دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

✿ــــ✿

یک قدم تا چهارسالگی ...

1392/7/4 8:43
218 بازدید
اشتراک گذاری

هر چه به پایان سه سالگی ات نزدیک میشویم , بیشتر احساس دلتنگی میکنم

دلم برای دردانه سه ساله داشتن تنگ میشود ...

دلم برای در آغوش گرفتن دردانه سه ساله ام تنگ میشود ...

 

 حس قریبی دارد سه سالگی ...  حس غربت

یک سال وقت کمی بود برای تجربه ...  وقت من رو به اتمام است

دلتنگ دختــــــــــــری سه ساله ام ....

4/7/92

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

خواهرفرناز
4 مهر 92 9:20
اخی چه زیباست
ولی 4 سالگی هم خیلی زیباست
دلتنگ نشوید



معلومه عزيزم نمى دونم ولى به نظرم سه سلگى يه چيز ديگه ست ....
مامان طهورا عسلی
4 مهر 92 10:28
ما دلمان هم برای شما تنگ شده و هم برای 3 سالگی دخترتان


ببين كى به كى ميگه ....؟؟؟
خودت كجايى اصلا ..؟؟؟؟
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
4 مهر 92 10:38






آخخخخخخخى ناااااازى
سمیرا
4 مهر 92 12:06
ای جاااااااااااااااانم
خداگل دخملی رو نگه داره


سلامت باشى عزيزم
زینب السادات(مامان تسنیم)
4 مهر 92 19:08
حسینی و کربلایی به زندگی نگاه میکنی...
خیلی خانومـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی


ايشالله دخترت سه ساله ميشه مى فهمى چى مى گم ....
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
5 مهر 92 3:59
سلام دوستان عزیز ما هم اسم وبلاگمون و هم آدرسشو عوض کردیم لطفاً ما رو با این اسم و آدرس جدید لینک کنین . ممنون
اسم و آدرس جدید ما :
ستایش فرشته ای از بهشت http://eshghemamanobabasheh.niniweblog.com/



سلام
چشم عزيزم
❤دو نیمه قلبم❤
5 مهر 92 21:15
ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم
باز هم از این پست های خوشگل
به هر حال این بچه ها بزرگ میشن و هر سالی که میگذره کلی خاطرات براشون جمع می کنیم که روزی با تعریفشون کلی لذت میبرن.
من هم روز تولد ساقی باورم نمیشد که ساقی به همین زودی 4 ساله شد


خيلى خوبه اينجا رو حداقل دارم مى تونم بيام بخونمش
خيلى زود گذشت .... خيلى ....
❤دو نیمه قلبم❤
5 مهر 92 21:16
و در آخر خیلی خیلی ممنونم ازت که تو پستهای متوالی و پی در پی ماهمراهمون بودی از همه کامنت های پرمهرت تشکر می کنم
ایشالله ایام به کام
خیلی مراقب خودت باش


زنده باشى گلم ايشالله هميشه به شادى و تولد و .... تند تند پست جديد بذارى
خيلى ممنون عزيزم
تو هم مراقب خودت باش ايشالله كه سلامت باشى و در كنار دو تا نيمه قلبت شاد باشى
آسمونی*مامان حسین جان*
6 مهر 92 1:29
خوندن این بست در ایامی که حدودا چهل روز مونده به محرم حال آدم و حسابی عوض میکنه هرچند که شاید اصلا چنین قصدی نداشته باشین!!
بفرماییدخصوصی


ممنونم بابت خصوصى
ايشالله دختر دار بشى و سه سالگيش رو درك كنى ....
مامان محمدمهدی
6 مهر 92 10:02
سلام دوستم
منم کاملاً باهات موافقم؛ سه سالگی یه چیز دیگه ست!
پیشاپیش تولدش مبارک باشه


سلام
واقعا يه چيز ديگه ست
خيلى ممنون
مامان سونیا
6 مهر 92 15:51
عزیزم تسنیم جونم سه سالگیش که تموم شد خواهی نخواهی این لذت ازت گرفته شد ولی من هنوز 6 ماه وقت دارم تا مزه مزش کنم و بچشمش میگم شما هم به فکر یه دختر دیگه باشه که سه چار سال دیگه دوباره سه سالگیش رو تجربه کنی . از این لذت محروم نشی


از اين فرصت شش ماهه ات خوب استفاده كن من فقط يك ماه وقت دارم كه البته امروز شد ٢٨ روز !
مامان سيد محمد سپهر
7 مهر 92 9:44
عزيزم..كاملا مي فهم چي مي گي ..منم گاهي دلم براي بغل كردن گل پسري تنگ مي شه ..براي نشوندنش روي پاهام..بي اختيار دستاشو بوس مي كنم


آخى ....
زهرا (گل بهشتي من)
7 مهر 92 11:34
كوتاه نوشته بودي ولي دلم لرزيد...براي سه ساله امام حسين.
محرم نزديكه...التماس دعا!


صلی الله علیک یا رقیه بنت الحسین (ع)
مامان نیایش
7 مهر 92 20:19
عززززززززیززززززززززم میتونم درکت کنم حس عجیبی داره این یه حس دلتنگی فقط نیست منم الان که دخترک چهار ساله ام تو بغلمه خوشحالم خیلی ولی دلتنگم و همون حس عجیب رو دارم


درسته .... ايشالله كه سلامت باشن خاطرات اين يك سالش خيلى برام شيرينه .... خيلى

Mamani ye Zahra
8 مهر 92 14:18
Mamani intor nagooo delam gereft
ishallah har roozetoon behtar az diroozetoon bashe va tasnim aziz zir sayeye ahl e beit va shoma shad va salamat bashe


خيلى ممنون عزيزم
انشالله ...
فرشته
8 مهر 92 23:47
ای جانم دختر سه ساله ام.....


سه ساله دختر... خدا روزيت كنه انشالله
امیر مهدی و عمی
9 مهر 92 14:47
سلام
واقعا به سرعت برق و باد میگذره اصلا آدم باورش نمیشه
انشااله همیشه شاد و سلامت باشید.


خيلى زود گذشت ....
خيلى ممنون و همچنين شما و خانواده محترمتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد