دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

✿ــــ✿

رفیق جدیـــــــــــــد ...!!!

1392/10/6 10:48
178 بازدید
اشتراک گذاری

باز هم یه رفیق جدید البته نه از جنس نوشابه ایش بلکه این دفعه از نوع آبنبات چوبیش ...!!!ابله

ولی دقیقا همرنگ نوشابه نارنجیه ....

همراه بابایی رفتی سوپر تا برای خودت خــــــــــــوراکی برداری چوب شور و چیپس هوس کرده بودی ...

ولی اومدی توی ماشین دیدم چیپس و آبنبات چوبی دستته ...!!! بعدشم باز کردی که آبنباتت رو بخوری ...

گفتم : تســــــــــــــنیم ..... آبنباتـــــــــ .....؟؟؟؟متفکر الان همه زبونت رنگی میشه .... مگه چوب شور نمی خواستی ...؟؟

گفتی : مامانی چوب شور نداشت منم آبممات گرفتم حالا من نمی خورمش که این رفیقـــــــــــــــمه ....!!! هر وقت تو دلت درد گرفت تو بخورش ... چطوره ...؟؟؟

قهقههقهقهه خلاصه اینکه ... رفیق جدید یک هفته ای همین جور اینور واونور میپلکید ولی مثل نوشابه نارنجی بختش بلند نبود تا یکی دل درد بگیره و بخوردش .....!!

پی نوشت : دقیقا از شنبه اول دی ماه یک جفت مرغ عشق سفید وسبز وارد خونه مون شدن ....

تلاشهای شما برای گرفتن این دو تا پرنده توی قفس همچنان ادامه دارد ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

سمیرا
6 دی 92 11:08
چه رفیق خوسشمزه ای سیدجون بهتری؟
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
ههههههه.... رفيقاى تسنيم همه اشون خوردنين !!! نوشابه حالا هم كه آبنبات !!! حالا سوميش چيه ، نمى دونم الحمدلله خيلى بهترم
علامه کوچولو
6 دی 92 12:33
سلاااااااااااااااااام اولین ادینه زمستونی تون بخیر الااااااااااااااااااهی چقدر بچه م اینده نگره!!!واقعا برای دل درد اعضای خانواده خریده بود؟حتما ازین نبات چوبیهای زعفرونیه اره؟ نمیدونی چه کیفی داره کنار بخاری بشینی و یکی از همونا رو بذاری توو چاییت و بعد هورتی بالا بکشی فکر کنم به یه دل درد تظاهری بیارزه وووووووووووووی مرغ عشق تازه شدین مثل ما!!واقعا خوشگلن اما من اصلا طرف قفسشون نمیرم مبارکت باشه خانوم خوشگله
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلاااااااااام آرام جونم ممنونم عزيزم نه بابا ..... از اين آبنبات رنگيا گرفته بود . نارنجيش !! همه اش رنگه . مامانم مى گن از اينا بهش نده بخوره بعد تا من گفتم چرا آبنبات رنگى گرفتى مثل اون نوشابه نارنجيه مشهد ، گفت رفيقم باشه نمى خورمش اون موقع من دل درد گرفتم رفيقش رو خوردم . حالا مى گفت اگه دل درد گرفتى تو بخورش اِ ...... شما هم مرغ عشق دارين ....؟؟؟ خيلى نازن ...
ننه علي
6 دی 92 14:30
آبمماتعزيزم بچه در حد بسيار بالايي جاندار پنداره ها
مامان محمد و ساقی
6 دی 92 22:49
ابممات منظورت از نوشابه همونایی بود که تو مشهد خوردین؟ پس واسه دل درد شما خریده
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
آره دقيقااااا ...!!! يادته ...!!! فكر مى كنه آبنبات هم براى دل درد خوبه .....
مامان محمد و ساقی
6 دی 92 22:50
آخ جون موجود زنده مباررررررررررررررررررکه چه میکنی تسنیم با مرغ عشق ها آخی آرزوش برآورده شد ایشالله قدمشون هم براتون خوب باشه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
آره .... بالاخره اين بچه اينقدر گريه زارى كرد كه ديگه .....!! اوووووو ..... كيف مى كنه باهاشون . چشماشو باز مى كنه پيش اين دو تاست خيييييلى ممنون عززززززيزم
مامان محمد و ساقی
6 دی 92 22:52
هاااااااااااااا تازه این خط اخرو فهمیدم میخواد مرغ عشق ها رو با دستش بگیره فکر میکردم منظورت به خواننده هاست!پیش خودم گفتم چطوری بگیرمش؟ خنگ بودن هم عالمی داره هاااااااااااا(منظورم به خودمه)
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
روز اول نشسته بود كنار قفسشون ، گريه و زارى .... من مى خوام اينارو بغل كنم بگيرشون ... كى با من دوست ميشن ... همه اسباب بازياشو آورد بهشون نشون بده ..... براشون كتاب خوند .... خلاصه ... عالمى داره با اينا
امیر مهدی و عمی
6 دی 92 23:59
ای جون دلم با این رفیق های خوشمزت انشاله همیشه سلامت باشید مامانی مرغ عشق ها چطوری اومدن؟
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
رفيقاى تسنيم همه خوردنين ....!!! خيلى ممنون عزيزم باباى تسنيم براش يه جفت خريد
مامان محمدمهدی
7 دی 92 8:13
یعنی آبنباتی رو که گرفته بود نخورد؟ وای خانوم بزار بخوره گناه داره بچه خوب دلی داری شما پرنده خریدی دوباره
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
همه اش رنگه اينا .... البته من زياد حساسيت نداشتم . مامانم خيلى ميگن اين رنگا رو نده بهش همه زبونش نارنجى ميشه مجبورى ديگه .....!!!بس كه گفت من جوجو مى خوام و .... ولى اينا خوبن قشنگ و نازن خيلى هم كثيف كارى ندارن
مامان تسنیم خانوم
7 دی 92 8:22
هههههههههه باز خوبه نمیگه خودم دل درد دارم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
بچه فكر كرد آبنات هم مثل نوشابه ست . براى دل درد خوبه ...
زهرا (گل بهشتي من)
7 دی 92 8:39
چقدر زرنگن این بچه ها...خودشون بلدن چطوری کارشونو پیش ببرن. راستی مامان تسنیم، دیگه ما رو دوس نداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخه اسم ما تو لینکهات نیست دیگه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
آره واقعا ......!!!! ببخشيد عزيزم يه هفته اى مريض بودم . ميام پيشتون
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
7 دی 92 13:35
وااای که من مردم از خندههههه ای وروجک ِ شیطووووووون نوشابه زرد، پیرو همون مشهد و دل درد و .... قربونِ حافظه ت...
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
آره .... آفرررررررررين دوستم ...... تا ديد گفتم چرا آبنبات خريدى .... سريع رفيق بازيش گل كرد ...!!!!! ولى آخرش هيچ كس نخوردش اين رفيق بيچاره روووووو .....!!!!
مامان محمد و ساقی
7 دی 92 14:13
ای جوووووووووووونم براشون اسباب بازی آورده دلش الان شاد شده با دو تا پرنده راستی میخونن؟؟؟میتونی درشون بیاری؟پرواز نکنن اونوقت باید بری دنبالشون پرهای پرواز کاسکوی ما رو بریدن که پرواز نکنهبیچاره وقتی میاد بیرون میره بالای قفس هی بال میزنهجالب که همونطور که بال میزنه با چنگال هاش محکم قفس رو نگه میداره
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
آخخخخخخى .... طفلك گناه داره كه .... نه مال ما بال داره ... دو تاشون همه اش با هم توى قفس بازى مى كنن از اينور ميپرن اونور از اونور ميپرن اينور .... آوازم مى خونن خيلى ناااااااز ...... مخصوصا صبحا كه بيدار ميشيم ما خوشم اومده ازشون مى خوام يه جفت ديگه هم بگيرم ...!!!!
مامی امیرحسین
7 دی 92 14:54
ما حالا 1قناری داریم جوون تر که بود یعنی سرمون میرفت!!!!! بعدش دپرشن گرفت حالا کمتر میخونه ما هم راضی تریم راستی مامانی چرا تسنیم رو کلاس قرآن نمیذاری؟ اگه خواستی من 1کلاس خوب تو محدودمون براش سراغ دارم بچه های کوچیکترم میان. کلاسش شاده و به بچه ها فشار نمیاد.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
اِ .... خب طفلك تنها بوده ديگه .... بايد جفتش رو هم ميگرفتين تا اينقدر آواز نخونه بيچاره .... خيلى ممنون عزيزم تابستون ثبت نامش كردم كه تشكيل نشد بعدم الانا خيلى هوا سرده ايشالله هوا بهتر شد ميبرمش
خواهرفرناز
7 دی 92 21:46
مبارکه دوستای جدیدت باشه مواظبشون باش مرغ عشق چه نازه ازشون نگهداری کن
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
ممنون عزيزم
مامان طهورا عسلی
8 دی 92 0:17
حالا اون دفعه کی دلش درد گرفت نوشابه خورد
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
اون دفعه توى مشهد سر ميز غذا توى رستوران هر دفعه نوشابه هاى رنگاورنگ مى چيدن . به تسنيم مى گفتم نوشابه بده نبايد بخورى تسنيم هم مى گفت باشه نمى خورم ، اينا رفيقمن با خودم ميارمشون بالا هيچى هر دفعه نوشابه اش رو مياورد بالا توى يخچال . تا اينكه من اشترودل خوردم دل درد شدم ..... از تسنيم اجازه كرفتم يكى از رفيقاشو بخورم ( يعنى نوشابه ) حالا الانم سر آبنبات همينو گفت ...!!! گفت نمى خورمش ... اين فقط رفيقمه ...! اگه تو دل درد گرفتى تو بخورش ....
مامانی زهرا
8 دی 92 1:40
بچه مون همه ی رفقاش شیرین و لذیذند آبنبات برای روزهای سخت ، دخترمون آینده نگره و به فکر خانواده راستی شما به مرغ عشقها میرسید یا بابایی؟؟چون واقعا حوصله میخواد و علاقه شاد باشید
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
آره رفيقاش همه خوردنين ...!!! مرغ عشقا خيلى كار ندارن . خودم بهشون ميرسم فقط تميز كردن سينى زير قفسشونه كه هر روز يه آبى بهش ميزنم خوراكى هم وقتى خودمون داريم مى خوريم به اينا هم ميدم . ولى غذاى اصليشون همون دونه است كه توى ظرف مخصوصشونه
مامان سونيا
8 دی 92 6:41
عجب دخملي با آبنبات هم رفيق ميشه عزيزم ضرر اون چيپس كه خيلي مخرب تر از آبنبات هست اصلا مگه خوراكي سالم هم داريم ولي چيپس و پفك ديگه واقعا وحشتناك هستند توي گوگل يك سرچ بزنيدمتوجه ميشيد يك آبنبات كه پيش اونها چيزي نيست حالا كه گرفته اجازه بديد بخوره خداييش خيلي خانم و حرف گوش كنه كه يك هفته است اين رفيق رو نگهش داشته مرغ عشقاتون مبارك باشه خيلي خوبه كه دخملي سرگرم شده توي اين هواي سرد جايي كه نميتونه بره حاقل با اين مرغ عشقها بازي ميكنه و مشغول ميشه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
بله عزيزم مى دونم چقدر ضرر دارن .... خدا رو شكر تسنيم لب به پفك كه نميزنه فقط چيپس رو گاهــــــــــى ..... البته اون روز هم چيپسش فلفلى بود خوشبختانه .... و باعث شد به چيپس هم لب نزنه ...!!! خيلى ممنون خانمى
زهرا (گل بهشتي من)
8 دی 92 8:55
خدا بد نده خانمی.همیشه سلامت باشین.ببخشید که نق زدم.آخه اسم وبلاگم از لیست لینکهاتون حذف شده بود.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
نه عزيزم .... شرمنده من اصلا هنوز فرصت نكردم اسممتون رو وارد كنم ميام پيشتون
نازدونه
8 دی 92 11:22
سلام خيلي وبلاگت قشنگه ازش خوشم اومدبه وبلاگ منم سر بزن اسم من نازيه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام ممنون
علامه كوچولو
8 دی 92 12:20
سلام در يكشنبه اخر ماه صفر(يعني امروز) براي گشايش كارها و رزق و روزي فراوان و حلال سوره هاي (انشراح-التين-نصر- اخلاص- ناس- فلق-حمد) هر كدام هفت مرتبه قبل از غروب افتاب بخوانيد التماس دعا
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام ممنونم عزيزم از يادآوريت
علامه كوچولو
9 دی 92 8:52
سلامچه معني داره با تبلت بيايي ؟!!!خاموش روشن بودنت مشخص نيست هان؟!!
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام داشتم وبلاگت رو بازرسى مى كردم نه بابا انگار تغييرات اساسيه .....!!!!
مرضيه (مامان محمدمهدي)
9 دی 92 9:51
حالا خوبه ميتونه نگهش داره و نخوردش پسرك ما بود كه همون لحظه اول دخلش رو مي آورد
مامان امیرمحمد
9 دی 92 10:48
جاااااااااااانم،چه رفقای خوشمزه ای داره تسنیم جان آفرین به تسنیم جان که به فکر خانواده است،واقعا آبنبات چوبی برای دل دردخوبه؟من هنوز تو فکرم که چه پرنده ای برای امیرمحمد بگیرم تا بیارم داخل خونه،چون هر پرنده ای بگیرم فکر کنم پر بریزه روی زمین،منم وسواسی
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
ممنون عزيزم ..... نه مرغ عشق اصلا پراش نمى ريزه ... خيلى خوبه من دوستشون دارم
علامه كوچولو
9 دی 92 11:18
اگه پيدا كردم چيز جالب خبرت ميكنم
مامان متین جون
11 دی 92 16:21
سلام خدا ایشالا حفظ کنه دخملی شیرین زبونتون رو اگه افتخاربدین به وب منم سربزنین و تبادل لینک داشته باشیم خوشحال میشم.خبرم کنین دوست جون
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم لطف داری شما . چشم حتمـــــــا ....
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
11 دی 92 17:26
امان از دست این بچه های شیرین زبون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد