دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

✿ــــ✿

تب

1393/1/18 10:03
61 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز تب داشتی آن هم نزدیک 39

از صبح مشغول بازی بودی  فقط کمی گلوت گرفته بود و سرفه میکردی تا بعد از ظهر که یک دفعه بهت دست زدم دیدم خیلی داغی !!

درجه گذاشتم نزدیک 39 بود بود !! اونوقت نمیدونم چه جوری خیلی ریلکس مشغول بازیات بودی و اصلا احساس ناراحتی نمیکردی 

نه بی حالی نه خواب آلودی .....تعجب تازززززززه  شربت های خواب آور هم خورده بودی ولی یه کله تا ده شب بیدار بودی و بزور خوابوندمت مگه می خوابیدی دختــــــــــــــر .....

والا من یه خطم تب داشته باشم سرم سنگین بدنم درد اصلا نای بلند کردن سرم رو از روی بالشم ندارم چه برسه به بازی و ورجه وورجه کردن !!!!متفکر

امروز صبح خدا رو شکر تبت پایین اومد و الان مشغول بادکنک بازی هستی من رو هم دعوت میکنی بیام باهات بادکنک بازی کنم

ممنونم از دعوتت دخترکم

من رفتم بادکنک باززززززززززی ........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد