دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

✿ــــ✿

عزيزم حرفم رو گوش كن !

1393/2/23 23:56
109 بازدید
اشتراک گذاری

امشب داشتيم با هم حرف مى زديم يكى من مى گفتم يكى تو ....

ماجرا از اونجايى شروع شد كه داشتى با بابا بازى مى كردى و حسابى بهت خوش مى گذشت كه بابايى بهت گفت بسه ديگه عزيزم بايد به درسم برسم ناراحت شدى و قبول نكردى و بازى رو ادامه دادى و از اونجا هم كه بابا در چنين مواقعى براى اينكه ولش كنى يه كوچولو گازت مى گيره شما هم ناراحت اومدى پيشم

گفتم خب چرا وقتى بابا هى مى گه دختركم من درس دارم نمى گى باشه بابا من رفتم تو درست رو بخون .... يا وقتى من يه چيزى بهت مى گم ، مثلا مى گم عزيزكم بيا شيرت رو بخور قربونت برم نمياى ؟ ولى تا بلند بگم بياااااااا .... ناراحت ميشى و مياى خب از همون اول گوش كن تا اينجورى نشه و ناراحت نشى

گفتى حالا بذار من بگم ....( اين تكيه كلام اين روزاته !) 

گفتم بگو

گفتى خب تو بايد منو تربيت كنى ...!!!!!!!!!!

تعجب

گفتم خب چى بگم ؟

گفتى بگو عزيزم حرفم رو گوش كن ....

اينم نكته تربيتى بسياااااار جالب از دخترك چهار سال و نيمه ما 

سه شنبه ٢٣ ارديبهشت ٩٣

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد