دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

✿ــــ✿

فرشته ...!!

1392/7/7 17:36
237 بازدید
اشتراک گذاری

_ مامان ببین دارم پرواز می کنم ...

_ مامان من فرشته ام ...

_ به من نگو تسنیم من .... یه .... فرشته ام ...!!

چند روزه که فرشته شدی و وِرد زبونت این چملاته ! دور خونه  میچرخی و بال می زنی

 دیروز یکی از دستات رو پشه نیش زده و چند بار از سوزشش شکایت کردی

گفتی : من دستم میسوزه حشره زده حالا چه جوری پرواز کنم ؟دل شکسته فکر کنم باید اینجوری کنم ...

یعد با یه دستت شروع کردی به بال زدن ! فرشته

 

totalgifs.com barrinhas gif gif barra26.gif

 

یه کار بدی کردی قبل از اینکه من بخوام چیزی بهت بگم با چرب زبونی گفتی :

مامانا نباید فرشته ها رو دعوا کنن  چون اونا ناحارت میشن گریه میکنن ...!!!تعجب

و من : متفکرابرونیشخند

totalgifs.com barrinhas gif gif barra26.gif

 

یه بازی جدید که خودت مبتکرشی اسمشم گذاشتی موش بازی !

چون عاشق تام و جری هستی  این بازی رو ساختی تو موش میشی و ما گربه ! بعد تو میری توی خونه ات که مثلا سوراخته بعد ما  که پیشی باشیم باید پنیر اسباب بازیت رو بذاریم جلوی خونه ات یا همون لونه موش !  تو  باید یواشکی بیای بیرون و پنیرت رو برداری ....

وقتی  از خونه ات میای بیرون ما باید بگیریمت و بخوریمت ... فقط من  مجوز خوردن دارم از خود راضی بابا نباید بخوردت ...خنده

تازه میدونی یه بار بهم گفتی بیا دیوار رو خراب کنیم خونه موش بسازیم توی دیوار مثل تام و جری !!!!تعجب

خدا رحم کرد که به همون خونه پارچه ای خودت رضایت دادی زبان اونجا هم که علاوه بر خونه موش بازیت شده اتاق جدیدت !! یه دفعه میبینیم کشو های اتاقت خالی شده همه رو انبار کردی توی یه وچب جا ....

میگم وسایلت رو ببر بذار سر جاش ....

میگی : اینجا اتاق جدیدمه باید همین جا باشنقهر سه سوته همه خونه رو از اسباب بازیات پاک میکنی خیلی راحت همه رو میریزی توی اتاق جدیدت اونجا شده انبار اسباب بازی

این عکس خونه ات یا  همون لونه موش و انبار اسباب بازیا و اتاق جدیدت هست

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (28)

خواهرفرناز
7 مهر 92 12:05
چه خونه خوشگلی داری
چه قدر قشنگ حرف میزنی شیرین زبون خانوم


ممنون عزيزم
سمیرا
7 مهر 92 12:16
سلام عزیزم
ای جانم
ماشاءالله تسنیم جون خییییییییییییییییلی دختر باهوشی
عجب دخملی تنوع بازی هم داره که مامانش خسته نشه
خداحفظش کنه


سلام
من با همه لطفى كه فرشته ام داره چى كار كننننننننننم ....؟!
مامان محمدمهدی
7 مهر 92 14:14
خونه ش چه خوشگله!!
واقعاً این خونه ش نعمتیه برای شما حالا که سه سوته خونه رو با ریختن وسایلاش توی اون مرتب میکنه
خدا حافظ این فرشته کوچولوی مهربون باشه


از يه جهاتى خوبه ولى اينقدر پرش مى كنه كه تا خِرخِره اش پر ميشه ...
بعد خالى كردنشم داستانى داره ....
خيلى ممنون
سمیرا
7 مهر 92 15:08
خصوصی گلم


ديدم عزيزم
مامان نیایش
7 مهر 92 20:21
الهی قربون اون فرشته کوچولو بشم من عزیز دلم معلومه که فرشته ای تازه معلومه که مامانا هم نباید فرشته ها رو ناحارت کنن جیگرم چه خونه ی خوشگلی نیایش هم دیده میخواد دوستتد اریم منو نیایش


خدا نكنه گلم ...
عزيزم كاش كنار هم بودن دوتايى با هم بازى مى كردن
منو و تسنيم هم خيلى دوستون داريم
مامان فاطمه زهرا
7 مهر 92 20:35
با افتخار لینکتون کردم


تشكر
مامان سونیا
7 مهر 92 21:14
ای من به قربون موش کوچول بشم با اون بازی ابتکاریش


عزيزم خدا نكنه ....
مامان سونیا
7 مهر 92 21:15
وای فرشته کوچولوی نازنین فرشته ها که بدی نمیکنن که وقتی مامانشون دعواشون کرد ناحارت بشن دخمل طلای ناقلا


فرشته جديده ديگه ....
مامان سونیا
7 مهر 92 21:16
خو مگه چیه مامانی وقتی یه فرشته کوچولو ازت درخواست میکنه که دیوار رو سرواخ کنی چرا همراهیش نمیکنی تا براش توی دیوار یه لونه درست کنی


اونوقت سوراخ رو اندازه موش واقعى بزنم يا اندازه موش خونه مون ؟؟
مامان سونیا
7 مهر 92 21:18
بعله اتاق جدید که برای فسقل خانم بگیری اسباب کشی میکنی به اونجا دیگه شما خودت بودی این کار رو نمیکردی مامانی


تقريبا همين كارو كرده هر وقت ميبينم اتاقش خالى شده مى رم اونجا رو خالى مى كنم بعد اين دوباره شروع مى كنه با خالى كردن اتاقش ...
همين جور از اين ور به اونور ....
مامان سونیا
7 مهر 92 21:19
فرشته کوچولوی مموشی خونه نه لونه جدید مبارکت باشه


خونه هِ كه از پارسال بوده ولى جديدا تبديل شده به لونه موش !
سلامت باشى خيلى ممنونم ازت
❤دو نیمه قلبم❤
7 مهر 92 22:39
سلام فرشته خانوووووووووووووووووم
خوبی عزیزم
آخی پشه نیشش زده

ناحارت میشنعاشق این مدل حرف زدنا هستم

چرا باباش نخوره؟؟؟

سلام
خوبه و مشغول بازى و شيطنت
آخه ديگه باباش بخوردش راست راستى تموم ميشه
❤دو نیمه قلبم❤
7 مهر 92 22:41

لونه ی موش میخواد
هموووووووووووون خدا رو شکر اون خونه هست.مال ساقی یادته تولد پارسال براش گرفتم همون موقع پاره شداین یکی که نرگس جون داده خوبه.حالا میاد میبینه میگه درش بیار باز کن
آخی اتاق جدید


تسنيم خيلى با اين خونه اش بازى مى كنه با اين كه خيلى جا مى گيره ولى گذاشتمش گوشه كه چه عرض كنم وسط سالن ! حتما براش باز كن حسابى كيف مى كنه ... حتما يه وقت مى گه خونه جديدمه .... يه وقت مى گه اتاق جديدمه !
❤دو نیمه قلبم❤
7 مهر 92 22:42
تسنیم جون اتاقت خیلی خوشگله.اون اسب کوچولوت هم خیلی خوشگله

شب خوش


اين عكس مال پارساله حاضر آماده داشتم گذاشتمش
ممنونم ازت دوست خوبم
مامان نرگس
8 مهر 92 7:18
خدایا همه فرشته کوچولوها رو حفظ کن برا پدر مادرشون که همیشه دور سر شون پرواز کنن.
الهی
خاله جون به پا تو لونه موشیت پیشی نیاد یه دفه


الهى آمين ...
مامان سيد محمد سپهر
8 مهر 92 8:52
سلام بر فرشته نازم كه هيچكس نبايد دعواش كنه..حتي مامان ها


مى بينى تو رو خدا تحمل يه اخم رو ندارن اونوقت چه جورى مى خوان برن مدرسه ...!!!
اون پستت رو خوندم از الان دلشوره گرفتم ....
مامان سيد محمد سپهر
8 مهر 92 8:53
چه فرشته زرنگي كه دوسوته همه خونه را تميز مي كنه....دست خونه اسباب بازي درد نكنه


اولين بار خودمم نفهميدم همه رو ريخته توى خونه اش همين جور مونده بودم متحير ....
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
8 مهر 92 10:53
ای تسنیم وروجک چه شیرین زبونیهایی میکنی تو خاله
آخی چه خونه خوشکلی تا حالا این مدلیشو ندیده بودم مثل کاخ سیندرلا میمونه


زهرا (گل بهشتي من)
8 مهر 92 11:24
واقعا اين كوچولوها فرشته آسموني هستن.آدم وقتي نگاشون ميكنه(مخصوصا تو خواب) ميره به آسمون.
فرشته كوچولوتو ببوس.


اوهوم توى خواب رو راست گفتى آدم مى خواد قورتشون بده...
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
8 مهر 92 11:37
تلگرافتو چک کن مامان تسنیم عزیزم


ممنونم عزيزم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
8 مهر 92 11:57
الهییییی
چه دنیای کوچکی دارین شما نی نی هااا

فدای تو بشم که اینقدر غرق بازی تام وجری شدی که اینجوری بهشون فکر میکنی خونه موش تو دیوار

تسنیم جوووونی...خییییییییییلی کیف کردم که فقط مامان میتونه بخوردت

فدای تو و اون همه شیرین زبونی هاتتت.... ای جااااااااان ... لباس صورتیشو برم من

چه خونه ی خوشگلی


سلام ... جونى
حال كرديااااا ... آخه باباش بخوردش ديگه چيزى ازش نمى مونه بچم ...!!
اين عكسه پارسالشه كه گذاشتم
علاقه شديدى به تام جرى داره شبا هم كه مى خواد بخوابه مى گه قصه تام و جرى رو تعريف كن
Mamani ye Zahra
8 مهر 92 14:13
Fereshte koochooloo kheili naziiii
Loonat che gashange , mehmoon nemikhay
Mamani ye vagt fereshteye khoshgele ma ro dava nakoni naharat besh vaaaaaa


چشششم....
مامان طهورا عسلی
8 مهر 92 21:30
بابا چه دلبری میکنه این دختر شما!!!!
ما خونه مون جا نداره از این لونه موش ها بخریم




اين يه كم زيادى بزرگه ....
والا ما هم جا نداريم گذاشتيم وسط پذيرايى البته يه دليلشم اينه كه دخملى ما زياد اونور نره كار پارتيشنم مى كنه براى ما ...!!!
اوووو.... چند كاره شد . انبارى و لونه موش و پارتيشن

فرشته
8 مهر 92 23:45
سلام فرشته کوچولووووووووووووووو
الهی من به قربان حرف زدنت
عزیـــــــــــــــــــــــــزممممممممم


سلام
خدا نكنه خانم
فرشته
9 مهر 92 12:47
خصوصی


آهااااان يادم اومد ....
امیر مهدی و عمی
9 مهر 92 14:33
سلام سلام صد تا سلام
ما اومدیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
دلمون براتون یک ذره شده بود
نایب الزیاره بودیم.
قربون اون فرشته نازنین برم من از اول گفتن حرف راست و باید از بچه شنید خوب قربونش برم راست میگه دیگه فرشته به معنای واقعی کلمس الهی قربونت برم من نازنین
راستی مامانی واقعا بازی قشنگی اختراع کرده ها جدی میگم ببین ذهن بچه ها خلاقه به این میگن......
تازه مامانی خوبه امیر مهدی وسایلاشو میبره داخل اتاقش امیر مهدی ما هر وقت میریم خونشون بلافاصله یکی از عمی ها باید بره توی خونش و دوتایی اونجا با هم بازی کنند فکر کن

سلااااااااااااااااام
زيارتا قبول . ايشالله كه با دست پر و حوائج برآورده برگشتين
جدى مى گى ...؟ به اين مى گن گروگان گيرى عمه !!
خيلى لطف كردى ممنونم ازت
منصوره مامان زهره
12 مهر 92 14:21
اتاق جدید مبارک
راستی راستی می خواست دیوار سوراخ بشه؟
البته این ها همه از هوش زیادشه


چه مى دونم والا .... كنار مبل رو نشون كرده بود مى گفت بيا اينجا رو بكَنيم تا لونه موش بشه !!!
مامان حانیه
12 مهر 92 15:45
چه قدر خونش قشنگه مامانی


چشمات قشنگ مى بينه ... ناقابله ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد