دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

✿ــــ✿

امان از وقت خواب ....!!!!

1393/1/20 17:54
67 بازدید
اشتراک گذاری

خدا وکیلی شیرینتر و دلچسبتر و آرامش بخش تر از خوابیدن هم وجود داره ؟ نمیدونم  چرا در نظر توی فسقل نیم وجبی همین خوابیدن اینقدر عذاب آور و شکنجه است ...!!!!!کلافه

برنامه هرشب ما برای خوابیدن حضرت عالی به این شرح است 

یک ساعت قبل از خواب جهت آمادگی نیشخند

من : گلم وقت خوابه مامانی کم کم .... قلب

تو : نــــــــــــــــــــــــــه ......ابرو + آیکون جیغ !!!

یک ربع مانده به خواب 

من : دخترم یه کم دیگه بازی کن که بریم بخوابیم قلب + آیکون التماس عاجزانه !!!

تو : نــــــــــه .... ( این دفعه ملتمسانه ) نخوابیم .....دل شکسته

من : بیا حالا مسواکت رو بزن ....

تو : ولی نخوابیما ......استرس

من : باشه ....

همه چراغهای خونه خاموش میشه . 

من : حالا بیا بریم توی اتاق کتاب بخونیم و قصه بگم برات .....

وارد اتاق میشیم و کتابات رو میاری برات میخونم و دیگه وقت رفتن به تخت میشه ......

امان از این لحظه ....... امــــــــــــــــــــــــــــــان ......کلافهگریه

چراغ خاموش .......

تو : مامانی دلم شور میزنه نگران

من : چرا مامانی ؟ تعجب

تو : برای اینکه باید بخوابیم ..... من دوست ندارم بخوابم ....

من : دخترکم همه شبا میخوابن خدا بدن ما رو جوری آفریده که شبا باید استراحت کنیم بخوابیم تا خستگی مغزمون بیرون بیاد 

ببین آیپد هم یه مدت که کار میکنه خسته میشه ما باید بذاریمش توی شارژ تا استراحت کنه 

شبا درختا حیوونا همه و همه میخوابن تا صبح سرحال باشن ....

بعد از این همه حرف زدن و کف کردن دهان مبارکم دوباره .....

تو : آخه من نمیخوام بخوابم خواب رو دوست ندارم !!!!!!قهر

بعضی شبها هم کار نق و نوق زدن بالا میگیره و اشک و گریه و زاری هم بهش اضافه میشه گریه

من یه سوره قرآن میخونم برات و بسم الله میگم برات و یه شب بخیر و بوس قشنگ دیگه جوابت رو نمیدم 

حتما باید بهم بگی " شب تو هم بخیر " نیشخند

بعد چند تا خمیازه میکشی و هی وول میخوری و وول میخوری و وول میخوری ......

شاید باورت نشه ولی من فاصله وول خوردنات رو میشمارم اگه تا صد بشمارم و تو تکون نخوری یعنی خوابی !!نیشخند

وقتی قشنگ دیگه خوابت سنگشن میشه یعنی دو سه دقیقه بعد یه هوو خیلی آروم میگی که من عاشقشم قلبقلب از اول این عادت رو داشتی 

بعدش دیگه من آزاد میشم میام بیرون از اتاق 

معمولا ساعت بین ه تا ده و نیم شب هستش 

 

حالا ...... بعد از مشوت با یک دوست این بار فرشته های ارجمند به فریادمان رسیدند و با گذاشتن جایزه زیر بالش حضرت والا یه کم از نق و نوقات موقع خوابیدن رو کم کردن نیشخندچشمک

صبحها که بیدار میشه یه جایزه زیر بالشته که خیلی ذوق زده میشی 

فعلا چند روزه جواب داده تا خدا چه خواهد ......

پی نوشت : دخترک گلم از 16 فروردین 93 روسری به سر شده قلب

با تشویق فرشته ها من و مامانجون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد