دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

✿ــــ✿

شب سوم محرم ....

1391/8/27 12:54
191 بازدید
اشتراک گذاری

گفتگوی من و تسنیم :

تسنیمم بیا برات بگم ....

حضرت رقیه سه سالشون بود اندازه شما بودن ....

آدمای بد باباشونو شهید کردن ....  باباش امام حسین بود (ع) حضرت رقیه هم گریه می کرد نمیدونست که باباش رو شهید کردن می گفت من بابامو می خوام .....

_ چرا باباشو می خواست ....؟؟؟ آهان اونم آی پد می خواست باباش براش بخره .....!!!!!

نه مامانی جون می خواست باباش بیاد پیشش بغلش کنه نازش کنه ....

_ خوب من میرم باباشو پیدا میکنم ....

تنهایی میری عزیز مادر ....؟؟؟

_ نه بیا با هم بریم باباشو بیاریم .... خوب می خوای من بابامو بدم به حضرت رقیه ....؟؟؟ من به بابام میگم بره پیشش .....!!!!!

الو امام حسین کجایی ما امشب میایم پیشت .....!!!!

مامان پاشو حاضر شیم لباس سیاه بپوشیم بریم امام حسین .... بودو حاضرشو بریم بودو .....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مطلع عشق
27 آبان 91 12:56
سلام...
به فدای اون خانم 3 ساله.......
و به قربون سیده ی 3 ساله ی شما......
خواهش میکنم به سیده تسنیم بگید برامون خیلی دعا کنه( به اسم)
ممنونم.........


خواهش می کنم ....
چشم از شما هم التماس دعا ....
علامه کوچولو
27 آبان 91 15:12
الههههههههههههههی
همیشه که لازم نیست یکی بخونه و گریه کنیم
نوشتتون خودش یه روضه مفصل بود
خدا سه سالتونو در پناه سه ساله اقا حفظ کنه


خیلی ممنون ....
خدا گل پسر شما رو هم حفظ کنه ....
مامان زهرا کوچولو مسافر کربلا
27 آبان 91 19:11
چشمه بهشتی خداوند قدمهایت را و دل مهربانت را همواره در راه امام حسین علیه السلام محکم و استوار نگه دارد .


الهی آمین ....
مامان نیایش
28 آبان 91 9:47
دختر ناز خدا حفظت کنه برای مامان و بابا برای ما هم دعا کن


تشکر از شما هم التماس دعا ...
علامه کوچولو
28 آبان 91 15:21
قال الحسین (علیه السلام):اِنَّ النّاسَ عبیدُالدُّنیا وَالدّینُ لَعقٌ عَلی اَلسِنَتِهِم یَحوطونَه ما دَرَّت مَعایِشُهُم فَاِذا مُحِّصوا بِالبَلاءِ قَلَّ الدَّیَّانونِ مردم بندگان دنیا هستند و دین چون آب دهانیست که بر روی زبانهای آنان جاریست و تا جائیکه معیشت های آنان فراوان است متعهد و حافظ دین هستند اما زمانیکه به بلایا و مشکلات آزمایش شوند دینداران حقیقی به شماره اندک شوند
مادر کوثر
28 آبان 91 18:04
وای عزیزمممممممممممممم
من فدای این مادر و دختر حسینی


خدا نکنه مامانی جونم شما لطف دارین ....
زینب خانمی
1 آذر 91 13:26
زینب جان! شرمنده ایم که بهای حسینی شدنِ ما «بی حسین شدنِ تو بود» و شرمنده تر آنکه تو بی حسین شدی اما ما حسینی نشدیم... التماس دعا
زيبا
3 آذر 91 12:07

لينك شديد


ممنون عزیزم شما هم همین طور خانمی ...
انشاا... دوست خوبی براتون باشم
بابای امیرحسین
11 آذر 91 22:40
خیلی جالب بود. دنیای کودکانه اش. راستش آمدم در مورد آیپدش مطلبی بنویسم دیدم هنوز یک چالش برایش هست. از موقعی که همسرم گفته تسنیم سادات آی پد میخواهد حسابی به فکر فرورفته ام و هنوز هم در موردش فکر میکنم. دوستی دارم که برای رفع عطش پسر 10 ساله اش رفته برای خودش گوشی گالکسی گرفته. و شبها در خانه پسرش با گوشی باباش بازی میکنه و پدر نظارت کافی روی اون داره و هر موقع که بخواد هم به بهانه اینکه کار دارم میتونه اونو بگیره و زمان پسرشو مدیریرت کنه. نمیدونم این الگو در مورد دخمل نازتون جواب میده یا نه. روش فکر کنید و واکنشهای تسنیم سادات را در مورد پیش بینی کنید و اگر راهکار مناسبی بود اجراش کنید.


ممنون از راهنمایتون این هم بد نیست ...
فعلا که محرم است و توی محرم و صفر خرید نمی کنم مگر خیلی ضروری باشد...
ولی دیروز یک سیخ کباب نمی دونم چه جوری پیدا کرده گذاشته روی پاهام می گه آی پد می خری یا نه ....؟؟؟؟
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
13 آذر 91 15:06
کاش دل همه ادم ها به اندازه دل بچه ها صاف و بی آلایش بود


همین طوره ...
امروز تسنیم به من میگه برای من از اون آتیشا بخر که من برم آدمای بدو بزنم و علی اصکر (علی اصغر) رو بیارم بهش آب بدم ...
حالا نمیدونم منظورش ار آتیشا چی بود!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد