دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

✿ــــ✿

قربان كل عالم !

1393/10/6 0:12
78 بازدید
اشتراک گذاری

- مامان ما فقط يدونه خدا داريم ؟ 

بله مامانى فقط يدونه

- اصلا خدا كجاست ؟ چه جوريه ؟

مامانى جون ما نمى تونيم خدا رو ببينيم ولى خدا هستش ... ببين ما مى دونيم هوا هستش چون مى تونيم راحت نفس بكشيم يه دقيقه نفست رو نگه دار .... ببين اگه هوا نبود ما خفه ميشديم نمى تونستيم نفس بكشيم پس هوا هست كه ما مى تونيم نفس بكشيم 

خدا هم هست كه ما رو درست كرده كره زمين رو درست كرده خورشيد رو درست كرده همه چيز رو درست كرده اينا كه خودشون نمى تونن خودشون رو درست كنن ما كه نمى تونيم خودمون رو درست كنيم ...

- اصلا خدا چه جورى درست مى كنه با چوب ميزنه ؟

نه مامانى اون چوب جادوگرى اينا الكين ... مال قصه هان خدا وقتى اراده كنه چيزى باشه اون چيز درست ميشه چون خدا از همه قويتره از همه داناتره از همه مهربونتره وقتى اراده كنه كارى انجام بشه اون كار انجام ميشه 

- يعنى فرشته هام سربازن ؟

بله هم فرشته ها و هم ما سربازيم خدا قربان كل دنياست و همه بايد به حرف قربان گوش كنن 

خدا دستوراتش رو بوسيله پيغمبرها به ما رسونده و ما هم بايد همه اون حرفا رو گوش كنيم تا خدا برامون توى بهشت جايزه بذاره ...

- شيطون ولى به حرف خدا گوش نمى كنه ؟

نه ... خدا وقتى آدم رو درست كرد به همه فرشته ها گفت سجده كنيد همه فرشته ها سجده كردن به غير از شيطون اون گفت من از همه بهترم خدا هم بيرونش كرد بعد شيطون گفت پس منم سعىمى كنم آدما رو گول بزنم ....

 

حرفهاى من و دختركم جمعه شب ، پنجم دى ماه ٩٣ . قيل از خواب

الحمدالله .....

ديشب بعد از مهمونى خبردار شدم محمد مهدى تشنج كرده خيلى ناراحت شدم دلم لرزيد ....

دلم به حال مادرش لرزيد .... ولى خداى من ... تو مهربانتر از مادرى ... عاطفه تو فراتر از عطوفت مادريست درگاه تو درگاه بخشش و كٓرم است .... پس به درگاهت چه بگويم پروردگارم ؟

خداى من لطف و كٓرٓمت را از ما دريغ مدار ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد