دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

✿ــــ✿

ماه محرم آمد ....

1391/8/25 15:03
322 بازدید
اشتراک گذاری

                                          

 

ماه محرم آمد .....

عزای عالم آمد .....

حلقه ماتم زنید که وقت نوحه آمد ...

نوحه گر بر او ....

جن و انس و قدسیان ......

صاخب عزا ....

خاتم پیمبران حیدر وبتول مهدی صاحب الزمان .....

ای حسین من ....

بابی انت و امی یاحسین

***

دخترک سه ساله ام تسنیم جان ...

برخیز که ماه عزا آمده ....

برخیز تا با هم  لباس عزا برتن کنیم ...

برخیز که مادرمان پریشان است و گریان ....

میشنوی .....

صدای العطش کودکان کربلا را می شنوی ...

صدای ناله های رقیه را می شنوی ...

صدای گریه های اصغر شیر خوار را می شنوی ...

برخیز تا با هم برویم ....

 برویم و به سیل عاشقان ابا عبد الله بپیوندیم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

علامه کوچولو
25 آبان 91 15:12
تو شب و روزهای حزن انگیز محرم هرجا بودین التماس دعای ویژه


از شما هم التماس دعا ...
مطلع عشق
25 آبان 91 19:38
سلام عزیزم........
( هر که به من میرسد بوی قفس میدهد
جز تو که پر میدهی تا بپرانی مرا یا حسین)
توی این ایام خییییلی التماس دعا دارم........


از شما هم التماس دعا ...
شبنم
25 آبان 91 22:55
پس برای تولد این گل دختر کجا بودم من،که تولدش رو بهش تبریک بگم؟؟
چه خاله شبنم بی معرفتی هستم من
یعنی حالا قبول نیست؟


چرا مهربونم درکت می کنم گلم ...
همیشه شاد باشی ...
شبنم
25 آبان 91 22:56
حالم خوب نوبد خاله،شاید هنوزم رو به راه نباشم..
ای شالله 120 سالگیت،فرشته کوچولوی نازنین و دوست داشتنی.


عزیزم دوست دارم لبخند رو روی لبات ببینم ...
ستاره زمینی
26 آبان 91 10:24
اردوی محرم به دلم خیمه به پا کرد
دل را حرم و بارگه خون خدا کرد . . .

التماس دعا


از شما همالتماس دعا ...
مامانی زهرا
27 آبان 91 18:02
التماس دعا


از شما هم التماس دعا ...
مادر کوثر
28 آبان 91 18:04
این ماه بر شما هم تسلیت چه نوشته های آخری جالب بود
مامان آمیتیس
29 آبان 91 15:23
گل خوش رنگ و بوی من حسین است بهشت آرزوی من حسین است مزن دم پیش من از لاله رویان که یار لاله روی من حسین است التماس دعا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد