دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

✿ــــ✿

گفتنی های تسنیم

1392/5/13 15:36
257 بازدید
اشتراک گذاری

یه چند تا اصطلاح جدید داری که ما هم برات دست گرفتیم و روزی چند بار تکرار میکنیم چه تو بگی و چه نگی :

اول اینکه دو سه روز پیش خالدی (خاله ) برات شعر سلام سلام خاله بزغاله رو خوند خیلی خوشت اومد و سریع یاد گرفتی اما چه جوری ....

میگی : سلام سلام خاله بزغـــــــــــــــــه ...!!!!!قهقهه

غ رو قشنگ میکشی و آی ما میخندیـــــــــــــــــــــــم ....!!!!

همه خاله بزغاله ها رو این جوری میگی

totalgifs.com barrinhas gif gif barra26.gif 

دوم اینکه دیروز من دکتر بودم و شما پیش مامانجون بودی

منتظر توی مطب نشسته بودم که مامانجون زنگ زد و گفت تسنیم خیلی خانـــــــــم داره نقاشی میکشه و بازی میکنه از خود راضی اصلا هم بهونه نگرفته و گریه نکرده

که یه دفعه به مامانجون گفتی : به مامانم بگو دلشو برام تنگ نکنه !!!

totalgifs.com barrinhas gif gif barra26.gif 

سومیشم اینه که اگه کار مورد علاقه ات رو نتونی انجام بدی یعنی اجازه ندم بهت میگی :

الان ناراحتیم میادااااا ....!!خنده

 totalgifs.com barrinhas gif gif barra26.gif

اینم خاله بزغـــــــــــــــــــــــه من

شب ٢٣ ماه رمضان ساعت یک شب

روی مبل خوابیدی در حالیکه نی نی ات هم قنداق پیچ کردی تازه وقتی بغلت کردم ببرمت سر جات دیدیم توی دستت هم بع بعی کردی ( بع بعی عروسک نمایشی که توی دست میره )

تا ساعت ٣ خوابیدی بعد دوباره بیدار شدی و ادامه احیا ....

تذکر : نظرات این پست بدون تائید شدن نمایش داده میشود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

خواهرفرناز
13 مرداد 92 15:52
جیگری حیف ماه رمضونه وگرنه الان درسته قورتت میداداموبا این شیرین زبونیات
طاعاتتون قبول


عزززززززيزم ممنون محبتت
فرشته
13 مرداد 92 16:52
فدای اون زبونش که انقدر شیرینــــــــــــــــــــه



تشكككككككر عزيزم
قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شما
13 مرداد 92 17:52
سلام دوســـت جونم شما رو با افتخار به دیدن آلبــوم کلبه نـــی نی ها دعوت میکنم... قالبهای جدیدی اضافه شدن که دیدن اونها براتون خالی از لطف نیست بیش از 40 قالب و نمونه کار طراحی شده رو میتونید ببینید.......... همراه با امکانات جالب بالابر صفحه وبلاگ با عکس کوچولوتون صفحه ورودی لوگو آیکن اگر عکسهای با مزه و بیاد ماندنی و زیبایی از کوچولوتون دارید میتونید زیبا ترین کلبه رو برای وبلاگش طراحی کنید... مادام منتظر حضور مهربونتونه
Mamani ye Zahra
13 مرداد 92 17:59
Che khab e nazi hameye goftehaye khale bozghe jaleb hastand makhsoosan sevvomi


تشكر خانمى
کتاب هنر ميلياردري ( راز و رمز ثروتمند شدن )
13 مرداد 92 18:26
کتاب هنر ميلياردري ( راز و رمز ثروتمند شدن ) ------------------------------------------------------- فقط با 5000 تومان آينده اقتصادي خود را دگرگون کنيد ... با 5000 تومان صاحب يک کتاب الکترونيکي 500 صفحه اي شويد ... *هم قيمت با يک کارت شارژ 5 هزاري ايرانسل * تخفيف 40 درصدي قيمت کتاب تا پايان هفته ... *خريد آسان و مطمئن از درگاه بانک ... *دريافت آني فايل پس از واريز .... *امکان کسب درآمد از خود کتاب براي اطلاعات بيشتر و خريد وارد آدرس زير شويد... http://upshoping.mihanblog.com/
مامان نفس طلایی
13 مرداد 92 18:37
سلام دوستم وای شیرین زبون .... احیات هم قبول خانوم گل


سلام مامان نفس طلايى عزيز
تشكر خانم
سمیرا
14 مرداد 92 4:38
ماشاءالله چه شیرین زبونه
چه خوابی هم رفته خانم گل
خداحفظش کنه
التماس دعا


خيلى ممنون از شما هم التماس دعا
مامان سونیا
14 مرداد 92 12:06
ای جانم با اون حرفهای قشنگش کلی خندیدم این حرفهای خانم طلا رو خوندم قربونت با اون زبون شیرین تسنیم خانم گل


ايشالله هميشه خندون باشيد
دومین جشنواره مجازی کتابخوانی
14 مرداد 92 14:52
دوست بزرگوار دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.
مامان طهورا عسلی
14 مرداد 92 16:59
واااااااااای خداااااااااا ببین چه ملوس خوابیده!!!!!!!!!!!!

خصوصی هم دارید




فداااااات عزيزم
حالا بيا ببين ديگه پستشو گذاشتم
منصوره مامان زهره
14 مرداد 92 21:33
ای جان مامانش دلتو تنگ نکنی ها!

ناراحتیم میاد
ماشالله خیلی شیرین زبونی خاله


خيلى ممنون خانمى محبت داريد
مامان محمدمهدی
15 مرداد 92 8:58
سلام دوستی
دلم برای دخملی و حرفاش حسابی تنگ شده بود


سلام سومنه جون
واى منم دلم براى محمد مهدى تنگ رفته .....
مامان تسنیم
15 مرداد 92 11:27
فسقلی میخواسته عروسکهاش هم احیا بگیرن
ما که دلمون را براش تنگ کردیم
راستی مامانی جان شما از وقتی تسنیم را داری احیا تو خونه میگیری؟
من پارسال تسنیم را بردم مسجد و اذیت نشدم ولی امسال خیلی اذیت کرد



نه منم مى برمش ولى معمولا شباى اولش رو، شب آخرو معمولا خونه ام و جايى نمى رم
امسال كه رفته بوديم تسنيم با كلى بچه دوست شد و حسابى نقاشى كشيد با بچه ها
من با اسباب بازيو و دفتر و مدادرنگى و ماژيك و خلاصه .... مى برم سرش گرم باشه
مامان نیایش
15 مرداد 92 12:31
سلام مامان تسنیم گلم دیدی ما هستیم و با هم دیگه هم تله پاتی داریم منم دلم براتون تنگ شده بود به خدا ولی وقت نمیکنم بیام نت تا میام یه دقیقه هم بشینم نیایش بلندم میکنه که بیا با من بازی کن یا اینکه من میخوام بازی کامپیووتری کنم تازگی کار با موس رو یاد گرفته و دلش میخواد اون بشینه پای سیستم ! خلاصه شما به بزرگی خودت ببخش ما رو ما همیشه یادتون هستیم حالا برم سراغ پست این خاله بزغه با نمک خودم


سلااااااااام مامان بلبل خانم
دلمون تنگيده براى شيرين زبونى نيايش
مى دونم چى مى گى توى ماه رمضون هم آدم برنامه هاش تغيير مى كنه
عززززززيزم .... ديگه رقيب پيدا كردينااااا ....!!!
مامان نیایش
15 مرداد 92 12:33
قربون تو و این گفتنی هات نیایش به اینا میگه با مزه گویی !
خوب راس میگه مامانی دیگه دلت رو براش تنگ نکنی ها قربونش برم با این حرف زدنش بلــــــــــــــــــــــــــبل من قربونت برم با اون احیا گرفتنت ببین چه ناز خوابیده


بابا استاد.... چه اسم با حالى !!
من در حال حاضر دلمو براى نيايش تنگ كردم
مامان نیایش
15 مرداد 92 12:33
خب مامانی و تسنیم گلی دیگه ناراحتیتون نیاد از ما دیگه باشه؟


عززززززيزم ناراحتيمون نمياد ولى دلمونو تنگ كرديم
امیر مهدی و عمی
15 مرداد 92 14:08
ای جونم دلم با این شیرین صحبت کردنش قند و عسل
خوب مامانی دلتو براش تنگ نکنی
خیلی عزیزی سیده کوچولو
خدا حفظت کنه
فرشته زندگی انشااله هیچ وقت ناراحتید نیاد
التماس دعا


عزززززززيزم ممنون از لطف م محبتت
شما هم پيش ما خيلى عزيزيد خانم
امیر مهدی و عمی
15 مرداد 92 14:09
واقعا مثل فرشته خوابیده خاله مارو در این ایام فراموش نکنی
مامان محمد و ساقی
15 مرداد 92 16:06
سلام
خوبین؟
دیشب اومدم کامنت بذارم سیستم قاط زد یهو

سلاااااام خيلى ممنون ما خووووووووبيم
آخى ..... پيش مياد ديگگه ...
مامان محمد و ساقی
15 مرداد 92 16:09
با اینکه ساقی دیشب کمی تب داشت بعد از خوندن پستت هی به ساقی گیر دادم که بگه بزغاله
اخه یادم اومد اون موقع ها که کلاس پنجم بودم همین چند سال پیشتو حیاط مدرسه این بازی رو انجام میدادیم.
دیشب گفتم ساقی بگو سلام سلام خاله بزغاله.ساقی به بزغاله گفت قزغاله ,حزغاله و امروز یاد گرفت با دقت بگه بزغاله.


آخخخخخخى عزيزززززززم ..... خدا بد نده
واى آره مام توى مدرسه خيلى بازى مى كرديم
هههههههههههه...... قزغاله !!!!!! جزغاله .....!!! نمى دونى چقدر خنديدم از دست ساقى
من ديگه بزغه رو دست گرفتم براى تسنيم راه مى رم مى گم خاله بزغه .....!!!!
مامان محمد و ساقی
15 مرداد 92 16:10
وااااااااااااااای دیشب کلی خندیدم از این پست:بزغــــــــــــــــــــــــــــــه"
تسنیم شیرین زبون

خدا بد نده عزیزم.خوبی؟
دلتو براش تنگ نکن

قربونت عزيزم
خوبم خودتو نگران نكن !
مامان محمد و ساقی
15 مرداد 92 16:11
آخی نذار ناراحتیش بیاد
ای جااااااااااااااااانم چقدر هم تکمیل خوابیده
طاعات قبول عزیزم

حالا چرا بدون تایید نمایش میده


سلام خاااااااانم
از شما هم قبول باشه
آره واقعنم ! ولي اگه توي پاشم دمپايي بود ديگه چيزي كم نداشت ..!!
يه چند روزي سرم شلوغه گفتم شايد نرسم بيام
فرشته
15 مرداد 92 18:09



اين چي بيد...!
بهت سر ميزنم
اگه دير شد شرمنده
مادر کوثر
16 مرداد 92 13:13


چی شده مامانی؟

نظرات رو گذاشتی رو تایید خودکار؟!


حالا.....!!
نه ميدوني چي ... اين چند روز سرم شلوغه نميرسم بيام زياد
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
20 مرداد 92 9:06
سلام سلام صد تا سلام تسنیم جونمممم...

فکر کنم مامانی با من ق*ر باشه
اما امیدوارم تو با من دوست باشی

خودم میدونم خییییلی دیر اومدم، اما این دلیل نمیشه که الان کامنت گذاشتم، یعنی الان اومدم... نههههههههه...
همون روزای اول ِ رونمایی این پست اومدم، منتها وقت کامنت گذاری نداشتم ...
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ای من به فدای غ گفتنت ...

دلشو برام تنگ نکنه .... خداییش عجب جمله ی پرمعنا و مفهومییییییییییی ِ ...

قربون ِ اون ناحارتیت که میاد ...

وااااااااااای خدایییییییییییییییییییا ... چه ناز خوابیده این تسنیم گلی موووووووووووون


سلام به روى چون گلت
اين چه حرفيه دوست جونى ...؟؟؟؟
هر وقت اومدى قدمت رو چشم
ممنون عزيزم كه دوباره وقت گذاشتى
مامان نیایش
30 مرداد 92 15:55
سلام دوست خوبم اول عذر خواهی بابت این همه تاخیر دلمون براتون خیلی تنگ شده بود اومدم برای عرض ارادت امیدوارم به حساب کم لطفی نذاری دلم میخواست همه پست هات رو بخونم و ببینم اما رمز ندارم بازم حتما میام ببوس تسنیمم رو و ممنون از محبتت و اینکه به یادمون بودی


سلام دوست عزيز حال شما ؟ چه عجب .. حالا پست جديد گذاشتين يا نه ؟؟
بابا دلمون تنگيد ....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد