دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

✿ــــ✿

روز اول مهر...

1391/7/1 17:19
223 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اولین روز فصل پاییزه.....تشویق

اولین روز ماه مهررررررر....هورا

اولین روز بز شدن مدرسه هااااا....ناراحت

وااااای سه سال دیگه این موقع دارم تو رو می برم مدرسهوقت تمام

چقدر زود می گذره....

سه سال که گذشت سه سال دیگه هم مثل برق می گذره...تعجب

تو که خودت عاشق مدرسه ای از الان...

وسایلت (هر چی گیرت بیاد! از دفتر و مداد رنگی و عروسک و مهر و وسایل آشپزخونه

گرفته تا لاک و کفش و....) میگذاری توی کیفت.....ابله

میای پیشم میگی...

مامان کاری نداری....؟؟ من دارم میرم مدرسه....

خدافظ ! بعدم خودت به خودت می گی ...

به سلامت...ماچ

زود بر می گردم مامان...

بعدم می ری دنبال بازیت....قلب

پي نوشت 1 خيلي دوست داري بري مهد کودک چون توي فيلم وودي هم ديدي  بچه ها مي رن مهد کودک... مياي مي گي مامان بريم مهد کودک وودي و پشمالو....!!

دارم ميگردم ببينم يه مهد کودک خوب پيدا مي کنم که هم من بپسندم (يعني فاکتور هاي مد نظرم را لحاظ کنه ) هم تو دوست داشته باشي و بموني .... تا ببينيم خدا چي مي خواد....

پي نوشت 2 امروز اومدي پيش بابا جون (باباجون در حال ديدين اخبار بود) گفتي باباجون آقا ها اخبار مي بينن.....؟؟؟؟ باباجون با خنده سرش رو تکون داد و تو ادامه دادي ولي خانما فيلم مي بينن فقط آقا ها اخبار ميبينن....!!!!قهقهه

بابا جون گفت پس شما چي مي بيني ؟؟

گفتي بچه ها برنامه کودک مي بينن....!!!!نیشخند

شما آقا هستي پس اخبار ببين....خنده 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آمیتیس
1 مهر 91 12:18
آمیتیسم مث تسنیم جون عاشق مدرسه رفتنه
مامان نفس طلایی
2 مهر 91 18:51
واقعا چقدر زود ادما بزرگ میشن مثل خودمون انگار دیروز بود رفتیم اول دبستان
مامان زینب خانم
3 مهر 91 10:35
سلام . ممنون که به ما سر میزنی خاله. روزهای پائیزی شما هم خوش باشه انشالله . به سلامتی تا چشم بهم بزاری دخملی همه سوره ها رو واست میخونه ماشالله به این همه هوش و دکاوت. من دلم واسه مدرسمون تنگ شده.. خصوصی داری
زینب السادات(مامان تسنیم)
3 مهر 91 13:06
چه خوش زبون تسنیم جونم، دختر عموی نانازم
زینب السادات(مامان تسنیم)
3 مهر 91 23:50
خصوصی
مامان نیایش
10 مهر 91 17:12
قربون دختر ناز خیلی خوبه که علاقه به مهد داره مثل نیایش ولی الان که 10 روز می گذره از مهد رفتنش داره کم کم بی قراری و دلتنگی رو شروع میکنه و ساز نمیرم مهد رو کوک کرده نمیدون مباید چه کنم توکل به خدا ان شا الله که هر چی خیره برا یتسنیم گلم هم پیش بیاد راستی مامانی سی دی چی هست اون که گفتی وودی؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد