دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

✿ــــ✿

تولد

1393/2/23 0:13
94 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دختر قشنگم

اين اولين باريه كه بهت سلام مى كنم دوست دارم اين نامه رو برات بنويسم فقط فقط براى خودت قشنگ مامان

عزيزكم باقالى جون من

امروز روز تولد منه و تو خيلى خوشحالى با هم رفتيم كيك خريديم تو خيلى خوشحالى كردى فدات شم

منم خيلى خوشحالم كه دختركم اينقدر بزرگ شده كه روز تولد مامانش رو درك كنه و براش كادو بخره

خيلى خيلى دوست دارم عزيزم ، مهربونم....

اميدوارم مامان خوبى برات باشم هر چند مى دونم كوتاهى هايى برات دارم  ولى از خدا مى خوام كمكم كنه

امشب شب ولادت حضرت اميرالممنين (ع) هستش و روز پدر .....

دلم براى بابام يه دفعه تنگ شد .... براى دستاى مهربونش كه هميشه روى سرم  مى كشه

بابا جونم دوست دارم 

سه شنبه ٢٣ ارديبهشت ٩٣ ساعت ١٢/١٥ دقيقه نيمه شب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد