دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

✿ــــ✿

تام و جری !!

1392/10/15 11:41
205 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب قبل از خواب منتظر بودیم تا تام و جری آخر شبت رو هم ببینی و بعد دیگه راهی تختت بشی

همین جور که دوتایی نشسته بودیم گفتم تسنیم اسم پیشی چی بود ؟

گفتی : اسم پیشی تام و جری بود و اسم موشه هم تام !!قهقهه

گفتم : نخیــــــــــــــرم ... اسم پیشی تامه و اسم موشه هم جری ....زبان

گفتن همانا و عصبانی شدن همان ....

گفتی : نـــــــــــــــــــــه ..... اسم موشه تامه ....!!عصبانیقهر

گفتم : خیلی خب بابا ... تامه ...قهر

هنوز سی ثانیه نگذشته بود که با خنده گفتی : هههههه .... مامانی من اشتباهکی اسم موشه رو تام گذاشته بودم !!!خنده

پی نوشت : در پی گفتگوی دیشب امروز صبح دوباره ازت سوال کردم تسنیم اسم پیشی و موشه چی بود ؟ سوال

گفتی : اسم پیشی تامه و اسم موشه هم جری ....نیشخند

و بلافاصله ....

مامانی پس تاموجری کدومه ...؟؟!!!!!!!!!!!!!!!! قهقههقهقههقهقهه

اینم از دختر چهار سال و دو ماه و ده روزه ما !!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

علامه كوچولو
15 دی 92 11:55
اينم محمد مهدي دوم!!! كلا سادات با اين چهار ساله هاتون خوب روزهاتونو شيرين كردين
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
هههههه.... نوبت شما هم ميرسه غصه نخور ... الانم البته هزار ماشالله ... قضيه ناف رو يادم ميوفته ...
مامانی زهرا
15 دی 92 14:45
پس تام و جری کیه ؟!؟!؟!؟!؟خیلی جالب بود تازه وضع شما بهتره .تا چند وقت پیش وقتی از زهرا ، اسم پلنگ صورتی رو میپرسیدم ، میگفت : خرگوش قرمز
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
خرگووووووش قرمز ...!!!!!! واى چقدر خنديدم ....
مامان محمدمهدی
15 دی 92 14:55
میبینم که شمام سرکاری
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
آره والا .....
مامان محمد و ساقی
16 دی 92 1:55
سلام خوبین قالب جدید مبارکچقدر هم خوشگلهاز کجا خریدین؟ واااااااااااااااااااااااااای من هنوز نمیدونم کدومشون تامه و کدوم جری؟ولی فکر کنم موشه تام باشه این یه سوالی هست که خیلی ها درگیرشن.ساقی هم نمیدونه وقتی میبینه فقط میگه داره تام و جوری میده.جوری
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلاااااااااام ... حال شما؟ خيلى ممنون از كجا خريدم ..؟؟؟!!!! ههههههه ..... از دست ساقى ... آخه براى خودشم عروسك تام و جرى رو خريدم بعد مى خواد بغلشون كنه مى گه مامان تام رو بده .. بعد من مى مونم يعنى منظورش چيه هى مى گه تام ديگه . اون موشه بعد مثلا ميگه تاموجرى رو بده. .. اونوقت يعنى پيشى رو بايد بدم
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
16 دی 92 10:34
امان از دست این بچه های دوره و زمونه حرف حرف ِ خودشونه مامان تسنیم جون نمیای بهمون سر بزنی ما از وبلاگ ستایش مهربون هستیم اما هنوز شما لینک قبلیمونو دارین هنوز آدرسمونو عوض نکردین این اسم و آدرس جدیدمونه : http://eshghemamanobabasheh.niniweblog.com/
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
شرمنده .... فراموش كردم آدرستون رو عوض كنم البته يه كم هم تنبلى ..!! هر وقت مى خوام بيام پيشتون از وبلاگ خاله كوثر جونى ميام !! در اولين فرصت درستش مى كنم
سمیرا
17 دی 92 13:45
حالاکدوم تامه کدوم جری از دست این دخمل جیییییییییییییییگر فداش بشم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
خدا نكنه عزيزم .....
مامان امیرمحمد
18 دی 92 12:06
من که هنوز نمی دونم کدوم تامه کدوم جریفعلا توخونه ما همه حیوانات و پرندگان ببعی پیشی یا جوجو هستن چه حالی می کنید با تسنیم جان
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
شما هنوز تو كلاس ببعى و پيشى و جوجوييد ....!!! تام و جرى و پلنگ صورتى و .... مال كلاساى بالاتره !! چند سال ديگه ميرسيد ايشالله
★ مامان آینده یه فسقلی ★
18 دی 92 19:34
وااااااای چقدر باحال تعریف کردی مامانیییییی.... خخخخخخ.... ای وروجک شییییطوووووووون...
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
تسنيم فكر مى كنه تاموجرى يه چيزه تام يه چيز جرى يه چيز ...!!!
مامان نفس طلایی
18 دی 92 23:51
حالا واقعا كدومشون تام و کدوم جری؟
ننه علي
21 دی 92 1:42
شيرين زبون
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
21 دی 92 10:09
آخییییی چه خوشگل هستن که از پایین وبلاگ منفجر میشن رو صفحه دوست ِ گلم، خوبی؟ دلم واست تنگ شده خیییییلی.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
چشمات قشنگ ميبينن دوستم خوبم خيلى تشكر عزيزم قربونت ....
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
21 دی 92 15:26
سلام گوگولی مگولی سلام نون تنوری سلام کتری و قوری سلام پری و حوری سلام پیرهن توری تو که سنگ صبوری کریستال و بلوری فدات بشم چه جوری؟
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام به روى ماهت
مامان سونيا
21 دی 92 17:09
ای منتظران گنج نهان می آید آرامش جان عاشقان می آید بر بام سحر طلایه داران ظهور گفتند که صاحب الزمان می آید *عید امامت و ولایت مولایمان امام زمان مبارک*
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
ممنون بر شما هم مبارك
مامان سونيا
21 دی 92 17:14
خوب تام و جري همون پيشيموشي است ديگه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
اينم حرف حساب !!
مرضيه (مامان محمدمهدي)
22 دی 92 9:04
كجايي خانم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام سرم شلوغ بود ولى اومدم ديگه ....
علامه كوچولو
22 دی 92 9:14
سلااااااااااااااام رسيدن بخير...خدا قوت بابت ديروز اين عيد فرخنده بر شما مبارك...ايشاءالله به زودي زود جشن ظهورشونو بگيريم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلاااااام دوست نازنين ممنون بر شما هم مابارك انشاءالله....
مامان تسنیم خانوم
22 دی 92 13:03
اگه پیشی تام و موشه جریه پس تام و جری کدومه؟
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
اين سوال بزرگه تسنيمه ...!!!
امیر مهدی و عمی
22 دی 92 14:06
ای جونم به این فرشته 4 سال و 2 ماه و ده روزه نازنین قالب جدیدتونم مبارک باشه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
قربون شما ....
خواهرفرناز
22 دی 92 14:46
ای وای نظر من کو؟
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
نظر ...؟؟؟؟ ؟؟؟؟ نبود .....
ستاره زميتي
22 دی 92 20:38
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام خاااااانم ستاره زمينى عزيز
مرضيه (مامان محمدمهدي)
23 دی 92 8:57
سلام خصوصي لطفا
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام ممنون عزيزم منم نگران شده بودم
فروشگاه اینترنتی
23 دی 92 9:49
خدا حفظش کنه لپشو از طرف من بکشید یادتون نره ها
مهتاب
24 دی 92 11:44
جیگرشو فداش اتفاقا چند شب پیش با همسری صحبتش بود که کدوم تامه کدوم جری اخرشم نفهمیدم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
بايد يه ميز گرد تشكيل داد!!
زهرا (گل بهشتي من)
24 دی 92 11:55
یه چیزی بگم؟درسته که الان خیلی از روزا با پسرم بودن لذت میبرم ولی وقتی میام شیرین زبونیای تسنیم رو میخونم دلم میخواد زودتر محمدرضا هم به این سن برسه.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
عززززيزم هر موقعيش كه شيرينى داره .... حالا من دلم تنگ شده براى كوچولوگياش
خواهر فرناز
24 دی 92 12:21
سلام اومدم بهتون سر بزنم بگم حاضـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام ممنون گلم
خواهر فرناز
24 دی 92 12:22
من کلی برای این پست نظر نوشتم تام وجری عزیزم راست میگه آخرش تام کدوم بود؟!!!!!!!
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
ممنون عزيزم راضى به زحمتت نبودم وسط امتحاناتت
♥مامان آمیتیس♥
24 دی 92 19:08
سلام... خوبین؟ تسنیم جون خوبه؟ دلم براتون تنگ شده بود
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلاااااااااام خيلى ممنون ما خوبيم ما هم همين طور .... حسابى دلمون تنگ شده بود
مامان آمیتیس
24 دی 92 22:38
سلام. ممنون از اینکه همیشه به یادمون هستین والا چند روز درگیر آزمایش و دکتر و خرید برای نی نی بودم اصلا وقت اینترنت نداشتم.... نی نی مونم خوبه خداروشکر.... ایشالا اگه خدا بخواد دوشنبه 7 بهمن سزارین میشم پسرمون بدنیا میاد
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
ايشالله به سلامتى قدمش مبارك باشه ايشالله خيلى مراقب خودتون باشيد
مامانآمیتیس
24 دی 92 22:39
دل منم براتون خیلی تنگ شده بود.... ببخشید اگه نمیتونم بهتون سر بزنم.... تسنیم جونو ببوسید
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
خواهش مى كنم گلم خدا رو شكر كه سلامتيد نى نى تونم انشالله با سلامتى دنيا بياد
مامان سید
27 دی 92 0:42
سلام. این خانوم ساداتتون چقدر شیرین‌اند...
آسمونی*مامان حسین جان*
2 بهمن 92 1:40
وااای عزیزم نازی.... البته اینم نکته ایه برا خودش...باورتون میشه من هیچ وقت بهش فکر نکرده بودم؟؟؟ ناززززی به این دخملی فوق با نمک..ماشالله.. با اون شیرین زبونی هاش.. چه باحال که به اشتباهکش هم اعترف کرذه..عزیز دلم بفرمایید خصوصی
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
آدم تا بچه نداشته باشه به خيلى چيزا توجه نمى كنه ممنون عزيزم از خصوصيت
مامان نرگس
3 بهمن 92 9:56
سلام دوست گلم آپم عزیزم . سر بزنید
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
پاسخ
سلام چشم حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد