دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

✿ــــ✿

دل خوشی این روزها

1392/11/8 21:10
210 بازدید
اشتراک گذاری

سبز طلا و سفید طلا اسم مرغ عشقهای قشنگتن....

ما که بیزار از نگهداری حیوانات خانگی بودیم , چنان اختی گرفته ایم با این دو موچود ناز که بیا و تماشا کن خیال باطل

حالا ما به کنار این مهر محبت شما آخر یا ما را میکشد یا این زبان بسته ها را !! نمیدانم اینهمه عشق و علاقه از کجا جوشیده !سوال 

از صبح که با صدای آهنگین و شادی آفرین این دو موجود چشمانت را باز میکنی به نوبت آنها را مورد عنایت و تفقد قرار میدهی ( البت به تازگی چنان حرفه ای شدی که هر دو را در آنِ واحد در آغوش میکشی تعجب) تا ..... آخرش را فقط خدا میداند هر لحظه که خسته بشوی !!

ابتدا دستکش های کذایی را دست کرده درِ قفس را باز نموده و یکی را میگیری طفلک بیچاره جیغی میکشد که .....

بعد آروم توی مشتت قرار میگیرد دور خانه راه میروی و شعر میسرایی برای پرنده کوچکت و گاهی هم لابه لایش چنان قربان صدقه اش میروی که .....تعجبقهر قربان دم و نوک و دونه دونه پر و بال و ....

و من تعجبمتفکرمنتظر  حرص میخورم که این زبان بسته را له نکن ....!!!!

کتابهایت را ورق میزنی برایش . دو تایی سوار تاب میشوید و روبروی آینه با هم ورجه وورجه میکنید . البته اون زبان بسته که در مشتت هست و خودت ورجه وورجه میکنی جلوی آینه !ابله

گاهی هم توی دستت با هم پویا تماشا میکنید ! 

اسباب بازیهایت را نشانش میدهی و ....

بعد از همه این برنامه ها نوبت پرنده بعدیست که از نو با تو باشد و تو هم با او خوش باشی 

گاهی هم در اتاق آزادشان میکنی تا تلافی در دست گرفتنت در بیاید و یه هوایی بخورند زبان 

گاهی هم قلم بدست کنار قفسشان مینشینی و ملتمسانه میخواهی تا کمتر وول بخورند تا بر کاغذ نقششان را بزنی ....

چنان احساس خرج این دو پرنده مینمایی که ..... آخ 

حالا تازه مزه حیوان داشتن را چشیده ای و طلب اسب از ما مینمایی !!تعجب

خدا آخر عاقبتمان را ختم بخیر گرداند .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (34)

سمیرا
8 بهمن 92 17:13
سلام سیدجونم خوبی؟ واااااااااااای چه باحال تو مشتش رفته خب اسب بخربانووووووو دوست داشتم اون مرغ عشقا پیش من بودن
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
بـــــــله ..... همين الان آزادش كرده بود توى اتاقش !!! به هزار زحمت گرفتمش .... ولى خيلى نازن واى سلام يادم رفت ... خيلى ممنون ما خوبيم شما چطوريد؟
مامان نرگس
8 بهمن 92 23:00
عزیزم بچه ها خیلی حیوونا و پرنده ها رو دوست دارن اسب هم حیوون خوبیه هااااا
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
بــــــــــــــله ..... راست ميگى ....؟؟؟؟؟
مرضيه (مامان محمدمهدي)
9 بهمن 92 8:48
تسنيم جون لهشون كردي اين بندگان خدا را ولشون كن خاله جون، من از طرف مامانت قول ميدم يه اسب برات بخره من به شدت از پاهاي پرندگان چندشم ميشه و اصلا نمي تونم تو دستم بگيرم قبلترها كه در خانه پدري مرغ عشق و دوره اي قناري داشتيم اگر لازم ميشد كه در دست بگيرمشون، از زير شكمشون طوري مي گرفتم كه پاهاشون آويزون باشه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
جاااااااااااانم .........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پاهاشون نازه كه ...؟؟؟
مامان نرگس
9 بهمن 92 8:49
سلام گلم لطفا" خصوصی
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
ممنون عزيزم ميام الان
مامان امیرمحمد
9 بهمن 92 10:53
چه اسمهای قشنگی گذاشتید روی مرغ عشقها،بازم خوبه که تسنیم جان تو خونه سرگرمه و با این پرنده ها بازی می کنه،ما دو تا مرغ عشق خریدیم برای امیرمحمد یکی سبز و اون یکی آبی،البته گذاشتیم خونه مامان بزرگ،ورود هرگونه حیوان خانگی به خونه ما ممنوع با این اوصاف فکرکنم یک دوسال دیگه امیرمحمد با این علاقه ای که داره حیوان به خونه بیاره،طلب اسبمن که همیشه میگم با این علاقه ای که پسرم به حیوانات داره یه موقع گوریل به خونه نیاره
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
گوووووووريل ....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ما فكر كنم بايد كم كم بساطمون رو جمع كنيم بريم توى مزرعه زندكى كنيم !!! براى ما هم ممنوع بووووووووووووووود .....!!!!!! الان ديگه .... يه چند روزى لاك پشت هم داشتيم كه بيرونش كردم !!
مامان امیرمحمد
9 بهمن 92 10:54
واقعا خدا عاقبتمان را ختم به خیرکند
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
غير از يه آمين از ته دل چى ميشه گفت ديگه ...
ننه علي
9 بهمن 92 12:14
سلام ماماني يه وقت حسودي نكني به سبز طلا وسفيدطلا
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام كى ...؟؟؟ من ...؟؟؟اصلا ..!!!!!!
مامان نرگس
9 بهمن 92 12:50
سلام مامان خانم گل یه سوالی تو قسمت پرسش و پاسخ ها مطرح کردم . دوست دارم شما هم راهنمایی کنید. چون دختر شما از دختر من بزرگتره ،فکر میکنم این دوره را تا حدودی سپری کردید. ممنون میشم از اینکه نظر بدید
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام اونجا برات نوشتم عزيزم
مامانی
9 بهمن 92 23:17
آی گناه دارن تورو خدا رهاشون کنید ببخشید سلام خوشحال میشم به من سری بزنید
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام من كه زبونم مو درآورد بس كه گفتم گناه دارن اينا آدرستون درست نيست
مامان نرگس
9 بهمن 92 23:19
ممنون خانمی از راهنماییتون
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
خواهش ميكنم ايشالله درست ميشه
يه مامان
9 بهمن 92 23:42
بله ! آدم لذت مي بره اين بچه هاي شجاع رو ميبينه من كه مي ترسم تو دستم بگيرمشون . اميدوارم سبز طلا و سفيد طلا عاقبت به خير بشن طفلكي ها بفرما خصوصي
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
منم مى ترسيدددددددددم ..... اين فسقل اينقدر گفت برام بگيرش .... اوايل نمى تونست خودش بگيردش يكى دوبار من گرفتم ديگه بعد خودش با دستكش گرفتشون
مهتاب
10 بهمن 92 14:26
الهی بمیرم براشون
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
اِوااااا ......خدا نكنه .... من قول ميدم مواظبشون باشم خودت رو ناراحت نكن
خواهرفرناز
10 بهمن 92 23:47
یعنی تسنیم فقط میتوانم بگم نکن خاله خداراخوش نمیاد گناه دارن من از پرندگان متنفرم اماواقعا گناه دارن اذیتشون نکن منم عاشق اسب بودم خیلی دلم میخواست یه اسب ویه میمون داشته باشم یه بارم رفتم سیرک نمایش میمون دیدم راستی سلام خدااخرعاقبت همه را به خیر کند
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام آره گناه دارن .... ولى مواظبشونم له نكندشون ميمون ....؟؟؟؟؟؟ نگوووووو .....!!!!!
علامه کوچولو
11 بهمن 92 10:15
نازی !!تسنیم جان گناه دارن خانووم خوشگله... نیگاه کن چطوری داره فشارشون میده نمیشه از پشت قفس فقط تصویرشونو بکشی و خودشونو نکُشی راستی سبک نوشناریتونو عشق است خصوصی لطفا
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
شما بگو ..... من كه اينقدر گفتم ...... نه بايد حتما فيس تو فيس باشه با جوجو هاش ...!!!! قربانت خصوصى رو ميام پيشت
مامانی زهرا
12 بهمن 92 0:43
از چهره ی مرغ عشقها تعجب و اعتراض مشخص بود اگه اسب هم بخرید دیگه جنستون جور میشهالبته خوبه چون کلاس اسب سواری بالاست و .......
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
واقعاااااا .....!!!!!!!!!! كلاسش رو مى خوام چى كار .... كجا بذارمش !!!!!!! آهان مگه از اين اسب كوچيكا ... ديدى ...؟؟؟؟؟
مامان محمدمهدی
12 بهمن 92 8:16
سلام میبینم که شمام تسلیم تسنیم سادات عزیز شدید و علاقه مند!
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام خاااااااانم چاره چيه ديگه خواهـــــــــر .....
مامان تسنیم خانوم
12 بهمن 92 9:34
وای خوبه نمیترسه خودت چطوری تونستی به ترست غلبه کنی؟؟؟ من که هرچی تلاش میکنم از این پیشی ها نترسم نمیشه که نمیشه دخملی هم که عاشق پیشی و جوجه و ماهی و... هی به خودم میگم شجاع باش لااقل جلوی تسنیم فیلم بازی کن که اون هم مثل خودم نشه ولی باز تا یه گربه میاد جلو یه جیغ میزنم و میپرم عقب پرنده را که دیگه نگوووووووووو مخصوصا اگه آزاد باشن وووووووووووووووووووویییییییی
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
اگه از يه حدى بيشى ها نزديكتر بيان منم مى ترسم ولى تسنيم تا مى بيندشون ميره پيششون و كلى باهاشون حرف مى زنه اگرم فرار كنن كه ديگه هيچى ...... يه دفعه كه با يه پيشى دوست شده بود از اين پيشى سمج ها بود ! مى گفت زود برو يه طناب بيار بندازم دور گردنش ببريمش خونه از من انكارو از تسنيم اصرار
سمیرا مامان ترنم
12 بهمن 92 9:43
ای جونم...چه دختر نترسی....برعکس دختر من که از سایه خودش هم میترسه... خوب مامانی اسب هم براش بخر..........
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
حالا هنوز كوچيكه ترنم بذار بزرگتر شه .... اين تسنيم شجاع كه شما مى گيد خودش اعتراف مى كنه كه ترسوه ...!!! نمى دونم اگه شجاع بود مى خواست چى كار كنه ...!!!!!!
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
12 بهمن 92 11:37
ووووووای چه مرغ عشقهای خوشکلی چه راه ِ حلی هم برای خودش گذاشته با دستکش میره برشون میداره خدا حفظش کنه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
خيلى ممنون اوهووووووم .... تشكر عزيزم
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
12 بهمن 92 11:42
این قربون صدقه ها و ... همش نشونه ی اینه که تسنیم جون یه نی نی میخواد.... یه آجی یا یه داداش... زود دست به کار شو دوست جونم (فقط امیدوارم به من گیر ندی... ) ای جان چه خوشگل هم نوشتی، دوست ِ عزیزم وااای فدای تسنیم ِ با احساسمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم خخخخ... اسب!
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
اى ناقلا .......... ايييييييييييييش اون اسمش رو نبر رو گفتى كه ..... حساسيت دارم به اون كلمه مى دونى كه ...... نه بابا ..... تو راحت باش كسى به تو كار نداره قربونت عزيزم لطف دارى بله ديگه ... اسب !!!!! جايى اگه يه اسب خوب و سر حال ديدى آدرسشو بده
مامان محمد و ساقی
12 بهمن 92 13:04
سلام دوست عزیزم خوبی گلمممممتسنیم جان خوبه گلم نبودنم رو ببخش.خیلی شرمنده هستم که دیر اومدم.نمیتونم پستهای قبلیتو پیدا کنمچند تا پست رو حتما" نخوندم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلاااااااااام به روى ماهت عزيزم خوبيم ما ، شكر ... شما چطوريد بچه ها خوبن ؟؟ گلم دشمنت شرمنده باشه عزيزم اين چه حرفيه
مامان محمد و ساقی
12 بهمن 92 13:06
وااااااااااااااااااااااااااای سبز طلا و سفید طلاچقدررررررررررررررررررررررررررررر خوشگلن میبینی چقدر ادم بهشون وابسته میشه! آخی اینقدر خوشم میاد از نوع ارتباطی که بچه ها با حیوونا دارن.تسنیم عاشق حیوونا هست.بیا ساقی رو ببین به طویطمون میگه "دان دان" یعنی جان جان
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
واى اين تسنيم هم همينطور بهشون مى گه جيگر منيد .... قررررررررربونت بشم و ..... و از اين حرفا ...
مامان محمد و ساقی
12 بهمن 92 13:07
چه جالب دستکش میندازهمیدونی چقدر این مرغ عشقها از ابراز علاقه تسنیم جان خوششون میاد
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
آره ... گاهى ميشينن روى گردنش، تسنيم نازشون مى كنه اونا هم كيف مى كنن خيلى خوششون مياد يكى نازشون كنه و باهاشون حرف بزنه
مامان محمد و ساقی
12 بهمن 92 13:08
چه جالب تو دستاش نگهشون داشته.از پشت گرفته خواهرم اون موقع ها جوجه ماشینی رو اینطوری میگرفت بعد پرتابشون میکرد بالا و اونا می افتادن و میمردن بعد هم زیر شلنگ میشستشون و دفنشون میکردتمام جوجه های همسایه ها رو همینطوری میکشت
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
واااااااى ....... راست مى گى ....؟؟؟
مامان محمد و ساقی
12 بهمن 92 13:10
ای جانم شدن مدل نقاشی تسنیم جان اسبیادته ساقی میگفت اسب بگیریم بزاریم تو حموم پی پی هم نمیکنه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
آره ... از دست اين بچه ها ....!!!!
مامان محمد و ساقی
12 بهمن 92 13:10
چه پست قشنگی نوشتی عزیزم ایشالله دلتون همیشه شاد باشه خصوصی هم داری
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
ممنون گلم باشه ممنون
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
12 بهمن 92 14:12
اینم یه اســــــــــــــــــب خوشگل، واسه تسنیم ِ عززززززززززززززززززیزم ---------------------------_(/_\) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--\"._--,',; -((((\\-,...-------,((((---\----`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--\------------(((------/ -))-|----------------------| ((--|--------.-------'-----| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/\-- )---/-.\--)-\---------`/--/ ---|.\---(-(-----------\-\' ---||-----//----------\\'| ---||------//-------_\\'|ا ---||-------))-----|_\--|| ---/_/-----|_/----------|| ---`'"------------------\_|---------/ ;;;; \ ____----- .;;.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
بابا ..... سرعت عمل .... قربون مٓرامت ....
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
12 بهمن 92 14:58
عشق به تسنیم جون ِ دیگه... چیکار کنیم...
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
عزيزم قربونت ....
سمیرا
13 بهمن 92 15:25
سیدجون خیلی دوست دارم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
قربونت عزیزم دل به دل راه داره
مامان محمد و ساقی
13 بهمن 92 19:49
سلام گلم خوبی؟ ممنونم بابت خصویت و اینکه با من همدلی کردی
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام از ماست قربونت عزيزم ببخش كه نمى دونستم وگرنه زودتر مى آمدم پيشت
مامان نیایش
14 بهمن 92 17:30
الهی قربوت برم من تو رو خدا این مرغ عشق ها رو اینجوری نگير تو دستت ممکنه رو به قبله شن ها عزیزم چه خوشگلم هستن ما هم مرغ عشق داشتيم ولی قبل از به دنیا اومدن نیایش الان دیگه نداریم تا جایی که من میدونم نمیشه مرغ عشق رو بیرون از قفس آورد میمیره مگه نه ؟
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
ديگه اين تسنيم خانم گوشش به اين حرفا نيست ديگه !!!!! همش ميگم يواش بگير له نكنى توى دستت اينم ميگه خيالت راحت آروم مى گيرمش هنش نازشون مى كنه بوسشون مى كنه ....اوووووو نمى دونى كه مى گم اينقدر بوسشون نكن از دور بوس كن حالا جديدا گوش مى كنه اين يه رقم رو نه توى اتاق گاهى آزادشون مى كنيم خودشون براى خودشون بازى مى كنن بعد گرسنه بشن ميرن توى قفس خودشون البته درش رو باز مى ذاريم
زهرا (گل بهشتي من)
15 بهمن 92 10:37
آخی.بچه ها زود دل می بندن.و صادقانه. فقط حواستون باشه خرج داره بالا میزنه ها.این دفعه اسب دفعه بعد...
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
بله ... راست میگیاااا ...
مامانی
17 بهمن 92 10:58
سلام مامان قشنگ اگه میخواین وارد وب من بشید برا حرف دال ضمه بزارید وبرای حرف ر تشدید بااین آدرس وارد شید دُرَمن دنیای من سپاس
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
ممنون چشم حتما
مامان طهورا عسلی
18 بهمن 92 1:32
جوونه ور بعدی چه خواهد بود آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
چه عرض كنم خواهر ...!!!!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد