دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

✿ــــ✿

یک قدم تا سه سالگی....

1391/7/4 12:15
315 بازدید
اشتراک گذاری

هر چه به سه سالگیت نزدیکتر میشیم توی دلم بیشتر خالی میشه... یه حسی قریبی.... توی دلم میگم دخترم داره سه ساله میشه مثل...

دخترکم داره شیرین زبون میشه مثل....

وقتی سوار ماشین میشیم اگه من یادم رفته باشه اب برات بردارم و تو تشنه بشی ...

اونوقته که تو شروع به بی تابی میکنی هر چه قدر هم که بگم صبر کن الان به مغازه می رسیم برات آب میگیرم . فایده نداره و تو بیشتر بی تابی می کنی با گریه می گی...

آخه من تشنمه آب می خوام....

هر چی به سه سالگی نزدیکتر میشی این کارات بیشتر جگرم رو می سوزونه... قد و بالای تو رو که می بینم از درون آه می کشم....

ولی دلبرکم تو باید قوی باشی بلند نگی ....... آب

وقتی بابایی نیست زیاد بهونه نگیری... اون زود برمیگرده ....

بلند نگو آخه من بابامو می خواااااام.....

میدونی چررررررررا....؟

آخه تو سه ساله ای....

می حوام برات از یه دردونه سه ساله بگم...

سه ساله ای که هر چی گفت آب کسی بهش آب نداد... به جای آب به صورتش سیلی زدن....

آخه وقتی من صورت ظریفت رو میبینم نمی دونم اگه یه مرد گنده به صورتت سیلی بزنه تو چی میشی ..... من چی میشم..... وااای از دل مادر... صورت کوچک تو جای بوسه ست نه سیلی.....

این دردونه هم مثل تو بابا شو خیلی دوست داشت تحمل دوریشو نداشت...

یه روز دید دیگه باباش پیشش نیومد... بعد از اون هر وقت اسم باباشو آورد دید به حای نوازش و دلداری یکی با تازیانه می زندش....

جثه کوچک تو کجا و تازیانه کجاااااااا......

یه روز که خیلی گریه کرد و آروم نمی شد یکی بهش یه تشت داد که توش یه سر بود. خیلی ترسید... ولی وقتی نگاه کرد دید سر باباجونشه....

وقتی سر بابا شو دید خیلی گریه کرد ....می خواست بره پیش باباجونش....

اونقدر گریه کرد که بالاخره باباش بغلش کرد و برد پیش خودش ....

سه ساله من به فدای سه ساله ات یا اباعبدالله...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان زهرا
4 مهر 91 13:40
مامانی عجب روضه ای نوشتی ماشاالله... مثل سیل اشک ریختم .همه عالم فدای یک تار موی حضرت رقیه. خدا سه سالتو حفظ کنه بحق سه ساله اباعبدالله الحسین علیه السلام .صلی الله علیک یا رقیه بنت الحسین یا باب الحوائج
خاله جون
4 مهر 91 14:49
اي جوووون ماشالا دوست داريد يه آلبوم از عكساي شنگ جوجوتون داشته باشيد؟ به وبلاگ من سر بزنيد
بابای امیرحسین
4 مهر 91 19:27
کربلا! هر روز ما عاشوراست. به دنیا میاید و دست و پا میزند، دلت میلرزد و یاد شش ماهه کربلا میفتی. حسی که من الان دارم. لالاییم کربلایی است. مامان بعضی وقتها گریه اش می گیرد از لالایی من! سه ساله می شود... ینج و شش میشود یاد عبدلله، سیزده ساله و نوجوان یاد قاسم، جوان رشید یاد علی اکبر... خرد خرد بیست و اندی سال میفهمیم گوشه کوچکی از آنچه بر مولا گذشت در نصف روز. حالا بماند که ما آب داریم،خنکی داریم،آرامش و امنیت داریم. من بعد از خودم خیالم راحت است که کسی نمیاید و خانه ام را آتش نمیزند، زنم را سیلی نمیزند، اسیر نمیکند، آواره بیابان نمیکند،قربان دل مولا که میداند بعد از خودش چه می کنند این درندگان با اولادش. با این حال رفت به میدان! بعد از وداع تلخ!
زینب السادات(مامان تسنیم)
4 مهر 91 19:50
میخوندم و اشک میریختم بابای تسنیم شب روضه حضرت رقیه(س) بهش الهام شده بود نی نی مون دختره
ستاره زمینی
4 مهر 91 21:25
عزیزم ما خیلی وقته شما را لینککردیم وخوشحالیم دوست خوبی داریم
مامانی زهرا
5 مهر 91 11:47
سلام دوست جونی . ممنون که نظر داده بودید . راستی رمز عبور مطالب رو به ما ندادی اااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان نفس طلایی
5 مهر 91 16:01
اشک و به چشمام هدیه دادی ... فوقالعاده ترین تعبیری بود که از یه مادر در مورد سن بچه اش شنیده بودم ... در پناه خدا و اقامون اباعبدلله
ستاره زمینی
5 مهر 91 23:00
عزیزم خدا فرزند 3ساله ات راحفظ کنه.
مامانی زهرا
6 مهر 91 13:23
ممنونم عزیزم رمز رو دریافت کردم
ستاره زمینی
10 مهر 91 8:35
سلام دوست داریم دلمون تنگ شده کجایید نکنه ناراحت شدید !!!!
مامان نیایش
10 مهر 91 17:16
دختر سه ساله ات در پناه حق و امام حسین ان شاا لله واقعا سخته و باور نکردنی اون وقایع چی کشیدن ؟از درک ما خارجه وقتی آدم خودش رو اونجا و توی ایون حالت ها تصور میکنه مو به تن آدم سیخ میشه عالی نوشتی در پناه ابا عبدالله
مامان ابوالفضل (ام البنین)
14 مهر 91 17:11
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد