدش سلامت باشه.این دو تا فسقلی با هم دخترعمو هم میشن.


منم خوشحال می شم عزیزم لینکتون میکنم...
مامانی زهرا
8 آبان 91 10:33
سلام چه خبرا تسنیم جونی چطوره
در مورد سوالتون درباره تبلت galaxy tab 2 سامسونگ هستش


آهان سامسونگه ...
مادر کوثر
8 آبان 91 18:50
سلام به مامانی با احساس و دوست داشتنی بازم بیاید پیشمون منتظر دیدن نظرات خوشگلتون هستیم
مامی امیرحسین
9 آبان 91 22:48
تولد عید شما مبارک
ایشالله جشن تکلیفش
ایشالله جشن دانشگاه رفتنش
ایشالله جشن عروسیش
راستی به نظرت ما اون موفع هم وبلاگ می نویسیم؟!!


خیلی ممنون انشاا... دامادی امیر حسین گلم
مامان مارال فرفری
10 آبان 91 13:38
سلام عزیزم وبلاگ زیبایی داری و دختر نازی خدا نگهش داره


تشکر مامانی جون ...
مامان محمدمهدي
22 آبان 91 6:42
سلام خاله. ببخشيد كه با اين همه تأخير اومدم.

تولدت مبارك باشه.

انشاءالله كه زير سايه پدر و مادر عزيزت سالهاي سال زندگي باعزت داشته باشي.

راستي قدر مادرت رو هم خيلي خيلي بدون؛ اين روزها مادر بامعرفت دُرّي است گرانبها.


سلام خوبی مامانی ...
تشکر شما لطف دارین ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد