دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

✿ــــ✿

یا علی .....

1392/10/6 10:42
162 بازدید
اشتراک گذاری

تسنیم : مامان برای چی میگن " یا علی " ؟

من : برای اینکه از امام علی (ع) کمک بگیرن . وقتی می گن " یا علی " منظورشون اینه که " یا امام علی (ع) کمکمون کن ...

تسنیم : نـــــــــــــه .....!!عصبانی" یا علی " برای شلوغیاست .....وقتی ترافیکه میگن " یا علی " ....!!!!

من : تعجب  متفکر هههههههه ....نیشخند نه خب فقط مال اون موقع نیست که ...

تسنیم : چــــــــــــــــــرااااا ...... فقط مال ترافیکه ...!!!!!ابرو

 

***********

 

تسنیم : مامان بیا اینجا رو با هم بکنیم تا به " جنگ " برسیم ...!!نیشخند

من : " جنگــــــــ " ....؟؟؟ ابله

تسنیم : ولی خیلی باید مواظب باشیم تا مارایی که توی " جنگ " اند ما رو نیش نزنن ....نگران

من : حالا با چی زمینا رو بکنیم ..؟؟

تسنیم : با قاشقای کامیونم ...!!!!خنده باید بریم دنبال " جنگ " باید این چراغه رو هم با خودمون ببریم اون زیر چون تاریکه ....

 

پی نوشت : منظور از " جنگ " گنچ است ...

پی نوشت بعدی : این ماجرای گنج از کارتون پهلوان پوریا در ذهنت نقش بسته ...

 جمعه 29 آذر ماه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

سمیرا
6 دی 92 11:11
منم تو این جنگه شریکما قربون این سید شیرین زبون برم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
شما هم شريك ...... عزيزم خدا نكنه
علامه کوچولو
6 دی 92 12:35
خب حتما گفتین که شنیدهواقعا بعضی ترافیکهای تهران یا علی گفتن هم داره تسنیم جان هر چی طبقه پایین خونتون پیدا شد نصف نصف خدا کنه طبقه پایینتون همسایه داشته باشین
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
نشستم فكر كردم ديدم راست مى گه ... باباى تسنيم وقتى توى ترافيك سنگين گير ميوفتيم مى گن ..... باشه ..... نصف .... نصف .....!!!!!
ننه علي
6 دی 92 14:29
نازي ولي يه جورايي بچه راست ميگه ها يعني همينو دور وبرش ديده كه موقع ماشين هول دادن يا كار سختي كرون همه يا علي ميگيرن برا مدد از قويترين مرد عالم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
فكر كه كردم ديدم بيشتر توى همون ترافيك شنيده كه مى گيم !!!
مامان محمد و ساقی
6 دی 92 22:46
سلام یه چشمه و مامان گلش خوبین بچه راست میگه تو شلوغی ها هم میگن "یا علی" مثلا" صف نونوایی میگن یا علـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتی چقدر شلوغه تسنیم جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلااااااااام دوست عزيزم آره ..... من اصلا دقت نكرده بودم ...!!!
مامان محمد و ساقی
6 دی 92 22:47
قبل اینکه بنویسی من فهمیدم منظورش از جنگ همون گنج حالا منظورش از اینجا کجا بود؟کجا رو میخواست بکنه.شاید به دلشافتاده اونجا گنجی باشه البته اگه واحد پایینی تداشته باشین
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
آفرررررين كف اتاق كار باباش رو مى گفت بكنيم ....
امیر مهدی و عمی
6 دی 92 23:53
سلام عزیزم ماشاله به این تیزهوشی این نازنین دختر این فرشته هابه حرف های ساده ما بزرگترها با دقت تمام گوش میدن بعد تجزیه تحلیل میکنند
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام همين طوره .... حرفايى كه آدم اصلا توجه نمى كنه بهش بچه ها توى مغزشون ذخيره مى كنن
منصوره مامان زهره
7 دی 92 1:45
به گنج رسیدین خبر بدین برا تقسیم بیاییم!!!! تنهایی همه رو برا خودتون برندارین ها!!!
زهرا (گل بهشتي من)
7 دی 92 8:11
علی یار بچه های کوچولومون باشه الهی.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
انشالله ....
مامان محمدمهدی
7 دی 92 8:16
باید دید چرا حالا ترافیک؟ پرس و جو نکردید علتشو؟ اگه توضیح نمیدادی که منظور از جنگ همون گنجه فکر کنم هنوز تو خماری این گفتگو میموندم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
نشستم فكر كردم ديدم راست مى گه .... معمولا باباى تسنيم وقتى ميرسيم به ترافيك سنگين مى گن ...!! ههههههه ..... راست مى گى ...؟؟!
مامان تسنیم خانوم
7 دی 92 8:21
خیلی خوب بود واییییییی چقدر باید حرف زدن هامون را اصلاح کنیم از دست این بچه ها الان خونتون را کندین؟؟؟ من هم بیام کمک من عاشق این کارتونهایی بودم که توش گنج داشت
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
آره والا .... من بعد از اينكه تسنيم اين جورى گفت تازه نشستم فكر كردم ، ديدم راست ميگه ....!!!! خونه مونو ....؟؟؟ داريم بررسى مى كنيم ببينيم كجا رو بكٓنيم ، بهتره ....!!!
علامه كوچولو
7 دی 92 10:42
سلام نظرات من كو؟ نگو نيومده كه.....گريه ميكنم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلااااام دارم تائيد مى كنم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
7 دی 92 13:33
وااای.. ترافیک؟!!! یا علی؟!!!! وااای ..خدا چه هیجانیییییی... استرس گرفتم خووووووو عززززززیزمممم فدای تسنیمممممممممم جیگرررررررررر... جنگ؟! قاشق کامیون؟! مار؟!!
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
دقت كردى .....؟ وقتى يهوووووويى مى خوريم به ترافيك .... ميگيم : وااااااااى يا على ...... چه خبررررررره .... تسنيم فكر مى كنه فقط براى همين ميگن " يا على " ...!!!!!
مامان محمد و ساقی
7 دی 92 14:19
میگم زیر کف اتاق کار باباش خالیه؟؟؟یعنی امکان داره گنج باشه؟تسنیم جان کمک خواستی خودم هستم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
..... زيرش كه پاركينگه ....!!! بكنيم ميرسيم به ماشينا ......!!!!
مامان طهورا عسلی
8 دی 92 0:14
تو رو خدا اگه جنک پیدا کردین به ما هم بگید اصلا شما بگید کجاست ما میایم خودمون کنده کاری میکنیم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
بيا پس نقشه رو يه دور مرور كنيم با هم ....!!!!
مامانی زهرا
8 دی 92 1:31
علی یارت باشه تسنیم باهوشم اگه واسه پیدا کردن جنگ نیرو خواستید ما هم هستیم .... یا علی .........
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
انشالله .... چشم .... !!! ممنون عزيزم
مامان امیرمحمد
9 دی 92 10:36
فدای شیرین زبونیت تسنیم جان فکر کنم من دیررسیدم برای شریک شدن با جنگ
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
نه فقط تعداد شركا رفته بالا ....!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد