دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

✿ــــ✿

حرفهای کودکانه ...

1392/3/18 9:50
262 بازدید
اشتراک گذاری

روی مبل نشسته بودم و تخمه میشکستم ....

تسنیم : مامان ببین چقدر بزرگ شدم از خود راضی

من : اوهوم ..... بزرگ شدی

تسنیم : پاشو به هم بچپسیم ببین من بزرگ شدم ....

من :تعجب

الهی بگردم . نمیدونم چرا یه دفعه این حس بزرگی اومد توی وجودت . خواستم پاهامو خم کنم تا یه کم کوچیک بشم  تا ذوق بکنی ....

آخه ٧٨ سانت اختلاف خیلی به چشم میاد ....

 

 

پویا تماشا می کردی منم کنارت نشسته بودم که یه دفعه بهم گفتی :

اگه گفتی این چیه ...؟ ( اشاره به برنامه در حال پخش پویا کردی )

گفتم :پروانه ؟ و زنبور ؟

گفتی : نه .....

نگذاشتم ادامه بدی  و گفتم : حشره ...؟

گفتی : نه ! مثلا بلد نیستی ....!!از خود راضی

گفتم : آهان .... تعجب خوب نمی دونم

گفتی : اونا حشره اند زنبور و پروانه ...

 

الانا خیلی دوست داری من چیزی ندونم و  خودت بهم یاد بدی . همش ازم میخوای ازت سوال بپرسم تا جوابش رو بهم بدی 

 

 

یه شلوارک داری که خیلی دوستش داری مال پارسالت بود پاییز تا هوا سرد هم که شده بود وقتی می خواستیم بریم بیرون اونو می پوشیدی

امروز صبح چشماتو که باز کردی و از تختت پایین اومدی رفتی سراغ کمدت و این شلوارکت رو بر داشتی

گفتی : زود باش حاضر شیم بریم بستنی گاوی بخریم ...ابله  حالا بستنی گاوی چیه هنوز نمیدونم ...

شلوارکت رو برانداز کردی و یه کم بالا و پایین کردی و بهم گفتی :

مامان این جیبش برام تنگه ....! ببین جیبش تنگ شده ابرو

گفتم : جیبش تنگت شده !!قهقهه پناه بر خدا ... حالا بقیه جاهاش اندازه اته یا تنگ شده ؟

گفتی : نه اندازه اش خوبه فقط جیبش تنگه ...

 

 

 

توی پارک بودیم . آقای باغبون  داشت گلها و چمنها رو آب می داد

تسنیم : چرا آقاهه به چمنا آب میزنه ؟ من میخوام بدو بدو کنم ...قهر

من : خوب چمنا باید آب بخورن تشنه شونه دیگه .... آب می خورن تا بزرگ بشن

تسنیم : آخه اونا که دهن ندارن  آب بخورن ؟!متفکر

من : درختا و گلا که دهن ندارن آب که بهشون میدن از ریشه شون که توی خاکه آب رو خورن نیشخند

تسنیم : آهان ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (35)

مامان سونیا
18 خرداد 92 10:21
ای جان عزیز دلم میخواد همه چی رو به مامانی یاد بده تازه میخواد قدش هم به مامانی برسه شیرین زبون


هههههه .... از دست این بچه ها
امیر مهدی و عمی
18 خرداد 92 11:10
سلام بر مامان و دختر باهوش
دلمون براتون تنگیده بود
قربون این شیرین زبونی زکاوتتون برم من
ماشاله خدا حفظت کنه فرشته کوچولو


سلام عمه خانم نازنين
منم همين طور خانمى
تشكر از لطفتون
مامان آینده یه فسقلی
18 خرداد 92 12:13
حالا این که قد دخملی 78 سانت کوتاهتره، یعنی چی چی؟!
آغا ما هممون فهمیدیم که قد شما بلنده

هههههه، خب نگو دیگه تو هم. .. مثلا زنبور رو دیدی، بگو: این اسبه، تا تسنیم گلی کللللللی ذوق کنه

بستنی گاوی بخر دیگه... ، همه ی بستنی ها گاوی اند، یعنی از شیر گاو درست میشن ، بیا، آموزش مجانی هم بهت دادم.

ههه، بازم که آموزش شما شروع شد، ایندفعه از نوع آبیاری چمن ها. ، آبیاری گیاهان دریایی ، یادت میاد؟!

وا، جیبش تنگه؟! ، آهان، تنگه چون تمام وسایل های خردوریز خونه توش جا نمیشه، مثه لاک، گوله سر کلاه، جوراب و ....!

چقدر تو شیرینی آخه، بیا بغلم




اِ......!!! حالا شما هيچى بقيه از كجا بايد بفهمن مثلا ؟؟؟؟
ههههههههههههه.....!!! آره بايد همه رو اشتباهى جواب بدم بهش
بستنى گاوى بعد از بستنى پلويى فكر كنم منظورش همون شيرى ها بود
خنده ام گرفته بود آخه تا ورش داشته اول دستش رو مى كنه توى جيبش مىگه ببين جيبش كوچيك شده ......!!!! از دست اين بچه ها عقلشون به كجاها كه نمى ره .....
آره خيلى باحال بود
ايشالله سرماخوردگيت جدى نباشه زود خوب شى
مامان نرگس
18 خرداد 92 13:01
الهی بگردم . چه شیرین زبونه ماشالا


ممنون عزيزم
مامان محمدمهدی
18 خرداد 92 13:13
ای جانم به این دختر بامزه
کاملاً باور دارن که همقد و قواره ما هستن



ههههههه.....
و البته اعتماد به نفس بالا ....
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
18 خرداد 92 14:41
کجا بودی؟!

به تسنیم ناهار میدادی؟!


بلللللللللله .....
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
18 خرداد 92 14:55
بیا بغــــــــــــــلم

الکی گفتم

بیای بغلم که سرما می خوری خدای نکرده


هههههههه.....
مواظب باش حالا
مادر کوثر
18 خرداد 92 20:34
قربونه شیرین زبونیاش

و آفرین به جوابای هوشمندانه مامانی

ببوسش


خيلى ممنون لطف كردين
خواهر فرناز
19 خرداد 92 0:19



مامان آینده یه فسقلی
19 خرداد 92 0:59
کاربران شب زنده دار رو عششششششق است


به به ....!!
كاربران شب زنده دار رو خوب اومدى ....
Mamani ye Zahra
19 خرداد 92 1:05
Tasnim joonam shode moallem khoosoosi ye mamani Afarin sad afarin . Rasti bastani ye gavi noosh e jan .


ههههههه.....!!! معلم خصوصى رو خوب اومدى ...!!
واقعنم ها ...
مامان آینده یه فسقلی
19 خرداد 92 8:04
بیدار شده ...



شیپور بزنم بیدار شی؟!

نه، گناه داری،،، میذارم راحت ی.

ولی بجاش تسنیم میاد بیدارت میکنه و مجبور میشی بیدار شی.



دوشت دالم

بیا م.

نه راستی، نیا... من هنوز کامل خوب نشدم


ههههههه..... نه بابا شيپور دوست ندارم
چقدر زود بيدار شدى من ٩/٥ بيدار شدم يعنى تسنيم بيدارم كرد به زوووووووور
حالت بهتر شده ؟
علامه كوچولو
19 خرداد 92 8:06
سلااااااااااااااااااااااام
خوبيد؟خوشيد؟
به به به زودي يه عروسي افتاديم
ديگه دخترت داره بزرگ ميشه ههههههه ببينم اگه جهيزيه اش كامله بگو ما زودتر بياييم
.
.
راستي هيچكس نتونست اين معماي بستني رو حل كنه !!منظور تسنيم جان از بستني گاوي همون بستني ميهنه كه بچه اش ميگه ماماني بستني اش خوشمزه تره
.
.
خوبه تو پارك نگفته چرا گوارش غذاي ما از بالا به پايينه اما مال چمن از پايين به بالاست؟
.
.
در مورد اهنگ هم نميدونم والا!!سعي ميكنم دوباره بسازم


جاااااااانم !!!!!! عروسى.....؟!!!!!
چه بامزه راست مى گيا .....! خيلى هم اين تبليغ رو دوست داره ....
اگه اين تسنيمه كه دير يا زود مى گه .... من منتظر بودم بگه اينقدر آب مى خوره دستشوييش چى ميشه ......!!!!!
خواهر فرناز
19 خرداد 92 9:59
سلام
دیشب نشد چیزی بنویسم فقط گذاشتم
خیلی تسنیم باحال گفته قربونت بشم خاله جون
راست میگه دهن ندارند آب بخورند
حرف حق را باید از بچه شنید
بازم تسنیم جونم
راستی شما برای این پست نظر نذاشته بودین

سلام .....
ممنونم ....
وااااا راست مى گى آخه خونده بودمش فكر كردم نظر گذاشته بودم
hedieh
19 خرداد 92 22:21
سلام
پس عکس تسنیم کو؟؟؟؟؟؟؟


سلام
يكى اون بالا هست ديگه ...
مامان نفس طلایی
20 خرداد 92 0:01



سلام خوبى ؟
روبه راهى ؟
ايشالله موفق باشى
مامان تسنیم
20 خرداد 92 10:36
بالاخره حس نوشتنت اومد؟
شیرین زبون
خوب خاله جون شما که به زور شلوارک را پات کردی به جای اینکه تمام دستت را بکنی تو جیبت دوتا انگشت را بکن تا اندازت باشه


سلاااااااااام
زيارت قبول مامانى
نه مى دونى قبل از اينكه پاش كنه دستش رو كرده بود توى جيبش مى گفت تنگه .....
آسمان
21 خرداد 92 2:31
و این سوالات همچنان ادامه دارد
بچه ها هم واسه خودشون فیلسوفن خواهر جان


ادامه داره چه جووووووور .....!!!
درسته
مامان نرگس
21 خرداد 92 7:25
حلول ماه شعبان ، ماه عبادت و بندگی ، و اعیاد خجسته شعبانیه مبارک باد


خيلى ممنون عزيزم
بر شما هم مبارك ...
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
21 خرداد 92 12:49
آخی چقدر شرین زبونی تو دختر کلی خندم میگیره از این حرفات وروجک خداحفظت کنه برای مامان و بابا
اون حرفش خییلی باحاله که مثلا تو بلدنیستی پس خودشم میدونی که میگه مثلاً


عزیزم خیلی ممنون ...
نمی دونم چرا کار این برعکسه ...!!!
همه بچه ها جواب می خوان ....
مامان نیایش
21 خرداد 92 14:14
بـــــــــــــــــــــــــــابــــــــــــــــــــا مامان قد بلند رو قربون یعنی مثلا تو 170 ای مامانی یا اشتباهی حساب کردم خوش به حالت جیگرقربونش برم که دلش میخواد بزرگ باشه نیایش هم دقیقا همین جوریه اونی هم که گفتی که میخواد بلد نباشیم که بهون یاد بده بی نهایت برا ما هم پیش میاد از دست این وروجک ها
الهی دورت بگردم اینقدر شیرینی خب بچه دستش تو جیبش جا نمیشده فقط جیبش تنگ بوده نمیشه مگه
آهان !!!یعنی دیگه فهمیدی ریشه چیه و چه جوری از ریشه آب میخورن آیــــــــــــــــــــه؟؟؟؟؟؟؟


آهان شما قد تسنیم رو می دونستی ....
آخــــــــی .... قربون نیایشم ...
هنوز لباس رو نپوشیده فقط دستش رو توی جیبش کرده ....

مامان محمد و ساقی
21 خرداد 92 19:55
سلام عزیزم
خوبین؟
آخی حالا کنارش موندی؟


سلااااااام
خيلى ممنون خوبيم ما ...
آره اومدم ديدم تا بالاى پاهامه بچه .....!!!!
مامان محمد و ساقی
21 خرداد 92 19:55
من خیلی وقتا از روی عمد میگم نمیدونمآخه گاهی خیلی میپرسن


هههههههه.....
واى من اگه يه چيزى رو بگم نمى دونم بيچارم مى كنه
بايد به ميل خانم بدونم يا ندونم ....! مگه الكيه ....!!!
مامان محمد و ساقی
21 خرداد 92 19:58
فکر می کنم منظورش بستنی میهن باشه.اینروزها همون تبلیغ قدیمی رو پخش میکنه."مامان جون بستنیش خوشمزه تره"
یادت اومد؟


بله همين طوره يكى ديگه از دوستان هم اشاره كردن
من خودم نمى دونستم
اسماء
21 خرداد 92 20:30
سلام میتونم لینکتون کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


صاحب اختياريد عزيزم ....
امیر مهدی و عمی
21 خرداد 92 20:35
سه نور آمد به عالم پر ز احساس

معطر هر سه از عطر گل یاس

سه نور تابناک آسمانی

حسین بن علی ، سجاد و عباس


سلااااام عيد شما هم مبارك عمه مهربون
آسمونی*مامان سیب بهشتی*
21 خرداد 92 20:54
عززززیزم خدا حفظش کنه..
ماشاالله با این شیرین زبونیش


سلااااااام
نى نى ما چطوره ؟ من رمز رو گم كردم هر چى گشتم نبود....
ممنونم از محبتت
مطلع عشق
21 خرداد 92 21:32
سلام دوست من.........
اعیاد شعبانیه مبارک.........
خیلی التماس دعا..........



سلام خانمى ...
بر شما هم مبارك ولادت امام حسين (ع)
محتاجيم به دعا عزيزم
مامان محمد و ساقی
21 خرداد 92 23:23
سلام
وبلاگ کوثر چی شد؟


سلام
نمى دونم حذفش كرده انگار ....
خيلى ناراحت شدم ....
مامان محمد و ساقی
21 خرداد 92 23:57
خیلی ناراحت شدم.این همه زحمت کشیده بود برای وبش


منم همين طور ....
نمى دونم هنوز باورم نميشه كه حذف كرده باشه كلا ...
مامان سونیا
22 خرداد 92 7:42
اعیاد شعبانیه بر شما و خانواده محترم هم مبارک باشه


راستی اسم ما توی لیست دوستان شما نیست


بر شما هم مبارك
شما دوست خوبمى خانم
خواهر فرناز
22 خرداد 92 8:50
سلام
منم این اعیاد را به شما تبریک میگم


سلام بر شما هم مبارك
امتحانات تموم شددددددددد و راحت شدى
خواهر فرناز
22 خرداد 92 14:29
سلام
با 2 تا پست به روزیم


چشم ...
ميام پيشتون...
مامان امیرحسین
23 خرداد 92 0:02
ماشاالله به این دختر خوش زبون،کلی خندم گرفت از حرفهاب قشنگش خدا براتون حفظش کنه.



خيلى ممنونم عزيزم ...
ستاره زندگی
27 خرداد 92 18:04
قربون این شیرین زبونیها
بستنی گاوی!! جیبش تنگه!!


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد