دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

✿ــــ✿

عروسک میفروشیییییم ..!!

1392/9/11 18:22
279 بازدید
اشتراک گذاری

در یک تصمیم ناگهانی شازده خانم ما قصد فروش دو تا از عروسکاش رو گرفته ....!!!!

اونم مفت .... هفت تومن ...!!!!ابله

********

تسنیم : مامانی ... من میخوام روبی و رکسانا رو بفروشم ..چطوره ....؟؟؟؟

من : تعجب متفکر حالا چند تومن ...؟؟

تسنیم : هفت تومن .....

من : تعجبتعجبتعجب

پی نوشت : این جمله سوالی " چطوره " یک هفته ای میشه که وِرد زبونت شده ...

پی نوشت بعدی : روبی و رکسانا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (29)

مامان نرگس
11 آذر 92 18:59
عزیزم چه فروشنده با سخاوتی من میخرمش خاله
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
مى بينى تو رو خدا ..... عمرا اگه همچين فروشنده اى پيدا كنى ....
مامانی زهرا
11 آذر 92 20:40
از الان گفته باشم ما خریداریم با 7 تومن هم موافقیم . چطوووووووره؟؟؟
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
همه دارن قيمت بالاتر ميگنااااااا .....
سمیرا
11 آذر 92 20:56
تسنیم گلی کمتر بده مشتری شیم فکرکنم دلش عروسک جدید میخواد الهی من فدای سید کوچولو و مامانش بشم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
ديگه كمتر از اين چى مى خواى خواهر من دو تا عروسك گنده رو اندازه يه جفت جوراب داره مى ده بچه .....!!! آره ... خدا بخير بگذرونه... خدا نكنه عزيزم
★ مامان آینده یه فسقلی ★
12 آذر 92 1:04
هفت تومن؟!!!!!! چقدر گرووووووون؟!!!!!!
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
آتيش زده به مالش رفت .....
علامه كوچولو
12 آذر 92 9:13
سلام ما حاضريم به ازاء هركدومش جداگانه 10 تومن بديم چطوره؟
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام بٓدٓك نيست ....
مامان محمدمهدی
12 آذر 92 10:58
وای چه عالی حراج بهتر از این نمیشه خانوم من حاضرم بابت هرکدوم جداگانه 15 تومن بدم یعنی بیشتر از "علامه کوچولو"
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
بالانرين قيمت سى تومنه ..... بالاتر نبـــــــــــــــود .....؟؟؟؟؟
علامه كوچولو
12 آذر 92 12:30
سلام دارم ميرم مشهد...انشاءالله تا جمعه شب نيستم خواستين حراج كنين تا شنبه صبر كنيد
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
اِ ..... آخخخخخخى ..... خوش بحالت .... منم مشهــــــــــــد ..... خيييييييييلى التماس دعا باشه صبر مى كنم فقط خيلى دعام كن
مهتاب
12 آذر 92 12:42
خوب بفروشش به ما دیگه چطوری دلت مباد دل بچه رو بشکنی منم خریدارم 2 تاش 30 تومن خیرشو ببینی
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
فعلا دو تا پيشنهاد سى تومنى ...... بالاتر نبـــــــــــــــــود ......؟؟؟؟!!
مامان محمد و ساقی
12 آذر 92 13:27
سلاااااااااااااااام ای جانم تسنیم فروشنده شده تسنیم جان من میخرمشون.چطوره؟ فکر کنم به خاطر سنشون باشه چون ساقی هم چند روز پیش تو خونه داد میزنه پفیلا(ذرت بو داده) سه تومن سه تومن سه تومن
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلااااااااااام اِ ..... راست مى گى ....؟!!! اين اولين بار بود تسنيم همچين حرفى مى زد اينكه خيلى جدى بياد بگه من عروسكام رو مى فروشم تا حالا ازش نشنيده بودم ... اصلا نمى دونم از كجا به گوشش خورده ســــــه تومن .....!!! بابا ساقى خيلى گرون فروشه ....
مامان محمد و ساقی
12 آذر 92 13:27
ممنون از کامنتی که برام گذاشتی و تجربتون گفتی با اجازت دیرتر تایید می کنم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
خواهش مى كنم عزززززززيزم
مامان محمد و ساقی
12 آذر 92 13:29
چقدر هم خوشگلن عروسکهای نازش مخصوصا" اونی که دامن پوشیده
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
فكر كنم فقط گل سرا و شونه ركسانا هفت تومن باشه ...!!! آخه چند تا كش سر و شونه هم داره ركسانا
مامان امیرمحمد
12 آذر 92 14:15
چه عروسکهای خوشگلی،من از بچگی عاشق عروسکم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
من خودمم الانم خيلى از اين دو تا خوشم مياد مخصوصا روبى خيلى نازه
مامان سونیا
12 آذر 92 22:30
خریداریم نقدا حساب میکنیم هر وقت خواستید به مزایده بگذارید ما رو هم خبرکنید
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
خيلى خوبه ....
مامی امیرحسین
13 آذر 92 0:07
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
به به از اين ورااااا .....
مامان پرهام
13 آذر 92 1:36
خاله جون گرون نمیگیییی؟؟؟؟؟؟؟؟
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
هفت تومن پول يه جفت جورابه.... باور كن ...!!!
زهرا (گل بهشتي من)
13 آذر 92 10:34
عزیزم خیلی ناراحت نباش.دختر همکار من تصمیم گرفته بود باباشو() بفروشه که باهاش بتونه بیشتر سی دی بخره.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
جاااااااانم ..... باباشو ...!!!! باز خدا رو شكر تسنيم عروسكش رو مى خواد بفروشه
مرضيه (مامان محمدمهدي)
13 آذر 92 14:44
حالا يه ارزون فروش پيدا شده، شما نمي ذاري خانم
سمیرا
13 آذر 92 22:21
سلام سیدجونم خوبی؟نیستی عشقم سیدجونی التماس دعا
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام سميرا خانمى ... خوبم تشكر .... شما چطوريد...؟ از شما هم التماس دعا
امیرمهدی و عمی
14 آذر 92 1:42
سلام عزیزم ما خوبیم شما خوبید؟ برا جلوگیری از توبیخ سریعا خدمت رسیدم یک مقداری این چند وقته مشغله کریمون زیاد بود با عرض پوزش دیر خدمت رسیدیم قربون شما دختر مهربون.عروسکات هم مثل خودت ناز و خوردنی هستن. مامانی تازه تسنیم جون دست بالا حساب کرده امیر مهدی ما همسن تسنیم جون بود همه چی رو دو تومن می فروخت مواظب عروسک های خوشگلت باش خانم خوشگله.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلااااااام خدا رو شكر كه سلامتيد خدا نكنه عزيززززززم.... دو تومن ....؟؟ خب با حساب تورم تومنه اون موقع تقريبا هفت تومنه الانه ....!!!
سمیرا
14 آذر 92 11:17
کجائی بانو؟ سیدجون التماس دعا
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
همين جام گلم .... محتاجم به دعا
ننه علي
14 آذر 92 20:54
من پسردارم پسررو كه فكركنم روبي باشه خريدارم فروشنده اي؟
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام علييييييكم ..... اول يه حال و احوال كنيم بعد بريم سر ميز مذاكره ...!!!
سمیرا
14 آذر 92 23:17
سید
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
برات خصوصى گذاشتم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
14 آذر 92 23:53
هنوز فروش نرفتن این دو تا؟
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
نه ... قيمت پيشنهادى ....؟؟؟؟
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
15 آذر 92 0:21
من عادت ندارم رو حرف ِ فروشنده حرف بزنم. خیلی کار ِ زشتی ِ آخه. همون 7، رد کن بیاد اینــــــــــور...
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
هههههههههه...... چقدر تو خااااااانمى ...
سمیرا
15 آذر 92 9:44
سید جون
مامان تسنیم خانوم
15 آذر 92 11:17
حالا این دوتا را دوستشون داره؟؟؟ یا چون نمیخواد میخواد بفروشه؟؟؟ ههههههه ما هم یه کشو گل سر داریم بدون استفاده خواستین همش را میفروشیم هفت تومن برای روکسانا
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
هههههههى ..... نه خيلى زياد ... نه خيلى هم كم ... من يه چند هفته درشون آوردم يه كم بازى كرد بعد عادى شد براش منم قايمشون كردم حالا يه دفعه گفت چطوره بريم بفروشيمش بعد از كلى اصرار هم گفت بيارشون باهاشون بازى كنم دوباره دو روز ميشه درشون آوردم
مامان پرهام
16 آذر 92 1:33
مامانش عکسهای باا حجاب دخملتون بزارین تا بیایم کیفش کنیم
منصوره مامان زهره
16 آذر 92 8:42
آغا ما هم هستیم!!! خوذش اسماشونو انتخاب کرده؟! هر دوشون خوشتیپن! در ضمن مامانی دخترمون می خواد یه گام بزرگ در راستای کاهش تورم برداره اونوخت شما نمی ذارین ؟؟؟!!! ببین همین جوری میشه گرونی پیش میاد...
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
نه بابا ... اینا عروسکای شناسنامه دارن ... از اون چهــــــــت ... راست میگی خب ... من تسلیم حالا این همه خریدار داره که ....
مامان طهورا
20 آذر 92 1:52
خرییییییییییییییییییییییییییییییییییدارییییییییییییییییییییییییییییییم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
حالا من چى كار كنم با اين همه مشترى ...!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد