دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

✿ــــ✿

من , تو , دونه های برف !

1392/11/13 22:12
303 بازدید
اشتراک گذاری

چه قــــــــــــــــدر امروز به " مــــــــــــــا " مزه داد

" من , تو , دونه های سفید برفــــــــــ "  ....

 

دخترکــــــــِـــ " عاشق برف و گل " من

غبطه می خورم به دنیای شیرین و کودکانه ات 

به خنده هایت

که از عمق وجودت می جوشد

یاد دارم

من هم زمانی 

در دنیـــــــــــــای تو بودم


13 بهمن ماه 92


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان محمد و ساقی
13 بهمن 92 19:52
وااااااااااااااااااااااای چه بررررررررررررررررررررررررررفــــــــــــــــــــــــــــــــی اینجا هم از جمعه داره میبارهمدارس هم تعطیل
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
به به .... پس شما هم حسابى برف بازى كردين ....
مامان محمد و ساقی
13 بهمن 92 19:53
چقدرررررررررررررررر خوشگل نوشتییه لحظه بغضم گرفت اونجا که نوشتی من هم زمانی در دنیای تو بودمنمیدونی یاد چه خاطراتی افتادم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
آره ..... اى روزگار .... بچگى كجايى كه يادت بخيييييييييير ..... چه كيفى مى كرديم توى برفا مثل همين الان بچه ها
مامان محمد و ساقی
13 بهمن 92 19:53
امیدوارم همیشه بهتون خوش بگذره ما هم دیروز برف بازی نمودیم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
به شما هم همچنين خدا كنه يه چند روزى بياد هى ما بريم برف بازى
علامه کوچولو
13 بهمن 92 21:11
اول برو خصوصی بعد بیا ادامه کامنتها
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
باور كن من مى دونستم ..... وقتى خوندم پيش خودم گفتم : واااااا ..... من كه درست نوشتم بعد رفتم ديدم اِ وااااا چرا همچين شد
علامه کوچولو
13 بهمن 92 21:13
وووووووووووووووووی خو ش به حال دونه های برف!! خوش به حال شما!منم ازین برفهای درشت میخوام عکس زمستونیش رو قربان
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
فداى محبتت خانم شمام كه برف داريد مگه نداريد ...؟؟؟
□■□ مامان آینده یه فسقلی □■□
13 بهمن 92 22:56
ای جااااان خوشبحالتون رفتین برف بازی من خونه بودم ولی از پشت پنجره لذت بردم از دیدن برف های خوشگل نه، همسری رفته بود استخر منم جاتون خالی آش رشته پختم...
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
وِوِوِوِوِ...... ى .... توى اين سرما چقدر آش رشته مى چسبه .... من آش مى خواااااااااام ....
□■□ مامان آینده یه فسقلی □■□
13 بهمن 92 22:58
چرا تسنیم جونی روشو اونوری کرده؟ دلم واسش تنگ شده خب... به به، باز این قالب خوشگلههههه....
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
بهش مى گم .... بــــــــــله .....
سمیرا
14 بهمن 92 0:16
خوش به حالت خاله جون... منم برف میخواااااااااااام ازبرفتون به ماهم قرض میدید
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
طرف شمام برف نيومد ....؟؟؟؟؟؟ من خودم شخصا پيگيرى مى كنم ايشالله مياد غصه نخور
امیرمهدی و عمی
14 بهمن 92 1:23
سلام عزیزم خوبید؟ خسته نباشید خوشبحالتون ما که همچنان چشم انتظاریم...
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام خااااااانم سلامت باشيد شما كه طرف غربيد بايد اول همه اونجا برف بياد ..
مامان محمدمهدی
14 بهمن 92 7:58
خدا حفظش کنه
مامان امیرمحمد
14 بهمن 92 11:41
چه با احساس و قشنگ نوشتید چقدر برف اومده،اکثر جاها برف اومده ولی ما اینجا فقط سرما داریم پس روز خوبی برای تسنیم جان بوده
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
خيلى ممنون واااااا ..... ايشالله كه برف حسابى بياد پيشتون حساااااابى ..... امروزم دوباره رفتيم ولى چون خيلى سرد بود زود برگشتيم
مرضيه (مامان محمدمهدي)
14 بهمن 92 12:34
خوش به حالتون چقدر برف برف بازي خيلي كيف ميده، واقعا ياد بچگي ها به خير
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
شمام برف نداشتيد ...؟؟؟؟ اوهوم .... يادش بخييير
سمیرا
14 بهمن 92 15:59
سیدجون خبری نشد پیگیری کردی
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
پيگيرى چى .....؟؟؟؟ آهاااااااااااااان ...!!!!!!!!!
مامان سونیا
14 بهمن 92 16:56
به به عجب برفی نوش جونتون هم برف هم برف بازی حسابی لذت ببرید اینجا که چند روزی هست فقط سرمای استخوان سوز دراه که فریز میکندت
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
خيلى مواظب خودتون و سونيا باشيد خدايى نكرده مريض نشيد
مامان نیایش
14 بهمن 92 17:28
قربونت برم تسنیمم که میدونم مثل نیایش من عاشق برفی چه خوش گذشته بهت برف بازی الهی سالم باشی گلم برای نیایش هم دعا کن زود خوب بشه یه برف بازی با هم بکنیم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
خدا نكنه عزيزم ايشالله كه نيايش نازم هم زود خوب بشه و آخر هفته با هم بريد يه برف بازى اساسى
زهرا (گل بهشتي من)
15 بهمن 92 10:43
وای خدا.کاش یه برف بیاد شاید یه کم از این سوز سرما کم بشه. من زمستونو دوس دارم ولی امسال خسته شدم از بس هی خودم و بچه رو لباس پوشوندم.از سنگینی نمیتونیم تکون بخوریم. تو شهر سردسیر زمستون گاهی خیلی سخت میشه.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
آره واقعنم .... من نمی دونم توی بعضی از کشورا که چند ماه سال دماشون 20- درجه است چه جوری زندگی میکنن ...؟
مرضيه (مامان محمدمهدي)
15 بهمن 92 12:56
با پيگيريهاي شما بالاخره ما هم برف ديديم، اگه خدا بخواد امروز با پسرم ميريم برف بازي البته اون روز هم شما برف بازي مي كرديد ما هم يه كم برف داشتيم ولي نه در حد نشستن روي زمين
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
خب خدا روشکــــــــر .... خوش بگذره بهتون اگه میدونستم زودتر پیگیری میکردم
مامانی زهرا
16 بهمن 92 1:28
آرزو میکنم لحظه لحظه ی زندگیتون مثل برف زیبا و سفید باشه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
ممنونم . همچنين براى شما
مهتاب
16 بهمن 92 14:43
اخههههههههه خوشبحالتون کی دخمل منم بزرگ میشه با هم بریم برف بازی
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
عزيزم چيزى نمونده ... از سيصد پنجاه روز ديگه انشاالله .... مى تونيد دست حلما خانم رو بگيريد و بريد برف بازى
مامان محمد و ساقی
16 بهمن 92 21:21
سلام عزیزم ممنوووووون گلم اینجا دو مترررررر برف باریدهولی شرایط ما که تو رشت هستیم خوبه همه چیمون فعلا"وصله. چشــــــــــــــــــــــــــــــم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام خدا رو شكر كه خوبيد پس از زيبايى هاى روزاى برفى لذت ببريد
مامان نرگس
17 بهمن 92 9:59
عزیزم همیشه شاد باشی و قلبت سفید مثل دونه های برف
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
ممنونم گلم
مامانی
26 بهمن 92 17:34
سلام مامان کم پیدایی.......... خوشحال میشم بهم سر بزنی منتظرتم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام چشم ميام ايشالله ....
منصوره مامان زهره
1 اسفند 92 14:49
حالا نمی شد روی تسنیم جان به دوربین باشه تا ببینیم روی ماهشو؟!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد