دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

✿ــــ✿

خانه بدون تو .....

1394/2/9 10:36
91 بازدید
اشتراک گذاری

خانه بدون تو معنا ندارد .... خانه بدون تو خانه نيست ....

دلم گرفته ..... پر از بغض شده .....

بدون تو دختركم ....... عزيز دلم .... نازنينم ..... فرشته مهربونم ..... 

دلم براى بغل كردنت .... بوسيدنت ...... آه ..... تنگ شده..... براى صداى نازنينت .....

.

.

.

ديروز مامانجون اومد خونه مون با باباجون شوخى شوخى بهت گفتن بيا خونه مون .... تو هم قبول كردى .... اصلا باورم نميشد .....

ولى واقعا وسايلت رو جمع كردى و رفتى .... رفتى و تمام جان من را با خودت بردى .....

فقط به خاطر خودت گذاشتم برى چون حال من خيلى بده و ميبينم تو چقدر اذيت ميشى گفتم برى تا يه كم بازى كنى و بهت خوش بگذره ......

نازنينم .... براى در آغوش گرفتنت لحظه شمارى مى كنم عزيزكم ......

عاشقانه دوستت دارم دختركم .....

الحمدالله .....

٩ ارديبهشت ٩٤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد