دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

✿ــــ✿

اولين بارى كه .......

1393/1/21 15:37
70 بازدید
اشتراک گذاری
از حمام اومده بودم بيرون و داشتم موهام رو سشوار ميكشيدم كه اومدى گفتى من نون پست مى خوام دو تا از فريزر در آوردم گفتى خودم ميذارم توى تستر ! دكمه اش رو زدى و روشن شد يكى از نونها رو براى خودم در آوردم .... يه چاقو هم بهت دادم و اومدم بقيه سشوارم رو بكشم گرم كشيدن سشوار بودم و حسابى هم گرسنه كه ناگهان فرشته اى از راه رسيد و يك نان تست كه رويش حسابى نوتلا ماليده شده بود از آسمان برايم هديه آورد .... و مسلم است كه آى چسبييييييييييييييد بهم ....!!!!!!! ************** بعد از ناهر دراز كشيده بود روى تخت از لب آينه سوهان ناخنم رو برداشتى گفتى اين چيه ؟ گفتم مال ناخن گفتى چى كار مى كنه يعنى ؟ گوشه ناخنم رو سوهان كشيدم گفتم اين كارو مى كنه گفتى براى منم بزن يه گوشه ناخنت رو سوهان زدم وقتى تموم شد گفتى آى قربون دستت ......!!!!!!!!!!!!!! با چشمان باز و گرد شده نگات كردم ..... گفتى اگه گفتى از كى ياد گرفتم ؟ گفتم از كى ياد گرفتى ؟ گفتى از باب اسفنجى !!!!! گفتم عجب ..... پنجشنبه ٢١ فروردين ماه ٩٣
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد