دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

✿ــــ✿

وروجک من...

1391/5/31 18:28
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامانی.... تسنیم خانم من.... چقدر من اسم قشنگتو دوست دارم همش می خوام بهت بگم  تسنیم....

چشمه زلال من ... یکی یدونه من... چقدر این روزها بزرگ شدی حرف زدنت یه درجه بزرگ تر شده کارایی که میکنی یه درجه بزرگتر شده ...

یاد گرفتی کنترل تلویزیون رو می گیریو کانالها رو عوض می کنی .... نمیذاری دست کسی کنترل باشه می گی مال منه اعتراضی هم بکنبم لب و لوچه رو آویزون می کنی و میگی آخه من کنترل نداشته باشم ...!!!!

امروز بیرون بودیم پشت یه چراغ قرمز وایساده بودیم گفتی مامان هر وقت سبز شد می ریم باشه......!!!!!!تعجبآخه اینارو از کجا یاد می گیری ...

این فیلم خداحافظ بچه رو که دیگه نگو خیلی دوست داری تا شروع میشه می گی لیلا ومرتضی اومد دو زانو میشینی جلو تلویزیون تکون هم نمی خوری ...! چند شب پیش می گفتی امیر محمد رو دزیدن.....؟؟؟

حالا من نمی دونم معنیشم می دونی یا همین جوری از فیلم دیدی هر چی هم بهت می گم عزیزم شما نباید اینا رو ببینی فقط برنامه کودک میگی آخه من خیییییلی لیلا ومرتضی دوست دارم ...!!!

عاشق یرنامه عمو پورنگ و امیر محمد و گلدون خانی  جلوی تلویزیون می شینیو به کارای اینا بلند بلند می خندی .... بعدشم چند تا گشتلنگ می گی ...!!! به گلدون خان میگی نی نی آبی گشتلنگ ..!!! اسمشو هنوز بلد نیستی اولش از سلطان و جوجه تیغیه می ترسیدی می گفتی من آقا شیره دوست ندارم ... ولی بعد که فهمیدی شیرش مهربونه دیگه نترسیدی ...

نقاشیاتم که دیگه نگو پریروز عکس باز لایتر رو کشیده بودی حالا تو پست بعدی میذارمش داشتم دفترتو ورق میزدم یه دفعه دیدمش بازه ... گفتم تسنیم این چیه که کشیدی ؟ گفتی بازه دیگه ... خواستم ببینم خودت می دونی چی کشیدی یا همین جوری کشیدی .

 31 مرداد 91

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان تسنیم
31 مرداد 91 16:08
قربونش که اینقدر شیرین زبون شده
راستی مشهد خیلی دعاتون کردیم


خیلی ممنون مامانی
انشاا... قبول باشه زیارتتون مخصوصا زیارت تسنیم خانم

ستاره زمینی
5 شهریور 91 15:57
عزیزم ماشالا شیرین زبونی خاله
ستاره زمینی
6 شهریور 91 11:16
باران قلنبه
18 شهریور 91 1:31
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی. یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد