دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

✿ــــ✿

قصه شب

1392/11/29 18:14
204 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب طبق معمول ساعت نه و نیم اومدیم توی اتاقت تا برات کتاب قصه بخونم و قرآن بخونی و بخوابی ...

یه کتاب آوردی به چه گندگی هر چی می خوندم تموم نمیشد منم چند تا صفحه اش رو وقتی حواست نبود دو تا یکی کردم ابله آخه 35 صفحه بود .....!!

توی هر صفحه در باره یه شیء یا کسی بصورت شعر توضیح داده و تو باید حدس میزدی که اون چیه یا کیه ...

رسیدیم به این شعر :

اون چیه که یه باغ پر گل رنگارنگه

گل داره و بوته داره قشنگه

این باغ گل که باصفاست

حیف که همیشه زیر پاست

گلهای او کوچیک و بزرگتر نمیشن 

با اینکه آب نمیخورن

خراب و پرپر نمیشن

گفتم اون چیه ؟ دوباره این بیتش رو خوندم که این باغ گل که با صفاست       حیف که همیشه زیر پاست

کف پاهات رو آوردی بالا هی نگاه میکردی که ببینی چی زیر پاته ...!!!!!خنده

وقتی این کتاب قطووووووور و طولانی نیشخند تموم شد قرآنت رو خوندی و بعد  گفتم حالا دیگه چشمات رو ببند شب بخیر عزیز دلم

تو هم گفتی شب تو هم بخیر

چند ثانیه نگذشته بود که دوباره چشمات رو باز کردی و گفتی :

مامانی ..... می دونی من چرا خواب رو دوست ندارم ؟دل شکسته

گفتم : چرا عزیزم دوست نداری ....؟؟

گفتی : آخه وقتی میخوابم خیلی طورانیه ( همون طولانیه ) هاشکی ( همون کاشکی ) خدا یه جوری آفرید میکرد تا کره زمین تند تند بچرخه زود صبح بشه .....نیشخندخندهخنده

من : تعجبتعجبتعجب قهقههقهقهه قربون اون " آفرید " گفتنت قلبقلبقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

نی نی شیطون
29 بهمن 92 18:20
سلام عالی بود به وبلاگ کوچیک من هم سری بزنید ▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام ممنون از لطفت
□■□ مامان آینده یه فسقلی □■□
29 بهمن 92 18:33
اول؟
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
تو هميشه يكى .... تكى ....
□■□ مامان آینده یه فسقلی □■□
29 بهمن 92 18:36
من به قربون اون سادگی و تفکر کودکانه ت، عززززیززززم با اون پاهای کوشولوت وووییییییی.... چه علمی حرف میزنی ورووووووجکککککک..... چرخش زمین و...
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
عزيزم خيلى لطف دارى خدا نكنه گلم آره واقعا اين خيلى آيكون مناسبيه ...!!!!!!! كره زمين تند بچرخه ....!!!!
مامانی
29 بهمن 92 20:00
ای جانم چرا از خواب بدت میاد شیرین زبون
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
اين دختر ما دوست داره فقط بازى كنه. غذا خوردن و خوابيدن دشوااااااااارترين كار دنياست براى اين بچه
مهتاب
30 بهمن 92 9:24
الهی من فدای اون حرفیدنش بشم واقعا اعجوبه ایه واسه خودشاااااااا مامانی هر جور صلاحه ما همه جوره عاشقتونیم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
قربونت عزيزم لطف دارى ممنون عزيزم زنده باشيد
مامان نرگس
30 بهمن 92 10:20
ای جااان عزیزم دختر منم تا خوب خسته نشه نمی خوابه و خوابیدن و غذا خوردن براش سختترین کار دنیاست. ماشالا به این دقت بالا
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
بـــــــــــله .... دقيقا عين تسنيم كه از خوابيدن و غذا خوردن خسته ميشه !!!! طفلك بچه هامون از چه مسئوليتاي سنگينى خسته ميشن
مامان محمدمهدی
30 بهمن 92 11:59
ای جان. درست نقطه مقابل محمدمهدی که خوابیدنو دوست داره!! خانوم چه عجب بروز کردید، چشممون خشک شد از بس هرروز سرزدیم و خبری نبود. اگه زحمتی نیست اسم کتابو هم بگید؟
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
چقدر خوب كه خوابيدن رو دوست داره شرمنده ...... اسم كتاب " اين چيه كه ..؟ اين كيه كه ..؟ " مال كانون پرورش فكرى كودكان هست اين كتاب
امیر مهدی و عمی
30 بهمن 92 15:16
اوا اوا پس تسنیم خانم ما هم مثل امیر مهدی از خواب بدش میاد؟؟؟؟؟ قربون شیرین زبونیت ولی تسنیم کاش میشد آدمیزاد نصف روزو بخوابه . . . فکر کن چی میشد
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
اُه اُه اُه .... بدش مياد چه جورم ..... خوابيدن از هر شكنجه اى براى اين بچه سخت تره ..!!!! نمى دونم والا خواب به اين شيرينى چرا اين بچه اين قدر فراريه
ننه علي
30 بهمن 92 16:37
عزيزمي بنت سينا منم همين كلكو هميشه برا آبجي كوچيكم سوار مي كنم خيلي مزه ميده
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
نه .... انگار جدى جدى بنت سينا شد رفت ...!!!!!!! آى مى چسبه ......!!!! البته بعضى وقتا تسنيم يا همون بنت سينا كلكم رو مى خونه و مچم رو ميگيره در حين ارتكاب جرم
مامان تسنیم خانوم
1 اسفند 92 8:38
یعنی ببین چقدر بهش سخت میگذره که میخواد شش ساعت پشت سرهم بخوابه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
آره والا .....!!!!
منصوره مامان زهره
1 اسفند 92 14:48
سلام عزیزم خوبین؟ تسنیم جان خوبه؟ من یه مدت نبودم ! جرا وبتون نه صفحه بندی داره نه نمایش آخرین مطالب؟ آخه من هر وقت بعد غیبت طولانی برگردم دوست دارم همه ی مطالب وب دوستانم رو بخونم!
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام خاااااانم حال شما ؟؟ خيلى كم پيدايى ؟؟
فاطمه ی خدا
2 اسفند 92 12:37
سلام خدا برات حفظش کنه عزیزم.از طرف من ببوسش
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام خيلى ممنون عزيزم
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
2 اسفند 92 18:32
بیادت هستم، ای دوست...
مامان محمد و ساقی
2 اسفند 92 23:41
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خوبین خوشین وای اول بگو جوابش میشه فرش یا نه؟شک دارم وای خدای من 35 صفحهخوشم اومد صفحه رد کردی
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلااااااااااااااااااام به روى ماهت خيلى ممنون خوبيم شما چطوريد ؟ فرش آفربن خييييييييلى طولانى بود ...!!! آره ديگه .....
مامان محمد و ساقی
2 اسفند 92 23:41
نه ونیم رفتین اتاق ساعت چند خوابید؟
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
ديگه وقتى خوابش برد حدودا ده بيست دقيقه بود
مامان محمد و ساقی
2 اسفند 92 23:42
آفرید میکردعزیزمی تسنیم جان بچه باهوش به این میگنا...هزاااااااااااااااااااااااااارماشالله
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
نمى دونم اين آفريد رو از كجا ياد گرفته !!! لطف دارى عزيزم
الهه مامان سلما
3 اسفند 92 13:24
مامانی خصوصی
مامان نیایش
3 اسفند 92 16:47
الهی من قربونت برم فکرکنم حرف دل نیایش رو زدی اونم دلش میخواست خدا یه جوری آفرید میکرد که اصلا شب نمیاومدعززززززززیزززززززززززم نیایش هم عاشق کتاب خوندنقبل ازخوابه ولی دیگه با هم به تفاهم میرسیم که فقط یک قصه یا نهایت دو تا دیگه خیلی بشه سه تا دیگه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
پس نيايشم از شب فراريه ... من به تسنيم گفتم فقط يكى كتاب بياره اگه ولش كنم يه دفعه ده ، بيست تا كتاب بار مى كنه ..!!!
سمیرا
3 اسفند 92 23:59
وااااااااااای خدا از دست این دختر طلا قربون خدا برم که همچین ناز گلی رو آفرید فدای اون هاشکی گفتن جیگگگگگگگگگگگگر
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
خدا نكنه عزيزم
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
4 اسفند 92 11:39
قربون اون طرز فکرهای کودکانه تسنیم جون کاشکی خدا آفرید میکرد طرز فکر تسنیم جونم رو
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
خدا نكنه عزيزم ... از لطفت ممنون
زهرا - گل بهشتی من
4 اسفند 92 12:29
ای جانم.خدا چقدر شما کوچولوها رو قشنگ آفرید کرده! لطفا یه بوس کوچولو از طرف من رو لپ تسنیم نازتون بذارید.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
عزززيزم .... چششششم ....
مامانیِ زهرا
5 اسفند 92 17:05
سلام دوست جونیخوبید خوبه تسنیم جون متوجه تقلبتون توی رد کردن صفحات نشده تسنیم جونم ، بزرگ که بشی آرزو میکنی خدا طوری آفرید میکرد تا شبها کره زمین آرومتر بچرخه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام حال شما ...؟؟؟ آره خيلى حرفه اى عمل كردم !! دقيقاااااااا ......!!!!
مامان نیایش
5 اسفند 92 18:14
عرض ادب خوبید
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
ممنون عزيزم خوبيم
مامان محمد و ساقی
5 اسفند 92 22:42
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
ممنون عزيزم
مرضيه (مامان محمدمهدي)
7 اسفند 92 11:58
تسنيم جون خاله، وقتي به سن ما رسيدي و طوراني خوابيدن برات شد يه آرزو ميگي هاشكي خدا يه جوري آفريد مي كرد تا كره زمين يه كم يواش تر بچرخه تا ديرتر صبح بشه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
راست مى كى والا .....
علامه کوچولو
7 اسفند 92 16:18
تق تق ..تق ...تق...تق تق.... یا الله ...یا الله....یا الله اوههههوه اوهوع اوهوع(صدای سرفه) صاحبخونه سلام بنا به پیشنهاد خودتون این سری صدادار اومدیم خوبین؟خوشین؟امسال که انشاءالله مراعات میکنی خونه تکونی سنگین نداشته باشی؟ هییییییییی تسنیم جان!!!از ته دل دعا میکنم اینده یه مادر خونه دار تمام عیار مثل مامانت بشی تا هیچ وقت خمار یه خواب جانانه نمونی معتاد خواب نشدی تا ببینی این اعتیاد چه دردی داره
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
بــٓ....لــــ....ــه ...... سلااااااام بعدشم چه عجب ...!!!! از اين ورااااا .... صفا آوردين نه بابا .... امسال فعلا ريلكسِ ريلكس. ..... نشستيم ببينيم خدا چى مى خواد نمى دونم والا .... هر چى خدا بخواد ......
مامان سونیا
7 اسفند 92 17:53
ای جونم قربون این دختر خوشگل بشم من وای عزیزم زیر پاشو نیگاه میکرد قربون اون دل کوچولوت بشم عزیزم عجب کلمات و جمله بندیهایی دارند این فسقلیها که ادم عاشق خودشون میکنن عجب من هم عاجز میشوم گاهی برای خواندن کتاب بابا دختر شما مرحبا داره دختر من زودتر از یازده محال ممکنه که بفکر خواب بیفته از یازده من شروع میکنم به اینکه بخوابونمش تا بلکه ساعت دوازده و نیم خانم رضایت بدن بخوابند.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
ممنونم عزيزم آخه سونيا جون عصرا خوب مى خوابه ... تسنيم اصلا توى روز نمى خوابه از صبح تا شب يه كله در حال بازيه !!!
سمیرا
8 اسفند 92 11:29
خیلی دوست دارم سیدجون
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
قربونت برم
آسمونی*مامان حسین جان*
8 اسفند 92 12:32
عزیییییییییییییییییییییییییییییییزم این فسقل و باید یه لقمه ی چربش کرد،از بس که خوردنیه قربونت برم من با این عالمانه حرف زدنت آفرید میکرد خدایااا خاله جونی یه عااااالمه ممنون از خصوصیت... خیییلی بجا بود..قربون محبتای همیشگیت عزیز مهربون
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
عززززززززززززززيزم .... خواهش مى كنم قند عسلت رو ببوس خاااااانم
منصوره مامان زهره
9 اسفند 92 16:20
خصوصی
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
خيلى ممنون
مهتاب
10 اسفند 92 17:28
مامانی وقت کردی قالب وبلاگ عوض کن بابا بسه خونه تکونی ولش کن بابا مثل من ریلکس باش
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
من ريلكسم ....!!! خيالت راحت ....
علامه كوچولو
11 اسفند 92 8:19
من هر سري ميام يه قالب جديد اينجاست!!!مثل اينكه توو اين مورد كاملا تفاهم داريم هيچ قالبي بيشتر از دو روز به دلمون نميشينه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
قالب باب دلم پيدا نمى كنم ديروز ديگه اينجورى شدم
خواهر فرناز
11 اسفند 92 9:13
من فرشته ها خدا وقتی این تسنیم گلی برامون این طوری شیرین حرف میزنهموفق باشیییییییییییییییییییییییییییییییییییییین
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
آخخخخى .... خيلى بامزه گفتى ! ممنون
مامان محمدمهدی
11 اسفند 92 14:08
مشغول خونه تکونی هستید آیا؟ خوبید؟
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
مــــن ...؟؟؟ نه بابا ... با این پا درد ...!!!! به این نتیجه رسیدم همون روش شما بسیــــــار عالی ست !!!
مامان نرگس
11 اسفند 92 14:27
سلام خانم خوب هستین؟ تسنیم جونم خوبه؟ الحمدلله ما که خوبیم. با دو تا بچه خیلی سخته آره ولی خدا کمک می کنه. نرگس هم دختری نیست که خیلی اذیت کنه فقط بعضی وقتا یه بهانه هایی میگیره که اونم حل میشه. مامانم هم خیلی کمک کارمه. در حال عوض کردن تم وبلاگتون هستین. قشنگه اون قبلی هم دیروز دیدم قشنگ بود.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام خدا روشکر ... آره خوبه که پیش مامانتون هستین عززززیزم خیلی مراقب نرگس باشید الان کوچیک هم هست یه وقت روی خواهرش حساس نشه ایشالله خودتونم بهتر باشید ببوسید دو تا دسته گلاتون رو
مامی امیرحسین
11 اسفند 92 18:00
عجب معماهایی با دخملی کار میکنی!!! کف کردیم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
واقعااااا .....؟؟
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
11 اسفند 92 19:42
قالبت خوشگله!!! از این به بعد همیشه همون نصفه شب ها دنبال ِ قالب بگرد... جواب میده!
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
اوهوم از اين خوشم اومد ... آره والا .... خيالم راحت شد بابت قالب بعد خوابيدم !
مامان امیرمحمد
12 اسفند 92 12:54
چه کلکی زدیدحتما کتاب جالبیه،به نظر م برای بچه ها خیلی خوبه فدای اون آفرید گفتنت بشم عزیزمچه شیرین جملات رو بیان می کنی گلم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
اوهوم كتاب خوبيه براى سرگرم كردنشون ولى نه موقع خواب آدم اون موقع مى خواد يه چيز كوچيك روان بخونه و بخوابه زودتر خدا نكنه عزيزم نوبت شيرين زبونيهاى امير محمدم مى رسه
مامان گلها
16 اسفند 92 21:07
کربلا در کربلا می ماند اگر زينب نبود شيعه می پژمرد اگر زينب نبود ولادت ام المصائب حضرت زینب (س) رو تبریک میگم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
ممنون عزيزم بر شما هم مبارك
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد