دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

✿ــــ✿

من ماکارونـــــــــــــــــــی میخوام ....!!!!!

1391/10/15 11:29
255 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه ١١ دی ٩١ ساعت ٧ شب

تسنیم : مامان من گشنمه چی چا (چی کار) کنم .... ماکارونی میخوام ....!!!ناراحت

مامان: مامانی الان که ماکارونی نداریم .... من الان شیرین پلو درست کردم حالا الان اینو میخوریم که اسراف نشه بعد فردا با هم ماکارونی درست میکنیم .....خیال باطل شما هم به من کمک کن باشه .....؟؟؟؟مژه

تسنیم : آخه من شیرین پلو دوست ندارم .....خنثی

مامان : چرا مامانی دوست نداری.......؟؟؟؟؟

تسنیم : آخه دارچــــــــــــــــــــینش خوشم نبــــــــــــــــــــــــــود ......!!!!!ابلهقهقهه

مامان : چـــــــــــــــــــــــــــی ......!!!!!!تعجبتعجبتعجبتعجبقهقههقهقهه(قیافه من )

فکر کردم اشتباه شنیدم به خاطر همین دوباره پرسیدم و عینا همین کلمات رو گفتی .......!!!!!!!!!!!!خندهخنده

مامان : حالا امشب اینو بخوریم فردا صبح که بیدار شدی زود با هم ماکارونی درست میکنیم ......

تسنیم : آخه اگه ماکارونی درست نکنیم ماکارونیها اسراف میشــــــــــــــه هاااااااااا ........!!!!!!!!!!قهقههقهقهه

(نمی دونم این دارچـــــــــــــــــین از کجا به گوشت رسیده و یه دفعه اینجا خود نمایی کرده .......)تعجبتعجبقهقهه

موقع خواب مواد اولیه زرشک پلو و شیرین پلو و ماکارونی و آلبالو پلو رو ازت پرسیدم بلد بودی ....

چاره ای نیست جـــــــــــــــــــــــــــز دوباره خورررررررررررررررردنت ماچخوشمزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مامان ساجده
15 دی 91 11:37
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
زینب السادات(مامان تسنیم)
15 دی 91 12:45
تسنیم خانوم ماشاالله تو همه چیز استعداد داری: آشپزی پزشکی مکانیکی
یه ماچ تپلی اش بکن


لطف داری خانمی ...
استعداد و نظرات کارشناسی ....!!!!!
مامان آمیتیس
15 دی 91 15:47
قربون شیرین زبونیات بشم عزیزم


عزیزم خدا نکنه ....
محبت دارین ...
مادر کوثر
16 دی 91 10:39
عزیزمممممممممممم
شیرینم
دارچینم
کوثر منم همش میگه ماکارونی
چقد این دخملا شبیه همند
منم اومدم بخورمش البته اگه چیزی مونده باشه


فکر کنم اگه زود بجونبید یه کم برسه بهتون ....
مادر کوثر
16 دی 91 10:42
الودگی تهران و خانه نشینی ما

و تسخیر سیستم توسط بابایی
و ما هم بالاجبار با موبایل باید سر بزنیم



راست میگی ....
بابایی تسنیم بیرون کار داشت وگرنه منم با همین مشکل روبرو بودم ...
مامان یه فسقِلی
16 دی 91 12:34
خـــــــــــــــــــــــیلی بامزه بود...

عـــــــــــــــزیزم، کلی کیف کردم اول ظهری

همه چــــــــــــی هم نوش جــــــــــــــونتون ...


همیشه خندون باشی خانمی...
مامان محمد و ساقی
16 دی 91 12:46
پس دیگه غمی نداری.از الان مواد اولیه چند تا غذای خوشمزه رو میدونه.
معلومه که خیلی شیرین زبونه


خودم هم تعجب کردم فکر نمی کردم بلد باشه ....!!!
مامان ابوالفضلم
16 دی 91 13:07
سلام خانم.به به چه کدبانوییه این دخملی ماشاالله.
بفرمایید خصوصی .


سلام از ماست ....
چشم خیلی ممنون ...
علامه کوچولو
16 دی 91 14:56
حالا ماکارونی بهش دادین یانه؟
احتمالا این چند روز شله زرد زیاد خورده فقط دارچینش یادش مونده
بارک الله دخمل زرنگ خودم چند تا بده از نوع شیرینش


فرداش ظهر و شب ماکارونی خورد ....!!!!
نه اتفاقا اصلا شله زرد نخورده بود ...!!!!
من هر چی فکر میکنم یادم نمیاد درباره دارچین توی غذا حرفی زده باشم ....!!!!
شاید از جای دیگه شنیده...
ستاره زندگی
16 دی 91 23:08
اینقدر که بچه ها حواس شون به جزییات هست که ما متوجه نمی شیم
ماشالله به کدبانو آینده


دقیقا همین طوره مامانی ....
مامان یه فسقِلی
16 دی 91 23:58
سلام عزیزم.

اگه زبان انگلیسی دوست داری، جهت یادگیری مهارتِ Reading در خدمت و بروزم .


سلام ....
چشـــــــــــم حتما میام ....
ستاره زمینی
17 دی 91 10:11

عزیزم همه شما بچه ها عاشق ماکارونی هستی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


والا مامان و باباهاشون هم عشق ماکارونی اند چه برسه به خودشون ....!!!!!
مامانی زهرا
17 دی 91 16:29
تسنیم جونم با این استعداد اشپزی تا چند ماه دیگه خودش دست بکار میشه و زحمت اشپزی مامان رو کم میکنه


♥ مامان آمیتیس ♥
17 دی 91 17:26
سلام....
خوبین؟ تسنیم جون خوبه؟
ممنون که جویای احوالمون هستین....
بابام چند ساله که ناراحتی قلبی داره.... سه چهار ماه پیش چند روزی بیمارستان بستری بود.... خدارو شکر الان حالش خوبه


الحمدلله ...
انشاا... که دیگه احتیاج نشه هیچ وقت بخوان بیمارستان برن ...
روی گل خودت و دخترت رو میبوسم ...
شيرين مامان جانان و آوا
18 دی 91 10:44
تسنيم خوشگلم چه شيرين‌زبونيه! منم چاره اي ندارم! بايد بخورمش!


قربون محبتت ....
شما که عوض یکی دوتا خوردنی داری مامانی ...
مامان نيروانا
18 دی 91 11:23
همه شو تنها نخور فاطمه جون، ما هم شريك


خیلی محبت داری گلم ....

خانم خانما از کنار ساحل برگشنتن ....
راحله
21 دی 91 12:05
وای الهیییی فداش شم من چه شیرین زبونه


خدا نکنه گلم ....
لطف کردین تشریف آوردین ....
آسمونی
22 دی 91 3:51
شادی پروانه ای است که هرچه تقلا کنی نمیتوانی آن را شکار کنی، باید آرام باشی تا روی شانه هایت بنشیند، شانه هایت پر از پروانه....
سلام مامانی مهربون یه عالمه ممنون از اینکه تو این مدت به ما لطف داشتین..خیلی با پیاماتون انرژی گرفتم... امیدوارم همیشه خودتون و این تسنیم کوچولوی شیرین زبون و خوردنی شاد و سلامت باشید...
من دوباره برگشتم...


خیلی خوشحالم که حالتون بهتر شده مامانی عزیزم ....
مراقب خودتون باشید
مامان نیایش
22 دی 91 15:28
عزیز دلمه این ماکارونی انگاری غذای مورد علاقه همه بچه هاست نیایش هم هر وقت ازش می پرسم چی می خوری برا ی نهار درست کنم میگه ماکارونی نوووووووووووووش جونت هم ماکارونی هم تسنیم


تسنیم همیشه ماکارونی رو بادست میخوره فکر کنم یه دلیل دوست داشتنش این باشه ...
آسمان
25 دی 91 1:25
عزیزمممم ... چه شیرین زبونه ماشالا
دختره دیگه.بالاخره میخواد از الان فوت و فن آشپزی یاد بگیره


همین طوره که میگید ....
دخملیـــــــــــــ شکلکـــــــــــــ
29 دی 91 17:48
ای فدات شم شیرین زیوووووووووون
خداییشحال کردیم از خنده
معلومه تو خونه خیلی رو اصول قواعد اخلاقی گپ و گفت میشه که دختر مودبم میخواد ماکارونیا اسراف نشن


عزیزم لطف کردین تشریف آوردین ...
ممنون از نگاهتون ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد