دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

✿ــــ✿

کلاغ برفی

1392/9/16 9:00
491 بازدید
اشتراک گذاری

اولین روز برفی امسال  چهاردهم آذر بود با اینکه فقط لایه نازکی از برف همه جا رو پوشونده بود ولی همین مقدار کم عطشت رو برای برف بازی تا حدودی برطرف کرد قلب. دخترک عشق برف و گل من (اینو خودت میگی عزیزکم . همیشه میگی من عاشق برف و گلم منظورتم از گل فصل بهاره )

پنجشنبه همین که کمی همه جا سفید شد هویج به دست !نیشخند با مامانجون رفتی برای برف بازی و درست کردن آدمک برفی

آخرین برف زمستون گذشته که با هم برای بازی رفتیم تازه وقتی آدم برفیمون رو ساختیم یادمون اومد هویج نبردیم برای دماغش بخاطر همین این دفعه اول از همه یه هویج انتخاب کردی برای دماغ آدم برفیت

آدم برفیت هم به نظر من بیشتر شبیه کلاغ شده تا آدم !ابله

جمعه هم برای اینکه بریم یه جا که بیشتر برف باشه زدیم بیرون ولی هوا نیمه آفتابی بود و برف خوبی گیرمون نیومد تا تو و علی کوچولو با هم بازی کنید در عوض یک دل سیر دنبال هم دویدین و بازی کردین و خندیدین ....

تا تونستین سنگ و گِل و برگ ریختین توی آب جوی کنار رستوران

خداحافظی تونم مثل همیشه با اشک و ناله بودگریه .....

پی نوشت : موقع برگشتن بهم گفتی : مامانی زود باش زنگ بزن به آقای پلیز ( آقای پلیس ) بگو به من جایزه یه جوجه زنده بده که من سر جام نشستم ....!!!تعجبتعجب

باز یه دفعه دیگه گفتی : یا برام جوجه زنده میخری یا من خودم جوجه زنده میشم !!!ابله

گفتم : چه جوری جوجه زنده میشی ؟

گفتی :  آقای پلیز (پلیس)  چوبش رو بهم میزنه من جوجه میشم ....!!! تعجبتعجبتعجب

آهان یادم اومد چند روز پیش بهم میگی مامان روبی و رکسانا رو تو بزرگ کردی ....؟؟!!ابله

منم تعجججججججب کردم گفتم : مــــــــــــــــــــــــن تعجب!!!!! نه مامانی اینا رو آقاها توی کارخونه درست کردن اینقدری ....

بدون توجه به حرفم گفتی : آهــــــــــــــــــــان ..... اینا رو خدا بزرگ کرده گذاشته توی مغازه بعد ما رفتیم خریدیم ....!!!!!!خنده

شنبه 16 آذر 92

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (41)

ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
16 آذر 92 9:31
فدای تسنیمممممممممممممم ناز دخملیییی من باز میام.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
عززززززيزم
زهرا (گل بهشتي من)
16 آذر 92 9:37
آدم برفیشووووووووووووووووووووووو. عزیزم.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
كلاغ برفيه ....!!!
مامان نیروانا
16 آذر 92 10:02
سلام عزیزم. روزت بخیر. اول از همه ممنونم برای تبریک قشنگ تولدی که واسه نیروانام گذاشتی. الهی خودت و گل دخترت همیشه پاینده باشین. دوم، آره عزیزم گل سرای نیروانام هم سوغات دایی جانشه از اونور آب ولی من مشابهاتش رو توی فروشگاههای شهرمون دیدم، حالا نمیدونم کیفیتشون چه جوریه. البته همینا هم که نیروانا داره تا من یکی دوبار پوشیدمش کش یکیشون انگار از جاش در اومد. اگه باز توی مغازه دیدم حتما برات میگیرم خبر میدم. فدای تسنیمم. سوم اینکه خوش بحالتون با همینقدر برف هم که داشتین. اخبار میگفت برف شدید که! دعا کنین مام برف دار بشیم آخه نیروانای مام خیلی برف برف میکنه. و چهارم همیشه شاد باشین عزیزای ما
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام روز قشنگ و پاييزى شما هم بخير يادگارى كوچيكى بود براى نيرواناى نازنينم آخخخخخى .... نه مال تسنيم جنسش خوب بود خيلى سرش كردم ولى الان ديگه دو سه تاش احتياج به تعميرات داره نه عزيزم قربون محبتت ، پيش خودم فكر كردم شايد از سايتى ، جايى ، گرفتينش الهى كه اونجا هم زود برف بياد تا نيروانا جونم هم به مراد دلش برسه نه خيلى زياد نبود ... همين كه توى عكس ديدى بارشش شديد بود ولى مدت بارش كم بود
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
16 آذر 92 11:46
ای جااان.. چه قشنگ. گل یعنی بهار خخخخخ... کلاغ چرا اخه؟! اوووخیییی... عززززیزم.. اشک و ناله عسیسمممممم... گل دخملممممممممممم در حال ِ برف بازیهههه خخخخخ... اونا رو شما بزرگ کردی؟!!! چه بامزه... واااای ، دوست جوووونم... نبینم ناراحت باشی. کدوم آیکون رو میخواستی؟ انتخاب کن:
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
واااااای خیییییییییییلی ممنون .... چه فایده ولی توس پست نمیاد که ببین وقتی توی مطلب جدید مینویسم بعد یه آیکون میذارم نوشته هام نیست میشه فقط آیکونه میمونه ...
مامان محمدمهدی
16 آذر 92 14:26
سلام علی کوچولو کیه؟قبلا معرفی شده بود آیا؟ آدم برفیه محمدمهدی از مال تسنیم سادات جون خیلی کوچیکتر شد و شبیه هیچی نبود باز مال تسنیم جان شبیه کلاغ شده
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام علی کوچولو پسر عمه تسنیم هستش و یک سال و پنج ماه کوچکتره بخاطر همین لقب کوچولو رو گرفته بعدشششم ... بله قبلا معرفی شده بودن آره ... چون اصلا خیلی برف نبود
سمیرا
16 آذر 92 17:21
ای جانم باز این دخمل ناز ما هنر نمائی کرد,آدم برفیش چقدر باحاله ماشاءالله هزار ماشاءالله خیلی باهوشه باز شما یه برفی دیدید,ما که ندیدیم چی ولی عوضش تسنیم گلی برف بازی کرد الهی قربونش من فدای سید کوچولو بشم من از طرف من محکم بوسش کن سید جون
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
قربون محبتت سمیرا جون طرف شما برف نیومد ...؟ اصلا ...؟؟ خدا نکنه عزیزم
مامان پرهام
17 آذر 92 1:07
وااااااهی خوشبحالتون برف منم میخوااااااام شیراز از سال 76 هنوز برف نیومده
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
ایشالله شیرازم برف بیاد امسال .... جاتون خالی بود
مطلع عشق
17 آذر 92 7:14
سلام خانم....... تسلیت میگم مصیبت دردانه ی ارباب رو...... خیلی التماس دعا دارم سادات عزیزم........ به سیده تسنیم عزیزمم بگید برام دعا کنه....
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام ... بر شما هم تسلیت باد التماس دعا
خواهرفرناز
17 آذر 92 11:24
سلام مامان گلی خوبین شرمنذه سرم شلدغ بود نتونستم بیام پیشتون میگم پست بالا رنگ قرمزش زیلد پیدا نیست میشه عوضش کنید البته یه پیشنهاده واقعا جگر ادم میسوزه برای امام حسین ویارانش واهل بیتش لعنت خدا بر دل سیاه همه ظالمان باد راستی با اون پست طولانیا به روزیم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
درستش کردم عزیزم ... راست گفتی ... باشه چشم حتما میام ببینم این دفعه چند کیلومتری نوشتی ...
خواهرفرناز
17 آذر 92 11:27
خوش به حالتون بررررررف چه خوشگلهههههه افرین دخمل خانوم ناز نازی جوجه زنده ردبی ورکسانا را فروختی؟ ما میخریما
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
جای شما خالی .... نه هنوز تشریف دارن ... صاحبش انگار پشیمون شده ...
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
17 آذر 92 13:43
به بههههههه شکلک هات مباااااااااارک...
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
ممنووووون عزززززیزم
امیر مهدی و عمی
17 آذر 92 14:09
خانم اجازه سلام سلام بر مامان و دخمل مهربون خوش بحالتون باز همون یکم برف و دیدید ما که هنوز چشم براه این رحمت زیبای الهی هستیم. قربون اون تفکرات ناز و رویایی شما راستی چرا حالا شبیه کلاغ؟ دوستتون داریم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام عمه خانمی .... آخخخخی ایشالله یه برف درست و حسابی کل ایران بیاد این بچه ها دلی از عزا درآرن .... نمی دونم کله اش یه جوری شبیه کلاغه به نظرم ... اون هویجه هم مثل نوکش شده ..!! لطف کردی خانم
سمیرا
17 آذر 92 18:34
نه سید جون فقط سوز و سرما اومد
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
ايشالله يه برف درست و حسابى بياد
سمیرا
17 آذر 92 18:35
دل سنگ آب شد از گریه ی تو,گریه نکن شهادت 3ساله ی ارباب تسلیت باد
مامان امیرمحمد
17 آذر 92 20:19
عجب آدم برفی جالبی،چقدر تسنیم جان پسرعمش رو دوست داره، ماشاالله چه دخمل شیرین زبونی دارید،من دلم ضعف میره یه روزی پسرم بتونه درست صحبت کنه فکرکنم چندسال دیگه یادم بره برف چه رنگیه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
اووووو ..... خيلى با هم خوبن ولى فقط چند ساعت يه كم كه زياد پيش هم باشن دعواهاشون شروع ميشه ايشالله برات شيرون زبونى مى كنه كيف مى كنى
امیرمهدی و عمی
17 آذر 92 21:58
خانه ی دوست کجاست؟ در فلق بود که پرسید سوار اسمان مکثی کرد رهگذر شاخه ی نوری که به لب داشت به تاریکی شن ها بخشید وبه انگشت نشان داد سپیداری و گفت نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبز از تر است ودر آن عشق به اندازه ی پرهای صداقت ابی است می روی تا ته آن کوچه که از پشت بلوغ ،سربه در می ارد پس به سمت گل تنهایی می پیچی دو قدم مانده به گل پای فواره ی جاوید اساطیر زمین می مانی وترا ترسی شفاف فرا می گیرد در صمیمیت سیال فضا، خش خشی می شنوی کودکی می بینی رفته از کاج بلندی بالا،جوجه بردارد از لانه ی نور واز او می پرسی خانه ی دوست کجاست؟ دوستت دارم دوستم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
واااااى خيلى قشنگ بود ممنونم ازت
علامه كوچولو
18 آذر 92 8:05
سلاااااااااااام كيف حالكم؟ خوش به حالتون چه برفي؟اينجا و مشهد شب برف باريد صبح كه پا شديم غيبشون زده بود چه كلاغ برفي چه ادم برفي سخت نگير سادات جان مهم نفس عمله الااااااااااهي برديشون دقيق كنار جوي گذاشتي تا بازي كنند طفلي كارگر شهرداري راستي تيپ دخترت اخر يه روز منو ميكشه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلاااااااااااااام شــــــــــكراّ حبيبتـــــــى ...!! بابا خيلى هم نبود كهههههه..... لابد روش بارون اومده كه غيب شده ... واقعععععععععا ....؟!!!!!! خدا نكنه بابا
سمیرا
18 آذر 92 15:36
سیدجون
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
چشششم عزيزم
مامان نیایش
19 آذر 92 9:28
قربون این شیرین زبون با نمک برم من اینقدر مزه میریزه میام میخورمت بالاخره یه روزیییییییییییییآدم برفیت نه ببخشید کلاغ برفیت هم خیلی با حال بوداینجا هم دقیقا 14 آذر اولین برف رو داشتیم ولی هوا اونقدر سرد بود که نمیشد رفت بیرون و نیايش هم طبق معمول مریض و تب دارخوشحالم که به د خترم خوش گذشته الهی فداش بشم با اون هویجش ایشالا بازم برف میاد و میری برف بازی
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
ممنونم دوست نازنينم . پس شما هم برف داشتين .... الهههههههى نيايشم مريضه ... ايشالله زود خوب بشه دختر نازم و دوباره يه برف خوب بياد و با هم بريد برف بازى ... از اون أدم برفيا كه پارسال ساختين دوباره درست كنيد
مرضيه (مامان محمدمهدي)
19 آذر 92 9:56
سلام خانم كيف مي كنم از شيرين زبوني تسنيم خوشگله آدم (كلاغ) برفيش هم خوشگل شده پسرك ما هم خيلي دلش مي خواست بره تو برف ولي ما ترسيديم سرما بخوره و فقط پنجره را باز كرديم و نعمت در حال بارش را نشانش داديم تا اگه يه روز گفتيم برف، نگه برف چيه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام لطف دارى ، خيلى ممنون آخخخخخخى يه گوله برف مياوردين خونه
مرضيه (مامان محمدمهدي)
19 آذر 92 9:58
سلام خانمي با عرض شرمندگي مي خواستم اگر امكان داره شعر پست بالا را برام بفرستي
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام گذاشتم براتون
مرضيه (مامان محمدمهدي)
19 آذر 92 14:40
ممنون عزيزم رسيد، خيلي لطف كردي
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
خواهش مى كنم فكر كردم شايد چون طولانيه نرسه بدستتون
مامان فاطمه زهرا
19 آذر 92 14:55
عزیزم خیلی شیرین زبونی گلم ما که برفی ندیدیم ... بفرمایید خصوصی
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
آخخخخخخى .... ايشالله يه برف خوب بياد
مامان فاطمه زهرا
19 آذر 92 17:11
وقتی وبلاگتو باز میکنم صدای مداحی پخش میشه دیوونه وار دلم هوس حرم اقا رو میکنه ... انشالله اربعین بین الحرمین دعاگوتون باشم که تو این 1 ماهه حسابی دلمو کربلایی کردین
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
واقعااااااااا ....... پس توى حرم منو فراموش نكنيييييييييد منم بخاطر همين گذاشتمش ...
مامان طهورا
20 آذر 92 1:55
خوش به حالتون بالاشهر هستین برف هم مال شماست...
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
واااااا ...... شما هم برف نداشتين ...؟؟؟؟
علامه كوچولو
20 آذر 92 9:54
قربانت
امیر مهدی و عمی
20 آذر 92 13:49
سلام خوبید؟ کجایید؟ می بینم که شما هم کم پیدا شدید
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام خوبيم ، شكر .... گرفتار روزمرگى ... خيلى ممنونم گلم
ننه علي
20 آذر 92 16:24
سلام يادبگيريم دوست عزيز بجه نصف ماست به قضايا نگاه توحيدي داره ..پس بايد سرقيمت باخداهم سرميز مذاكره بريم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام خااااااااااانم آخه هر چيزى رو كه تسنيم مى پرسه از كجا من ربطش مى دم به خدا تا قدرت خدا رو براش بگم حالا اينم اين جورى براى عروسكا گفته يعنى چيزى رو كه يادش داده بودم تحويلم داد
مامان محمد و ساقی
20 آذر 92 23:52
سلام بردختر هویج به دست و مامان گلشخوبین نه بابا خوب باریده آقای پلیز واااااااااااااااااای تو اوج برف بازی یاد جوجه افتاد؟ عجب ادم برفی هم شده ای جاااااااااااااااااانم تو چه بامزه هستی عزیزم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلاااااااااام اين بى خيال جوجه نمى شه .... مى گه بريم دوباره جوجه بگيريم من مواظبشم تا نٓ مُره ....!!! خيلى ممنون دوست عزيز
مامان امیرمحمد
21 آذر 92 9:54
سلام گلم،شما از مامان محمدباقر جان خبری دارید،نظر هم گذاشتم براشون تایید نشد،پست های قبلی رو حذف کردند،خیلی بهشون عادت کردم،نگرانم که دیگه نیان نی نی وبلاگ
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام واى تا خوندم داشتم سكته مى زدم رفتم وبش پستاشون كه بود .... مگه مامان علامه كوچولو رو نمى گيد ...؟
مامان امیرمحمد
21 آذر 92 11:35
عزیزم خصوصی
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
ممنون عزيزم
مامان فاطمه زهرا
21 آذر 92 12:40
خصوصـــــــــــــــــی لطفا
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
زدم عزززززيزم
مامانیِ زهرا
21 آذر 92 13:23
کلــــــــــــــاغ برفیِ ساخت دست تسنیم عزیزم خیلی نازه آفرین خاله اینجا هم خیلی برف اومده امروز هم از صبح داره برف میباره ، ولی زهرا برف بازی نکرده آخه بازم سرما خورده
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
عزززززيزم چرا زهرا جونم امسال اينقدر مريض ميشه ...؟؟
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
21 آذر 92 14:02
خییییییلی دوستت دارم...
علامه کوچولو
23 آذر 92 19:01
سلااااااااااااااام اخیییییییییش دوباره وصل شد
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلاااااااام ..... اوهووووووم...
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
23 آذر 92 23:18
اِی من به قربون ِ دوست ِ خووووووووووشگلم ندیدمت، ولی میدونم که خوشگلی من که آپیدم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
اول با كله اومدم وبت .... كامنتات رو صد تا كردم خيالم راحت شد.... مرسى عزيزم
مامان سيد محمد سپهر
24 آذر 92 9:45
سلام خانومي خوبين...متن قشنگي را براي دردانه حسين نوشته بودي اجرت با همون دردانه....
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام خيلى ممنون .... ان شاء الله ...
آسمونی*مامان حسین جان*
24 آذر 92 12:40
خوب و خوش باشید فدای این وروجک بامزه ی جوجه دوست خاله جون حسین جان میخواست کلی از شما بابت مهربونیاتون و اینکه به ما سر میزنید و از همه مهمتر بادگاری های مهربون میذارید،یه عالمه تشکر کنه که من از طرفش این کارو کردم ماچ برای خاله ی مهربون و تسنیم جونی دوستون داریم خدای مهربون تسنیم جون و برای شما حفظ کنه... راستی راست گفتین خاله، مامانم همش با من عروسک بازی میکنه ولی خودمونیم من خیلی خوشم میاد و هیچی نمیگم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
واى عززززيزم قربونش بشم بس كه گُله اين آقا پسرى ايشالله زير سايه تون باشه و خدا حفظ كنه براتون اين عسل شيرين رو
اسماباژگون
24 آذر 92 13:02
سلام خدا براتون نگهش دارههه اگر دوست داشتید به اینجا سر بزنید: سایت داریوش فرضیایی(عموپورنگ) http://farziaee.ir/?page_id=5249
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام خيلى ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد