دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

✿ــــ✿

نقشی که فرو ریخت ....( در تكميل پست قبلى )

1392/9/25 14:29
198 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب گرم انجام کارام بودم که یک دختره فسقلی عصبانی جلوم ظاهر شد ....

من : چی شده تسنیم ...؟؟؟سوال

تسنیم : چرا به من اشتباهکی میگی ...؟؟؟عصبانی

من : تعجب چی رو من اشتباه گفتم ....؟؟؟

تسنیم : تو اشتباه گفتی که کره زمین میچرخه و شبا خورشید میره پشتمون ....قهر

من : تعجبتعجبتعجب چـــــــــــــــــــــــرااااا ....؟؟!!!!!

کتابشو باز کرد و اینو نشونم داد .....

تسنیم : ببین تو اشتباه گفتی .....عصبانیعصبانیخورشید میره میخوابه !!!

من : تعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجب  متفکرمتفکر واقعا عجب آدمایی پیدا میشنااااا .....

حالا من چی کار کنم با ذهن به هم ریخته این دختر .....!!!متفکرمنتظر 

 

پی نوشت : اون شب خوابیدی و منم کلی توی اینترنت گشتم تا صبح اگه دوباره سوالت رو پرسیدی بلد باشم از خود راضی

بعد از کلی گشتن یه چیزایی پیدا کردم آخه اکثرا فقط درباره کف بینی و فال و ... نوشته بودن

فرداش سوالت رو پرسیدی دوباره 

برات گفتم : این خطها به دستمون قدرت میده تا بتونیم چیزای مختلف رو دستمون بگیریم . ببین ما چه راحت همه چیز رو بادستمون بر میداریم یا میگیریمشون بخاطر همین خطهاست .

توی اون بازیه دیده بودی که پوستمون چه جوری چیزی بهش می خوره حسش میکنه ... چه جوری پیام به مغزمون میرسونه ...؟ یادته ..؟

تسنیم : اوهوم ....

من : خطهای عصب که کف دست و نوک انگشتامونه . کار این خطهای کف دست هم اینه که کمک میکنه ما بهتر حس کنیم و بهتر چیزا رو لمس کنیم ....اوهاوه

پی نوشت بعدی : چند ماه پیش یه بازی ریختم توی آیپد که توی بدنمون رو نشون میداد . به ذهنمم نمیرسید که برات جذاب باشه یا اصلا بتونی بفهمیش ....

فقط خواستم سیستم دستگاه گوارش رو ببینی . اینکه بعد از غذا خوردن غذا چی میشه و کجا میره ...

وقتی هم یکی دو بار دیدیش منم پاکش کردم ...

چند هفته بعد دیدم سراغش رو میگیری . مجبور شدم دوباره ریختمش . الان اطلاعات تقریبا خوبی از کار قلب و شش ها و دستگاه گوارش و سیستم عصبی داری البته به اندازه سنت نه بیشتر . که همه رو از این برنامه یاد گرفتی 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

خواهرفرناز
25 آذر 92 14:48
من حق را به تسنیم میدم راست میگه اخه چرا خورشیدا این طوری کشیده؟ بله ممنون از راهنمایتون دیگه از دست تسنیم توسایت فال باید دنبال سواللمون بگردیم میشه اسم برنامه اش رر بدین شاید برای فرنازم جالب باشه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
بهش گفتم اين الكيه ... همين جورى كشيده ... حالا مگه گوش مى داد... اسمش رو ميبينم ميام بهت مى گم
مامان محمدمهدی
25 آذر 92 14:52
جالب و آموزنده بود!! نمیدونستم من هم نقش خطوط کف دستو!
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
خودمم نمى دونستم ... كلى گشتم
سمیرا
25 آذر 92 17:04
سیدجون شماموقع بارداریت چی خوردی که این دخمل طلا انقدر باهوشه؟ فالله خیرحافظا وهو ارحم الراحمین سیدجون شمامیدونی مامان علامه چرارفت؟ راستی دیگه آبجی جون خبری نیست؟مشغوله؟
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
چه عرض كنم والا ..... بله ... ميام برات مى گم آره اونم كه اووووووووو .....ه...
علامه کوچولو
25 آذر 92 17:31
سلااااااااام میبینم یه روز نشده رو دست خوردی خب توجیهش اینه که بخاطر چرخش چند ساعته ای که زمین داره خورشید خسته میشه میخوابه اما زمین که از روو نمیره به چرخشش ادامه میده تا در نتیجه خورشید خوب که استراحت کرد دوباره بیدار میشه اما برای این که یه وقتی زمین توو مدتی که خورشید خوابه شلوغ نکنه و از مسیرش منحرف نشه ماه رو به جای خودش میذاره تا نگهبانی بده جوون من داستان قشنگی نبود
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلاااااااااااام به روى ماهت ... آره والا ..... كاسه كوزه هام به هم ريخت... عحب قصه اى بابا ..... خيلى واردى ... مى دونى چى شد قبل از غروبى با تسنيم رفتيم پارك اونجا با يه دختر بزرگتر دوست شد مدرسه اى بود يه دفعه شنيدم داره بهش همين جريان روز و شب رو مى گه و اينكه كره زمين مى چرخه ....!!! شاخام داشت در ميومد !! اون دختره هم حرفاش رو تائيد كرد و يه كم هم كاملش كرد وقتى اومديم خونه تسنيم گفت : درست گفته بودى كره زمين مى چرخه ... يه نفس راحت كشيدم حالا فعلا تا مدرك جديد پيدا نكرده برام !!
ننه علي
25 آذر 92 17:31
اين تسنيم گل گلاب احتمالا يه بنت سينايي چيزي از آب در مياد
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
وااااى چقدر خنديدم ...... ان شاءالله
علامه کوچولو
25 آذر 92 17:34
به به بواسطه کنجکاویهای فرشته کوچولوت ما هم به معلوماتمون اضافه شد عاقا من یه اعترافی بکنم من اصلا از رشته تجربی به خاطر بحث زیست شناسیش و مخصوصا بدن شناسیش اصلا خوشم نمیومد و همیشه سر کلاس زیست حالم بد میشد میرفتم بیرون لذا مستقیم رفتم رشته ریاضی
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
عززيزم منم خودم خيلى خوشم نمى اومد . همين در حد داخل بدن و سيستم گوارش و اعصاب و خون و همينا يعنى تا راهنمايى ولى بعد از اون ديگه اصلاااااااا خوشم نميومد . زيست دبيرستان چقدر بد بود اِ .... منم رياضى بودم
خواهرفرناز
25 آذر 92 23:03
Poshte sare zista har zadan mamnu Age ma tajrobia nabudim shoma koja muraftin dokhtor azmayesh midadin Zist be in nazi Khod shenasi moghadameye khodashenasi ast Jane man bahse elmia hal kardi?
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
نه .... روحيه من اصلا سازگار نبود گفتم اون قسمتاى آسونش كه مربوط به بدنه رو دوست دارم البته نه اون قلمبه سلمبه هاش ... همين ديگه بيماريا رو هم دوست نداشتم علائم هر بيمارى رو مى خوندم فكر مى كردم همه اش رو دارم استرس مى گرفتم از خون اينا هم كه هيچى .... سكته رو ميزدم خلاصه شرمنده ديگه ، دل و جيكر مى خواد زيست خوندن
زهرا (گل بهشتي من)
26 آذر 92 7:59
بفرما! حالا یه مادر هم میخواد درست به بچه اطلاعات بده نمیشه.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
همينو بگو ...... ديگه آدم كتابم كه مى خواد بگيره بايد نقاشياشو چك كنه ...!!!
مامان تسنیم خانوم
26 آذر 92 8:27
از دست این نقاشهای کتابا که نقش مامانی تسنیم سادات را فرو ریختن باز خدا بهت کمک کرده اون بچه مدرسه ای را گذاشته جلوی تسنیم ماشاالله دختر کنجکاوی داری ها
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
واقعنـــــــــم ...!!! اوهوم .... دختره درستش كرد خيلى ممنون
مهتاب
26 آذر 92 12:19
عزیزم اگه میشه ادرس دقیق بده تو قسمت پرسش و پاسخ چند تا ایکون هست کومشو برم؟ فکرم حسابی مشغوله
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
برو توى سوال " چند تا بچه ؟؟" ٧٥ تا جواب داده شده و سوالش بسته شده آخراى صفحه است شايدم رفته صفحه بعد
مهتاب
26 آذر 92 18:44
ممنونم گلم پیدا کردم خیلی اعصابم خورد شد ای کاش میدونستم میومدم چند تا حرف به این مامان الینا میزدم حیف بود به خدا ارممو میخوام
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
خواهش مى كنم ... جه مى دونستم والا ... منم خودم خيلى ناراحت شدم انشالله كه آرام جونم برگرده دوباره
مامان محمد و ساقی
26 آذر 92 20:59
امان از دست این نویسنده های کودک همه چیز رو برای بچه ها تبدیل به رویا کردن چقدررررررررررررررررر زحمت کشیده بودیاااااااااااااا هموووووووووووووووون پس من بهتره بگم میخوابه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
آره همون شيفتى خوابيدنه خوبه ...!!! جواب يكى از كامنتا هم نوشتم غروب همون روز رفتيم پارك و تسنيم با يه دختره بزركتر دوست شد من نشستم روى صندلى اين دو تا همين جور با هم حرف ميزدن و بازى مى كردن بعد تسنيم به اون دختره گفت ميدونى خورشيد شبا كجا ميره ؟ بعد براش تعريف كرد اونطور كه بهش گفته بودم دختره هم حرفش رو تائيد كرد و يه كم هم از فضا و اينا بهش گفت بعد كه اومديم خونه تسنيم گفت تو درست گفتى دوستمم همينو كفت، گفت درسته منم خيالم راحت شد
مامان محمد و ساقی
26 آذر 92 21:00
کف بینی و فال چه برنامه ای بود؟ میگن این برنامه ها ضرر داره اگه داره پس چرا این بچه ها اینقدر باهوشن....امان از دست روانشناسها
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
نمى دونم خيلى دقت نكردم چون من دنبال علت وجودش بودم توى اينترنت سرچ كن خطوط كف دست ببين چيا برات نمياد ...
مامان محمد و ساقی
26 آذر 92 21:02
هزار ماشالله به هوش تسنیم جان.ایشالله آینده ی روشنی در انتظارشه راستی در مورد اون کامنتت ایشالله تو هم یه خواهر یا برادر برای تسنیم میاری و 4 ..5 سال دیگه میشینی و تماشاشون میکنی و لذت میبریاگه بدونی تو وبت بودم این دو تا چقدررررررر با هم دعوا گرفتن شب خوش
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
خيلى ممنون عزززززيزم خوبه ديگه خونه رو روى سرشون گذاشتن .... خيلى تشكر از كامنتاى قشنگت كلى لذت بردم فقط ساقى رو سال ديگه نذار مدرسه كوچيكه يه تحقيقى بكن ولى همه اطرافيان من متولدين تابستون گذاشتن سال بعدش حالا اين طفلك كه سى ام هم هستش حتى دختر عمه ام بچه هاش متولد فروردينم بودن سال بعدش گذاشتن مدرسه . البته چون اونا دوقلو بودن يه كم ريز بودن سال بعدش رفتن پيش دبستانى.
فاطمه مامان زهرا
27 آذر 92 2:20
ممنون بابت اطلاع رساني ! يه جماعتي رو از ندانستن درآوردي . الان دوباره رفته بودم پرسش و پاسخ ببينم اون پرسش بحث برانگيز به كجا رسيد ، يه كامنتي ديدم خطاب به شما ، اينقدر حرص خوردم اينقدر حرص خوردم ! خيلي ناراحت شدم ، اون از بر خورد با آرام جان و اين هم از بر خورد با شما ، رفتم دوباره كامنت شما رو هم خوندم به نظرم خيلي مؤدبانه بود نمي دونم چرا اينجوري جواب داده بود؟؟ وجداني ديگه نرو اونجا نظر بده بزار أعصاب من راحت باشه !
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
هر كس پرسيد من جوابش رو دادم خب .... حرص خوردن نداره عزيزم بى خيــــــــــــــــاااااال .....
مرضيه (مامان محمدمهدي)
27 آذر 92 9:04
خانم معلم يه اعتراف بكنم داستان خط هاي كف دست(منم بلد نبودم)
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
خودمم نمى دونستم ...
علامه کوچولو
27 آذر 92 15:15
قربون محبتت عزیزم
مهتاب
27 آذر 92 16:05
اخ جون عزیزدلم ممنون از خبر خوبت
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
ديگه ناراحت نباشيا ....
فرشته
27 آذر 92 21:26
سلام عزیزم ماشاالله به این دختر باهووووشششششش عزیییییییییییییزمییییییییییی
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلاااااام فرشته خانم تشكككككر عزيزم
امیر مهدی و عمی
27 آذر 92 23:28
سلام قربون این تیز هوشی و ذکاوت شما نازنین شما فسقلی ها هم که فقط منتظرید مچ بزرگترهارو بگیرید ناقلا ها مامانی از بابت حوصله و زحماتتون بهتون تبریک میگم ما هم استفاده کردیم راستی من دیروزم اومد پیام گذاشتما ولی هر کاری کردم ارسال نشد
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام خدا نكنه عمه خانمى ... ههههههه.... آره دقيقاااااا....!!!!!! آخخخخى .... خيلى ممنون
مامان سونیا
28 آذر 92 8:58
ای جانم قربون این دختر برم خوب راست میگه بچه دچار تعارض میشه دیگه منم هم بسیاری از این جریانات رو دارم با دخملی موفق باشی مامانی مهربون صبور و البته دانشمند و محقق وای که دیشب برای هر دو تا پست نظر نیم صفحه ای نوشتم و این نی نی وبلاگ نگذاشت که بگذارم و ارر داد ببخشید دیگه به همین چند کلمه اکتفا کردم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
آخخخخخخى ..... مى دونم ... خسته نباشى عزيزم حالا اشكال نداره خيلى ممنون خانم . نظر لطفته ولى به نظرم روى نقاشيهاى كتاب كودك خيلى بايد دقت بشه
مامان سونیا
28 آذر 92 8:59
روزاتون به سپیدی و زیبایی برف و کانون زندگیتون به گرمای آفتاب تابیده بر برف های زمستانی هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=91
مامان سونیا
28 آذر 92 8:59
راستی داستان خطهای کف دست به کجا رسید برای منم میگی ؟؟
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
دوباره بگم ....؟؟؟
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
28 آذر 92 14:16
اشتباهکی وااااااااای عزیززززززززززززززم من به قربون ِ این دختر ِ باهوش و حواس جمع! چه جالب... منم یه چیزایی یاد گرفتم... مرسی مامانی
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
خدا نكنه گلم قابلى نداشت ....
مامان محمد و ساقی
28 آذر 92 23:23
سلام خوبین؟ مگه میشه یه سال دیرتر بچه رو مدرسه فرستاد؟ قرار بود 2 مهر به دنیا بیاد اصل اصلش نیمه مهر17 روز زودتر به دنیا اومد بس که حالم بد بودحالا من دو روز جلوتر اوردم تا بره مدرسه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام آره بابا .... اتفاقى نميوفته كه ... فرض كن اول مهر بدنيا ميومد چى كار مى كردى ؟ بايد ميذاشتى سال بعدش . حالا هر جور خودت ميدونى فقط خواستم اينو بدونى كه الان مثل قديما نيست كه همه زود تر مدرسه مى رفتن الان اكثرا متولدين تابستون ميمونن سال بعد ميرن
علامه کوچولو
29 آذر 92 7:40
سلااااااااااااااااااااام صبح جمعه تون بخیرببین من حتی جمعه هام خواب ندارم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام ..... واقعااااا ......
مامان امیرمحمد
29 آذر 92 16:05
ماشاالله دختر باهوشی دارید حتی به نقاشی کتاب هم دقت کرده،فداش بشه خاله که اینقدر شیرین زبون و کنجکاوه من فکر می کنم در کنار سوالات بچه ها مامانها هم کلی اطلاعات بدست میارن و به معلوماتشون اضافه میشه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
خيلى ممنونم عزيزم خدا نكنه گلم آره واقعنم همين طوره ...
مامان سيد محمد سپهر
30 آذر 92 11:54
منم حق را به تسنيم مي دم......آخه چرا خورشيد رفته بخوابه...بعدش چقدر حق به جانب تعجب مي كنين ؟
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
عزيزم اول بايد پست پايينى رو مى خوندين تا متوجه بشين ..
مامان سيد محمد سپهر
30 آذر 92 11:56
گلم شما هم تشريف بيارين به سمفوني اركست سيد ما
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
30 آذر 92 12:19
دوست ِ عزیزم; پاییزی را دوست دارم که بارانش فقط برای شستن غمهایت باشد. پاییز رو به اتمام است، از ته دل سپیدی و زیبایی و آرامش برف زمستان را آرزو دارم تا با گرمای قلب پاکت، برایت دلنشین باشد. * یلدات مبارک * عمرت بلند... آرزوهایت دست یافتنی... لبت خندان... دلت شاد...
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
ممنونم ازت دوست خوبم
مامان نیایش
30 آذر 92 19:33
چه جالب قربون این دخمل با هوش و خوش فکر خب راس میگه بچه چرا اشتباهکی میگی آخه ؟خیلی جالب بود خطوط کف دست استفاد ه کردم مامانی فعال نیایش هم یه کارت هایی داره اعضای بدن رو توضیح میده خیلی براش جالب بود
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
خواهش مى كنم عزيزم آره اون كارتا هم خيلى خوبن تسنيم مال حيواناتش رو داشت ...
مامان طهورا
2 دی 92 1:19
هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟ من گل مرادم از این حرف ها سر درنمیارم....( با لهجه شهرستانی بخون)
امیر مهدی و عمی
3 دی 92 14:10
سلام مادر جان خوبی؟ نگران شدم انشاله که زودی خوب بشید؟ تسنیم گلی خوبه؟ منتظرتونیم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام ممنون ببخشيد اون موقع خيلى حالم بد بود
مامان محمد و ساقی
3 دی 92 18:17
خ
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
خيييييييلى بامزه ست .....
مامان تسنیم خانوم
4 دی 92 13:27
سلام نیستی خواهر
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام سرما خورده بودم بد جوووووور ....
امیر مهدی و عمی
5 دی 92 15:04
سلام دوست خوبم خوب هستید؟
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام خيلى ممنون امروز بهترم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
6 دی 92 2:01
عزیزم، خوبی؟
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
خیــــــــلی بهترم ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد