دردونه ی قشنگ خونه ی مادردونه ی قشنگ خونه ی ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

✿ــــ✿

عشقِ من

1393/2/2 22:25
58 بازدید
اشتراک گذاری
عشق من همانا دختريست چهار سال و پنج ماه و بيست و نه روزه كه واقعا چلوندنيست ! مى خواى بگم چرا ...؟

١_ بابا داره ميره پايين توى حياط . بدو اومدى پيشم مى گى مامان منو لازم ندارى با بابا برم پايين !!!

گفتم چرا لازمت دارم . بعد اونقدر فشارت دادم كه جيغت دراومد .....

٢_ امروز برات ماههاى سال رو يكى يكى مى گفتم و تو هم تكرار مى كردى . چند بار اين كار رو كرديم با هم يه دفعه اش موقع خواب بود وقتى رسيديم به مرداد گفتى مامان مى دونى مرداب يعنى چى ؟

گفتم يعنى چى ؟

گفتى يعنى بِمُره ....!!!!!!

اين هم باز چلوندن لازم داشت، نداشت ؟؟

سه شنبه دوم ارديبهشت ٩٣

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ✿ــــ✿ می باشد